Πλέον, όλο κινούνται στο ρυθμό του Grand Prix στο Μπαχρέιν, έτσι η FIA ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS, η οποία θα βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Το σημείο ανίχνευσης θα βρίσκεται λίγο πριν από τη στροφή 14, και αν ο οδηγός βρίσκεται εντός δευτερολέπτου από το μονοθέσιο που είναι μπροστά, θα μπορέσει να ενεργοποιήσει το σύστημα 250 μέτρα μετά από τη στροφή 15 και για περίπου 650 μέτρα, μέχρι τα φρένα για την πρώτη αργή στροφή.

Αυτά αφορούν μόνο τον αγώνα, διότι στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, οι οδηγοί έχουν το δικαίωμα να σηκώνουν όποτε επιθυμούν το DRS flap, ώστε να μειώσουν την αντίσταση της πίσω πτέρυγας και ν’ αυξήσουν την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα, κερδίζοντας κάποια επιπλέον δέκατα του δευτερολέπτου.

[Πηγή: FIA]