Μετά από τον αγώνα του Μπαχρέιν, ο Michael Schumacher εξέφρασε ανοιχτά την αντίθεσή του προς τα ελαστικά της Pirelli. Ο Γερμανός είχε δηλώσει ότι τα ελαστικά φθείρονται πολύ εύκολα, και ότι δεν μπορεί να πιέσει το μονοθέσιό του και τα ελαστικά, αφού προσπαθεί να τα κρατήσει όσους περισσότερους γύρους γίνεται, ώστε να κερδίσει ή να μη χάσει κάποιες θέσεις. Το ίδιο συνεχίζει να δηλώνει και τώρα, υπογραμμίζοντας ότι είναι σαν να οδηγεί πάνω σε ωμά αβγά! Ας δούμε τι είπε ο πολυπρωταθλητής:

Απλά, πιστεύω ότι έχουν πολύ μεγάλη επίδραση, αφού δεν μπορούμε να πιέσουμε τα μονοθέσιά μας στο όριο. Είναι σαν να οδηγούμε πάνω σε ωμά αβγά και δε θέλω να πιέσω τα ελαστικά. Διαφορετικά, μπορεί να το παρακάνει και να γίνει οτιδήποτε.


Ο Paul Hembery έχει δηλώσει ότι στη Βαρκελώνη, η στρατηγική μπορεί να είναι καθοριστική. Σίγουρα, είναι εκνευριστικό να μην μπορείς να πιέσεις το μονοθέσιό σου. Έχω γράψει και στο παρελθόν ότι, κατά τη γνώμη μου, το θέμα μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα: αφού όλα γίνονται για να μη χρειαστούν κάποιο επιπλέον pit stop και να μην χάσουν χρόνο, ας επιβάλουν 3 ή ακόμα και 4 υποχρεωτικά pit stops, ώστε να μην υπάρχει το άγχος των ελαστικών.

Δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό θα έχει θετική ή αρνητική επίδραση στο θέαμα, όμως είναι μία λύση, για την οποία, όμως, θα πρέπει να συμφωνήσουν οι ομάδες, αλλά και η Pirelli να δίνει περισσότερα ελαστικά στις ομάδες, κάτι που είναι κι αυτό θέμα των… κανονισμών οικονομίας. Ποια οικονομία, κύριοι, όταν μόνο το 2011, οι συνολικοί προϋπολογισμοί των ομάδων ξεπέρασαν το 1.3 δις ευρώ, και η μετάβαση στους turbo κινητήρες θα κοστίσει €75.000.000;! Κάποιοι ηλίθιοι κανονισμοί σας έχουν απομακρύνει τους οπαδούς από τις τηλεοράσεις. Κάντε τη Formula 1 όπως παλιά, είναι ανάγκη! Αν δεν μπορείτε μα το κάνετε, εγκαταλείψτε τις θέσεις σας!

Φέρτε πίσω τους V10, ξεχάστε τη δήθεν οικονομία, αφήστε τους οδηγούς να οδηγούν όπως θέλουν, να πιέζουν τα μονοθέσια στα όριά τους! Γιατί να κάθε κιβώτιο πρέπει να διαρκεί 5 συνεχόμενα Grands Prix; Γιατί πρέπει να υπάρχουν μόνο 8 κινητήρες για 20 αγώνες, και από το 2014, μπορεί ο αριθμός να πέσει στους 5 ή 6; Γιατί να έχουμε turbo V6; Ξέρω, για οικονομία και στροφή της Formula 1 στο περιβάλλον! Μόνο που κάθε χρόνο, από τις εκπομπές ρύπων όλων των οχημάτων που χρησιμοποιούνται για τις υπηρεσίες της Formula 1, μόνο το 3% παράγεται από τα μονοθέσια! Και για τους λίγους κινητήρες και κιβώτια, νομίζω πως οι ομάδες δε θα ήθελαν να χάνουν ένα ολόκληρο πρωτάθλημα για έναν κινητήρα. Σοβαρευτείτε και ακούστε τις επιθυμίες των οδηγών και των οπαδών της Formula 1. Είναι η μόνη λύση να γυρίσει η Formula 1 εκεί που ήταν!

[Πηγή: CNN]

  • dikio exei i gria i kota !!!!!!!!
    etsi kai o kimi exei xasei 2 akoma kaliteres emfaniseis stos telefteoys agones……..
    apo tin alli omos… i alloi pos to exoyn kataferei????

  • πόσα δίκια έχεις ρε Μιχαλάκη..!!!

  • Vw

    σημερα δεν παλευεις να περασεις τον πρωτο γιατι θελε να κρατησεις το μοτερ σου σε καλη κατασταση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ακου εκει!!!!!!ΘΕΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ!!!!!! ρε formula 1 βλεπουμε!!!θελουμε το μοτερ να  μουγκριζει στο κοφτη και ας σπασει..θελουμε μαχες μεχρι τελους!!! schumacher-hakkinen,Senna-Prost…ποιον ενδιαφερει σημερα αν ο vettle περασει ton alonso?!?!?!?!?ποιος χεστηκε????

  • clioRS

    πολυ σωστα!!! αλλιως να το κανουν και αυτο σαν τις 24 ωρες του Le Mans! ελεος ταχυτητες και αντοχες στο οριο θελουμε οχι οικονομια και τσιγκουνια!!!!

  • cfu

    mazi tous !!!!! episeis thelo piso anefodiasmous !!!!! 

  • jim

    nai pes mas se ligo oti den protagonisto giati den mporo na to pao sta oria tou,les kai i ali mporoun.to athlima ine mixanokinito alios tha to legan gazokinito,thimame kai to 2006 pou sto monaco to ixes parkari tha  itan apo ta oria tou kai afto.an eksereso ligo tin arxi tis karieras o kaliteros odigos me tous xiroterous antipalous