Μετά τις spy φωτογραφίες ήρθε η ώρα να δούμε να δούμε και τις πρώτες renderings χάρη στον σχεδιαστή Iacoski , ο οποίος ετοίμασε 6 φωτογραφίες από πως θα μπορούσε να μοιάζει η αντικαταστάτης της McLaren F1 η οποία θα παρουσιαστεί τον Μάιο κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό σε μερικούς εκλεκτούς πελάτες της McLaren, προτού παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013.

Ο Iacoski βασίστηκε πάνω στις spy φωτογραφίες για να δημιουργήσει αυτά τα renderings ενώ ο Ron Dennis έχει δηλώσει ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένη και τελειοποιημένη από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C. Επίσης ο πρόεδρος της McLaren έχει τονίσει ότι στο νέο hypercar τους δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το Mega Mag -όπως το ξέρουμε μέχρι στιγμής-με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: Iacoski]

  • ο Ρον λεει πωσ 8α διαφερει τελειωσ απο την MP4-12C…αλλα ο εν λογο κυριοσ εμεινε απο φαντασια !!!!! εγω ιδια την βλεπω…σαν την MP4-12C με bodykit einai !!!!

    • Mercforever

      Aντε πες τα γιατι με θεωρησα υπερβολικο οταν σκεφτηκα πως το συγκεκριμενο μοντελο ετσι οπως παρουσιαζεται στις φωτογραφιες ειναι σχεδον ιδιο η MP4-12C!

  • Renesis1

    Γιάννης – Γιαννάκης

  • VanPerseF1

    Επειδη φανηκε και απο τις spy photos οτι μπροστα δε θα διαφερει παρα πολυ απο την mp4-12c αρα δεν ειχε και πολυ δουλεια να κανει θα ηθελα και καμια απο το πισω μερος…