H BMW γιορτάζοντας την πέμπτη επέτειο από την έναρξη λειτουργίας του BMW Welt, άνοιξε τις πύλες επίσημα για τους επισκέπτες το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου 2012. Ο κόσμος των MINI, Rolls-Royce και Husqvarna Motorcycles και των επιμέρους brand BMW i, BMW M και MINI John Cooper Works που εντάσσονται στην εμπειρία BMW Welt, πλαισιώνοντας τις BMW και BMW Motorrad. Το BMW Group θα έχει ατομικό χώρο εταιρικής προβολής στο Διπλό Κώνο. Επομένως, ο πιο δημοφιλής τουριστικός πόλος έλξης της Βαυαρίας θα φιλοξενεί τώρα όλη τη γκάμα των μαρκών του BMW Group.


Ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW, μίλησε για τη σημασία του BMW Welt:

Το BMW Welt γίνεται τώρα ο πυρήνας των κύριων και επιμέρους brand μας και εκφράζει το πνεύμα του BMW Group. Ο διευρυμένος ρόλος του BMW Welt μας επιτρέπει να αναβαθμίσουμε την εμπειρία των πελατών. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας μας παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία μιας γνήσιας προσωπικής και συναισθηματικής σχέσης. Αναμένουμε να καλωσορίσουμε πολύ περισσότερους επισκέπτες από όλο τον κόσμο στις εγκαταστάσεις του Μονάχου.

Ο Harald Krüger, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος των MINI, Motorrad, Rolls-Royce & Aftersales, δήλωσε:

Θα εστιάσουμε ακόμα περισσότερο σε ατομικά brand και επιχειρηματικούς τομείς του BMW Group στο μέλλον. Η παρουσία όλων των μαρκών είναι το πρώτο ορόσημο αυτής της εξέλιξης. Εδώ, οι πελάτες μας μπορούν να γνωρίζουν τον πυρήνα της κάθε μάρκας από πρώτο χέρι: από τη Rolls-Royce, την επιτομή της πολυτέλειας, μέχρι το συναρπαστικό κόσμο του MINI, και όλα τα brand των Μοτοσικλετών.

Το BMW Welt παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις BMW Group μέσα από προϊόντα αλλά και οράματα μελλοντικής μετακίνησης, όπως ηλεκτροκίνηση και μελλοντική τεχνολογία φόρτισης. Οι επισκέπτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις υπηρεσίες mobility του BMW Group, DriveNow και BMW on Demand. Το BMW Welt δίνει μία ιδέα για τις μελλοντικές φιλοσοφίες πωλήσεων του BMW Group – στη Γερμανία, είναι πρωτοπόρος στο τομέα των μελλοντικών λιανικών πωλήσεων (future  retail ). Το Future retail είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που προσφέρει νέους και ποικίλους τρόπους γνωριμίας πελατών με τις μάρκες και τα προϊόντα.

Στους αναμορφωμένους χώρους του BMW Welt, το BMW Group και κάθε brand υποδέχεται τους επισκέπτες στη δική του ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία: Ο εκθεσιακός χώρος του BMW Group στο Διπλό Κώνο επικεντρώνεται στους ανθρώπους που δουλεύουν για την εταιρία. Οι υπάλληλοι του BMW Group λειτουργούν σαν άβαταρ που επικοινωνούν διαδραστικά με τους επισκέπτες και εξηγούν τη δουλειά τους. Στη ζώνη BMW, καινοτόμες τεχνικές παρουσίασης προβάλλουν τη σχεδίαση και την τεχνολογία και τα ίδια τα οχήματα. Οι επισκέπτες μπορούν μέσα από τα εκθέματα να μάθουν πράγματα και να βιώσουν γνήσια οδηγική απόλαυση. Στη ζώνη του BMW i οι επισκέπτες καλούνται να σκεφθούν σε βάθος την ηλεκτρική μετακίνηση και σχετικά θέματα όπως φόρτιση μπαταρίας, παραγωγή και χρήση ενέργειας. Στην περιοχή του BMW M, οι επισκέπτες μαθαίνουν τι σημαίνει μηχανοκίνητος αθλητισμός στην πιο γνήσια μορφή του: Άγρια οδοστρώματα, σήματα εκκίνησης, στοίβες ελαστικών και σημάνσεις αγωνιστικής πίστας στους τοίχους και το πάτωμα, όλα μεταφέρουν τον επισκέπτη σε ένα κόσμο με διάχυτο το πάθος για ισχύ και ταχύτητα.

Απροσδόκητες και αντισυμβατικές ιδέες μυούν τον επισκέπτη στον ξεχωριστό κόσμο του MINI brand με απολαυστικό και διαδραστικό τρόπο. Για παράδειγμα, ένα iPhone μεγάλων διαστάσεων που θέτει σε λειτουργία μία προσομοίωση της εφαρμογής MINI Connected, παρουσιάζει ατομικές λειτουργίες. Στο MINI Lounge, οι επισκέπτες μπορούν να αναρτήσουν μία δική τους φωτογραφία στο σχετικό τοίχο για τις επόμενες γενιές. Το εκθετήριο της Rolls – Royce αποπνέει στυλ μέσα από μία μοντέρνα αισθητική: Ταινίες και προϊόντα υπογραμμίζουν τις αμέτρητες ώρες διεξοδικής δουλειάς που ξοδεύονται σε κάθε χειροποίητη Rolls-Royce. Μία Rolls-Royce είναι ανοιχτή για τους επισκέπτες. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καθίσουν μέσα στη Rolls-Royce και να την απολαύσουν με όλες τις αισθήσεις τους.

Η ζώνη BMW Motorrad περιλαμβάνει μοτοσικλέτες και όχι μόνο. Το Biker’s Lodge λειτουργεί σαν τόπος συνάντησης της κοινότητας των μοτοσικλετιστών όπου μπορούν μέσα σε μία χαλαρή και φιλική ατμόσφαιρα να μοιραστούν ιστορίες και μνήμες από ταξίδια, διαδρομές, περιπλανήσεις. Η έκθεση της Husqvarna είναι στημένη με τρόπο που δείχνει να αψηφά τους νόμους της βαρύτητας.

Μία μοτοσικλέτα αιωρείται πάνω από τα κεφάλια των επισκεπτών ενώ ακόμα και το κόκκινο container Husqvarna μοιάζει απαλλαγμένο από τη βαρύτητα, όπως δεσπόζει πάνω από ολόκληρη τη ζώνη του brand στο υψηλότερο επίπεδο του BMW Welt.

Η μοναδική εμπειρία brand του BMW Welt ολοκληρώνεται με μία νέα φιλοσοφία εκδηλώσεων που επιτρέπει σε κάθε brand να φιλοξενεί τη δική του εκδήλωση. Εκδηλώσεις όπως BMW Welt Jazz Award ή MINI Clubbing υπογραμμίζουν τις αξίες του brand και είναι προσαρμοσμένες στο target group κάθε brand.

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου

Όλες οι μάρκες του BMW Group στεγάζονται τώρα στο BMW Welt.

Η προσωπική εμπειρία που προσφέρει το BMW Group, αποτελεί βασικό παράγοντα σύνδεσης με το κοινό.

Μόναχο. Γιορτάζοντας την πέμπτη επέτειο από την έναρξη λειτουργίας του BMW Welt, το BMW Group έδωσε στον Τύπο μία μικρή γεύση από τη νέα εμπειρία που προσφέρει η μάρκα. Οι πύλες άνοιξαν επίσημα για τους επισκέπτες το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου 2012. Ο κόσμος των MINI, Rolls-Royce και Husqvarna Motorcycles και των επιμέρους brand BMW i, BMW M και MINI John Cooper Works που εντάσσονται στην εμπειρία BMW Welt, πλαισιώνοντας τις BMW και BMW Motorrad. Το BMW Group θα έχει ατομικό χώρο εταιρικής προβολής στο Διπλό Κώνο. Επομένως, ο πιο δημοφιλής τουριστικός πόλος έλξης της Βαυαρίας θα φιλοξενεί τώρα όλη τη γκάμα των μαρκών του BMW Group.

Ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW, μίλησε για τη σημασία του BMW Welt: «Το BMW Welt γίνεται τώρα ο πυρήνας των κύριων και επιμέρους brand μας και εκφράζει το πνεύμα του BMW Group. Ο διευρυμένος ρόλος του BMW Welt μας επιτρέπει να αναβαθμίσουμε την εμπειρία των πελατών. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας μας παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία μιας γνήσιας προσωπικής και συναισθηματικής σχέσης. Αναμένουμε να καλωσορίσουμε πολύ περισσότερους επισκέπτες από όλο τον κόσμο στις εγκαταστάσεις του Μονάχου».

Ο Harald Krüger, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος των MINI, Motorrad, Rolls-Royce & Aftersales, δήλωσε: «Θα εστιάσουμε ακόμα περισσότερο σε ατομικά brand και επιχειρηματικούς τομείς του BMW Group στο μέλλον. Η παρουσία όλων των μαρκών είναι το πρώτο ορόσημο αυτής της εξέλιξης. Εδώ, οι πελάτες μας μπορούν να γνωρίζουν τον πυρήνα της κάθε μάρκας από πρώτο χέρι: από τη Rolls-Royce, την επιτομή της πολυτέλειας, μέχρι το συναρπαστικό κόσμο του MINI, και όλα τα brand των Μοτοσικλετών».

Εγκαίνια το Σαββατοκύριακο

Σηματοδοτώντας την πέμπτη του επέτειο, το BMW Welt καλεί τους επισκέπτες σε ένα ξεχωριστό διήμερο το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου. Και τις δύο ημέρες θα μπορούν να παρακολουθήσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα με ποικίλες εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε ανοιχτό και κλειστό χώρο, όπως jazz μουσική στη BMW, ‘ώρα τσαγιού’ στη Rolls-Royce, ή τη χορευτική επίδειξη μόδας MINI. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο σύνδεσμο: http://www.bmw-welt.com/de/events/big_adventure_weekend.html

Το BMW Welt παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις BMW Group μέσα από προϊόντα αλλά και οράματα μελλοντικής μετακίνησης, όπως ηλεκτροκίνηση και μελλοντική τεχνολογία φόρτισης. Οι επισκέπτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις υπηρεσίες mobility του BMW Group, DriveNow και BMW on Demand. Το BMW Welt δίνει μία ιδέα για τις μελλοντικές φιλοσοφίες πωλήσεων του BMW Group – στη Γερμανία, είναι πρωτοπόρος στο τομέα των μελλοντικών λιανικών πωλήσεων (future   retail ). Το Future retail είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που προσφέρει νέους και ποικίλους τρόπους γνωριμίας πελατών με τις μάρκες και τα προϊόντα.

Εκθέματα

Στους αναμορφωμένους χώρους του BMW Welt, το BMW Group και κάθε brand υποδέχεται τους επισκέπτες στη δική του ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία: Ο εκθεσιακός χώρος του BMW   Groupστο Διπλό Κώνο επικεντρώνεται στους ανθρώπους που δουλεύουν για την εταιρία. Οι υπάλληλοι του BMW Group λειτουργούν σαν άβαταρ που επικοινωνούν διαδραστικά με τους επισκέπτες και εξηγούν τη δουλειά τους. Στη ζώνη BMW, καινοτόμες τεχνικές παρουσίασης προβάλλουν τη σχεδίαση και την τεχνολογία και τα ίδια τα οχήματα. Οι επισκέπτες μπορούν μέσα από τα εκθέματα να μάθουν πράγματα και να βιώσουν γνήσια οδηγική απόλαυση. Στη ζώνη του BMW   i οι επισκέπτες καλούνται να σκεφθούν σε βάθος την ηλεκτρική μετακίνηση και σχετικά θέματα όπως φόρτιση μπαταρίας, παραγωγή και χρήση ενέργειας. Στην περιοχή του BMW M, οι επισκέπτες μαθαίνουν τι σημαίνει μηχανοκίνητος αθλητισμός στην πιο γνήσια μορφή του: Άγρια οδοστρώματα, σήματα εκκίνησης, στοίβες ελαστικών και σημάνσεις αγωνιστικής πίστας στους τοίχους και το πάτωμα, όλα μεταφέρουν τον επισκέπτη σε ένα κόσμο με διάχυτο το πάθος για ισχύ και ταχύτητα.

Απροσδόκητες και αντισυμβατικές ιδέες μυούν τον επισκέπτη στον ξεχωριστό κόσμο του MINI brand με απολαυστικό και διαδραστικό τρόπο. Για παράδειγμα, ένα iPhone μεγάλων διαστάσεων που θέτει σε λειτουργία μία προσομοίωση της εφαρμογής MINI Connected, παρουσιάζει ατομικές λειτουργίες. Στο MINI Lounge, οι επισκέπτες μπορούν να αναρτήσουν μία δική τους φωτογραφία στο σχετικό τοίχο για τις επόμενες γενιές. Το εκθετήριο της Rolls  Royce αποπνέει στυλ μέσα από μία μοντέρνα αισθητική: Ταινίες και προϊόντα υπογραμμίζουν τις αμέτρητες ώρες διεξοδικής δουλειάς που ξοδεύονται σε κάθε χειροποίητη Rolls-Royce. Μία Rolls-Royce είναι ανοιχτή για τους επισκέπτες. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καθίσουν μέσα στη Rolls-Royce και να την απολαύσουν με όλες τις αισθήσεις τους.

Η ζώνη BMW Motorrad περιλαμβάνει μοτοσικλέτες και όχι μόνο. Το Biker’s Lodge λειτουργεί σαν τόπος συνάντησης της κοινότητας των μοτοσικλετιστών όπου μπορούν μέσα σε μία χαλαρή και φιλική ατμόσφαιρα να μοιραστούν ιστορίες και μνήμες από ταξίδια, διαδρομές, περιπλανήσεις. Η έκθεση τηςHusqvarna είναι στημένη με τρόπο που δείχνει να αψηφά τους νόμους της βαρύτητας.

Μία μοτοσικλέτα αιωρείται πάνω από τα κεφάλια των επισκεπτών ενώ ακόμα και το κόκκινο container Husqvarna μοιάζει απαλλαγμένο από τη βαρύτητα, όπως δεσπόζει πάνω από ολόκληρη τη ζώνη του brand στο υψηλότερο επίπεδο του BMW Welt.

Η μοναδική εμπειρία brand του BMW Welt ολοκληρώνεται με μία νέα φιλοσοφία εκδηλώσεων που επιτρέπει σε κάθε brand να φιλοξενεί τη δική του εκδήλωση. Εκδηλώσεις όπως BMW Welt Jazz Award ή MINI Clubbing υπογραμμίζουν τις αξίες του brand και είναι προσαρμοσμένες στο target group κάθε brand.

Το BMW Group 

Το BMW Group είναι από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο με τις μάρκες BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles και Rolls-Royce . Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 29 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.  

Το οικονομικό έτος 2011, το BMW Group πούλησε 1.67 εκατομμύρια αυτοκίνητα και πάνω από 113,000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το 2011 ήταν 7.38 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα  68.82 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου 2011, η εταιρία είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 100,000 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

Σαν επιστέγασμα των προσπαθειών του, το BMW Group κατέχει την πρώτη θέση στη βιομηχανία, στους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones τα τελευταία οχτώ χρόνια.