Η Hyundai ανακοίνωσε ότι προχωρά σε ανάκληση στη Κίνα που επηρεάζει 100.000 αυτοκίνητα, λόγω ενδεχομένου προβλήματος στους αερόσακους. Η ανάκληση αφορά 100.000 Elantra που έχουνε κατασκευαστεί από 16 Μαρτίου 2008 έως και 25 Ιανουαρίου του 2010, και το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι οι αερόσακοι, υπάρχουν περίπτωση να ανοίξουν, είτε ενώ το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο, είτε ενώ κινείται με αργές ταχύτητες.

Τα προς ανάκληση αυτοκίνητα θα δεχτούν μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που διορθώνει την δυσλειτουργία, με την Hyundai να προχωρά στην ανάκληση λόγω αρκετών καταγγελιών που δέχτηκε από πελάτες της, οι οποίοι τραυματίστηκαν ελαφρά.

[Πηγή: Αsia one]

  • όλοι κλασμένους τους έχουν τους κινέζους κ θα ξυπνήσουν μια μέρα κ θα είναι αργά για τις υπόλοιπες εταιρείες πλην των κινέζικών…

  • sofokles5 (ex sofokles)

    να μη μιλήσω τωρα για τη πλύση εγκεφάλου που γίνεται απο ορισμένους, για το πόσο αξιόπιστα είναι τα χουνται για το πόσα λεφτα δίνουν σε εξέλιξη κ εργοστάσια κλπ.

    ανακληση 100.000 αυτοκινήτων καταλαβαίνετε τι σημαίνει? εγω το βλεπω παντως ως πληρη αποτυχία.-

    • και η Toyota ανακάλεσε 16 εκατ. αυτοκίνητα, η BMW 1.3 εκατ. 5-series, 6-series κτλ κτλ. ανακλήσεις θα έχουμε πάντα. Πραγματικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος πιστεύει ότι κάποια μάρκα δεν κάνει ανακλήσεις, άρα είναι αξιόπιστη. Όλες κάνουν, είτε κρυφές, είτε τις ανακοινώνουν…

    • Fire

      Απο την μια ειναι αρνητικο για το image της οποιαδηποτε εταιρειας οταν κανει ανακλησεις,απο την αλλη πρακτικα και ουσιαστικα αυτο ειναι καλο για τους κατοχους των αυτοκινητων και δειχνει οτι μια εταιρεια αυτη ενδιαφερεται για το προιον της χωρις να το αφηνει στην τυχη.

      Στην προκειμενη περιπτωση της hyundai επειδη μιλαμε για την σωστη λειτουργια των αεροσακων,αρα κ για θεμα ασφαλειας γενικοτερα,νομιζω οτι επιβεβλημενα εγινε η ανακληση των 100.000 Elantra.

      Το λαθος ειναι οταν υπαρχει προβλημα σε μεγαλο αριθμο μοντελων και η εκαστοτε εταιρεια σφυριζει αδιαφορα γιατι απο αυτο ισως κερδιζει μεσω ανταλλακτικων η οταν προσπαθει να πεισει οτι ενταξει
      δεν τρεχει κ τιποτα απλα μια παρτιδα βγηκε ελλατωματικη.

    • +φωνώ σε όλα

    • Tsou Kostas

      ετσι ειναι, οπως και αυτη εδω, δεν ειναι κρυφη αλλα ειναι κρυφη η αιτια, η οποια αποκλειεται να ειναι θεμα software, τι παει να πει “αναβαθμιση λογισμικου” ???? Δλδ το τωρινο προγραμμα βλεπει πχ οτι σηκωσες το χειροφρενο και ανοιγει τον αεροσακο???? συνηθως τετοια προβληματα γινονται απο νερο, μονο σε κατι GM που βλεπω τωρα τελευταια, ανοιγει ο πλαινος απο αποτομη μεταφορα βαρους φοβουμενος την ανατροπη, (στηριζομενος μονο σε G sensor προφανως, και οχι και σε αισθητηρα κρουσης οπως θα επρεπε….) αυτο ναι, ρυθμιζετε με μεγαλυτερη γωνια ενεργοποιησης αλλα και παλι δεν ειναι απαραιτητο οτι αν σηκωθεις στις 2 ροδες θα τουμπαρεις.

    • δυστυχώς η Κίνα δεν έχει ΝΗTSA ώστε να βρω το σχετικό PDF ώστε να δούμε ακριβώς τον λόγο ενεργοποίησης ;)

      Από τα λίγα που γνωρίζω, φαντάζομαι ότι με το software θα κάνουν λιγότερο ευαίσθητο τον αισθητήρα σε κάποια αλλαγή, ώστε να μην ενεργοποιείται ο αερόσακος

    • Tsou Kostas

      αν ισχυει οτι ανοιγει σταματημενο ή με λιγα χλμ, ειναι απο βραχυκυκλωμα, δεν υπαρχει κατι να ρυθμισεις, γι΄αυτο σου ειπα για την GM, γιατι εκει φαινεται οτι ειναι απο software.

    • ε τότε τι θα στρώσει το software update???

    • Tsou Kostas

      αυτο σου λεω, οτι λενε sotware update και ενοουνε σφιξιμο του κολαρου του καλοριφερ να μην σταζει πανω στον εγκεφαλο των αεροσακων… χαχαχαχχαχχαχαχαχα…

    • χαχαχαχα!!!!!! :D :D :D :D μάλλον επειδή είναι “soft” δουλειά το αναφέρουν έτσι! :D :D :D:D 

    • $26569747

      οχι και ολες!!!!!

    • ggarfe

      Σωστά. Ο γνωστός ομιλος τις αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι…

    • έλα, κάνει και αυτός :P :P :P

    • hellboy

       μιση δουλεια κανει και εκει……..

    • hellboy

       sofo το θεμα ειναι οτι υπαρχει μια εταιρια που ΔΕΝ κανει ανακληση παροτι υπαρχουν απειρα εργοστασιακα λαθη απειρα παραπονα απο τους ιδιοκτητες και η αντικατασταση της ζημιας απο τον ιδιοκτητη κοστιζει αρκετα χρηματα.και το αστειο ειναι οτι πολλοι την θεωρουν οτι καλυτερο……
      ναι το χιουνται ειναι αξιοπιστο,και ειναι καλο που ακουσε τους πελατες της ΑΜΕΣΑ και πηγε σε ανακληση και προοληπτικη αντικατασταση των αεροσακων!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      ετσι οπως το θετεις… συμφωνω.

    • VanPerseF1

      Μα δεν κανει αντικατασταση,αναβαθμιση λογισμικου λεει οτι θα κανει…..

    • hellboy

      η αναβαθμηση ουσιαστικα ειναι αντικατασταση!!!!!του παλιου προβληματικου λειτουργικου με νεο λειτουργικο!!!!!!

    • VanPerseF1

      περιεργα πραγματα ομως Ηλια…λογισμικο;;;θα συμφωνησω με τον Κωστα πιο πανω…

    • hellboy

      τουλαχιστον το ψαχνουν!!!!!δεν περιμενουν να δουν και να φανε χρηματα…..

    •  exoyn perasei 3 ores apo thn anartisei toy ar8roy….kai exei mono 3 sxolia…..
      an itan apo alli eteria….tin AKATANOMASTI…….
      se 10 lepta…8a eixame 100 sxolia !!!!!!!!
      ta eipes ola filos !!!!!! :-) :-)

    • hellboy

       Μπαμπη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ TSI για προοληπτικο ελενχο…………το γιατι δεν ξερω ακομα………………………………………
      βασικα το ξερω αλλα δεν στο λεω..