Σύμφωνα με το  Automotive News China, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Κίνα, μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο κατά 0,3%, με κύρια αιτία να είναι το ότι οι Κινέζοι πλέον δεν αγοράζουν Ιαπωνικά αυτοκίνητα, λόγω των Αντι-Ιαπωνικών διαδηλώσεων.

Η Toyota και η Honda είδανε τις πωλήσεις τους να βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά από το 2008, ενώ σε ότι αφορά την Honda, ο περασμένος Σεπτέμβριος, ήταν ο χειρότερος μήνας της, μετά τον Μάιο του 2011.

Οι αναλυτές αναμένουν ότι το μερίδιο της αγοράς, θα μετατοπιστεί από τις Ιαπωνικές εταιρίες στις GM, Hyundai και Volkswagen, ενώ η Κινεζική Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (CAAM) αναμένει ότι τον Οκτώβριο θα μειωθούν περαιτέρω οι πωλήσεις.

Μετά τις Αντι-Ιαπωνικές διαδηλώσεις, οι Κινέζοι δεν αγοράζουν πλέον Ιαπωνικά προϊόντα, με τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα να παρουσιάζουν πτώση κατά 41% (160.000 αυτοκίνητα) μόνο τον περασμένο μήνα, με το μερίδιο τους στην αγορά να μειώνεται από το 20,5% στο 12,2%. Η Hyundai έχει δει τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 15% τον Σεπτέμβριο, η Audi κατά 20% και η BMW κατά 55%.

Αυτό έχει οδηγήσει τις Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες να προχωρήσουν σε μείωση της παραγωγής τους κατά 50% στα εργοστάσια τους στη Κίνα. Η Nissan εξετάζει να σταματήσει τη νυχτερινή βάρδια στα δύο εργοστάσια της επί κινεζικού εδάφους, ενώ η Toyota και η Honda θα μειώσουν την παραγωγή τους, περικόπτοντας τις ώρες εργασίας των υπαλλήλων τους.

[Πηγή: Autonews China, Autonews]