H αντικαταστάτης της McLaren F1 οι φήμες την ήθελαν να παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, αλλά τελικά η McLaren φαίνεται ότι επέλεξε να την παρουσιάσει στο φετινό Pebble Beach Concours d’Elegance στο Monterey τον Αύγουστο, προτού την πάει στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη του Σεπτέμβρη.

Το μοντέλο θα έχει “θεαματικό” σχεδιασμό, και οι φήμες μηχανικά θέλουν να φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα και θα συνδυάζεται με ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS), παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 200 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 1.000 άλογα συνολικά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.5 δευτερόλεπτα. Τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Μέχρι σήμερα έχουμε δει μερικές spy φωτογραφίες αλλά και renderings, με τον Ron Dennis να έχει δηλώσει ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένο και τελειοποιημένο από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C. Επίσης ο πρόεδρος της McLaren έχει τονίσει ότι στο νέο hypercar τους δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: Cars UK | Renderings Photos: Iacoski]