Το υβριδικό Honda Jazz Hybrid οδήγησε τους 9,500 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον 30ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, από το Μαραθώνα στον Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο για 42,195m. Ο φετινός αγώνας, που ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του αγωνιστή της ειρήνης Γρηγόρη Λαμπράκη είχε πολύ μεγάλη επιτυχία καθώς η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού εκτός από τους 9,500 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον Κλασσικό Μαραθώνιο άλλοι 16,500 αθλητές από 100 χώρες δήλωσαν παρόν στους αγώνες των 10 και 5 χιλιομέτρων αντίστοιχα που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ.

Μεγάλος νικητής του 30ου Κλασσικού Μαραθωνίου ο Κενυάτης Raymond Kimutai Bett ο οποίος κάλυψε τη διαδρομής σε 2 ώρες, 11’ και 35’’ ενώ στη 2η και 3η θέση τερμάτισαν άλλο δύο κενυάτες αθλητές. Ο Paul Kibet Kosgei στη 2η θέση με χρόνο 2 ώρες, 12’ και 20’’ και στην 3η θέση ο Alex Sumko Kirui με 2 ώρες, 12’ και 26’’.

Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα, Εκτός από το Jazz Hybrid ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκληση του ΣΕΓΑΣ και παραχώρησε στόλο υβριδικών αυτοκινήτων, ως οχήματα υποστήριξης για την κάλυψη των αναγκών της 30ης διοργάνωσης του Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών.

[Πηγή: Honda]

Δελτίο Τύπου

Το Honda Jazz Hybrid «οδήγησε» τον 30ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών

Το υβριδικό Honda Jazz Hybrid ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του 30ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012. Το Jazz Hybrid οδήγησε τους 9,500 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον 30ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, από το Μαραθώνα στον Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο για 42,195m. Ο φετινός αγώνας, που ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του αγωνιστή της ειρήνης Γρηγόρη Λαμπράκη είχε πολύ μεγάλη επιτυχία καθώς η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού εκτός από τους 9,500 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον Κλασσικό Μαραθώνιο άλλοι 16,500 αθλητές από 100 χώρες δήλωσαν παρόν στους αγώνες των 10 και 5 χιλιομέτρων αντίστοιχα που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ.

Μεγάλος νικητής του 30ου Κλασσικού Μαραθωνίου ο Κενυάτης Raymond Kimutai Bett ο οποίος κάλυψε τη διαδρομής σε 2 ώρες, 11’ και 35’’ ενώ στη 2η και 3η θέση τερμάτισαν άλλο δύο κενυάτες αθλητές. Ο Paul Kibet Kosgei στη 2η θέση με χρόνο 2 ώρες, 12’ και 20’’ και στην 3η θέση ο Alex Sumko Kirui με 2 ώρες, 12’ και 26’’.

Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα, Εκτός από το Jazz Hybrid ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκληση του ΣΕΓΑΣ και παραχώρησε στόλο υβριδικών αυτοκινήτων, ως οχήματα υποστήριξης για την κάλυψη των αναγκών της 30ης διοργάνωσης του Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών.

Το Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το σημαντικό είναι ότι το Jazz Hybrid δεν χάνει τίποτα από την πρακτικότητα του συμβατικού μοντέλου, ενώ χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του συστήματος ΙΜΑ της Honda διατηρεί τα πολύ ευέλικτα καθίσματα “Magic Seats”.

Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των Insight και CR-Z hybrid αντιπροσωπεύοντας μία αποδεδειγμένα αξιόπιστη τεχνολογία. Μέσα από σχεδόν δύο δεκαετίες εξέλιξης και 10 χρόνια πωλήσεων, το σύστημα IMA έχει αποδειχτεί ευέλικτο και αξιόπιστο και υα υβριδικά οχήματα Honda που κυκλοφορούν έχουν το προνόμιο των χαμηλών εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου.

Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012. Αυτό ο αριθμός-ορόσημο επιτεύχθηκε 12 χρόνια και 11 μήνες μετά την έναρξη πωλήσεων της πρώτης γενιάς Insight στην Ιαπωνία το Νοέμβριο του 1999, το οποίο την εποχή εκείνη είχε την καλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως από όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα μαζικής παραγωγής, 35χλμ./λίτρο*.

* Μέτρηση σε 1015 mode με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (MT)

Στο πλαίσιο του παγκόσμιου περιβαλλοντικού σλόγκαν “Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά μας” (Blue Skies for our Children), η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων με απώτερο σκοπό μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.

Η Ιστορία Υβριδικών Μοντέλων Honda

Έτος

Μήνας / Μοντέλο που παρουσιάστηκε στην αγορά

Αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων Honda

1999 Νοέμβριος: Η πρώτη γενιά Insight
2001 Δεκέμβριος: Civic Hybrid
2004 Δεκέμβριος: Accord Hybrid (μόνο Β. Αμερική)
2005

Απρίλιος: 100.000 μονάδες

2007

Μάιος: 200.000 μονάδες

2009 Φεβρουάριος: Δεύτερη γενιά Insight

Αύγουστος: 400.000 μονάδες

2010 Φεβρουάριος: CR-Z

Οκτώβριος: Fit Hybrid

Δεκέμβριος: 600.000 μονάδες

2011Ιούνιος: Fit Shuttle Hybrid (μόνον Ιαπωνία)

 

Οκτώβριος: Freed Hybrid (μόνον Ιαπωνία)

Freed Spike Hybrid (μόνον Ιαπωνία)

Δεκέμβριος: 800.000 μονάδες

2012Μάιος: Acura ILX Hybrid (USA, μόνο Καναδάς)

Σεπτέμβριος: 1.000.000 μονάδες

 

Η πράσινη κληρονομιά της Honda

1972 Δημιουργείται ο κινητήρας CVCC – ο πρώτος στον κόσμο βενζινοκινητήρας χαμηλών εκπομπών ρύπων που πληροί τις αυστηρές περιβαλλοντικές Αμερικανικές προδιαγραφές χωρίς καταλύτη

1986 Το CR-X coupe γίνεται το πρώτο 4-κύλινδρο μαζικής παραγωγής που σπάει το φράγμα των 5.6l/100km

1993 Η Honda κερδίζει το διάσημο World Solar Challenge με το ηλιακής ενέργειας αυτοκίνητο Type Dream. Ένα νέο και βελτιωμένο Type Dream κέρδισε τον ίδιο αγώνα και το 2006 ι

1997 Η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του ηλεκτρικού οχήματος EV Plus – που μπορούσε να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες για περίπου 140 μίλια με μία απλή φόρτιση – στην Αμερική και Ιαπωνία. Πούλησε πάνω από 200 μονάδες μέχρι το 2000

1997 Η Honda παρουσιάζει το Civic GX, που λειτουργεί με φυσικό αέριο και διατίθεται στην Αμερικανική αγορά. Αυτό γίνεται το παγκοσμίως πιο καθαρό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης της εποχής εκείνης

1999 Η Honda λανσάρει το Insight – ένα βενζινοηλεκτροκίνητο υβριδικό όχημα που καταναλώνει 3.4 l/100km στο μικτό κύκλο, με εκπομπές μόλις 80g/km of CO2

1999 Η Honda παρουσιάζει την πρώτη έκδοση του FCX με την επαναστατική πηγή ισχύος κυψέλης καυσίμου με μηδενικές εκπομπές ρύπων

2003 Λανσάρεται το Civic IMA hybrid sedan, με εκπομπές CO2 116g/km

2006 Το Νέο Civic Hybrid κυκλοφορεί στην αγορά με κατανάλωση καυσίμου 4.6 l/100km (μικτό κύκλο) και εκπομπές 109g/km

2006 Η Honda ξεκίνησε την παραγωγή και τις πωλήσεις των Civic και Fit FFV, που μπορούν να λειτουργούν με 100% βιολογικής προέλευσης βιοαιθανόλη.

2008 Το υδρογονοκίνητο Honda FCX Clarity κυψελών καυσίμου περνά από τη γραμμή παραγωγής στην Ιαπωνία, και η μακροχρόνια μίσθωση αυτών των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων ξεκινά στην Αμερική Το υδρογονοκίνητο FCX Clarity, είναι το παγκοσμίως πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Mοναδική εκπομπή του είναι το νερό.

2010 Το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό coupe με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Honda CR-Z, ξεκινά να πωλείται στην Ιαπωνία- Αμερική –Ευρώπη. Στο πρώτο εξάμηνο πωλήσεων το CRZ έχει καταρρίψει όλα τα προγνωστικά πωλήσεων. Με εκπομπές μόλις 117 g/km και κατανάλωση 5.0 l/100km, το CR-Z αποδεικνύει ότι ένα οικολογικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να θυσιάζει το σπορ χαρακτήρα του.

2011 Η εξέλιξη συνεχίζεται με την παρουσίαση του νέου Honda Jazz Hybrid

2012 Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012.