Χθες είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες της ανανεωμένης Mercedes E-Class και τώρα διέρρευσαν και οι κινητήρες της. Entry-level έκδοση είναι η E200 η οποία φορά τον turbo 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 181 ίππων, ενώ ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση E250 αποδίδει 208 άλογα.

Η έκδοση E200 CDI φορά τον τετρακύλινδρο 2,1-λίτρων turbodiesel κινητήρα απόδοσης 134 ίππων, ο οποίος στην έκδοση E220 CDI αποδίδει 168 άλογα και στην E250 CDI 201 άλογα. Η έκδοση E300 φορά τον 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 248 ίππων ενώ η δυνατή E63 AMG τον twin-turbo V8 5,5-λίτρων απόδοσης 543 ίππων με 800 Nm ροπής. Η τελευταία θα είναι τετρακίνητη και θα συνδυάζεται με το 7-τάχυτο Speedshift αυτόματο κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4.3 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση E220 CDI έχει μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 125 γρ/χλμ CO2 και συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο. Επίσης θα υπάρχει διαθέσιμη και η E300 BlueTec hybrid, η οποία φορά τον τετρακύλινδρο 2,1-λίτρων πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 204 ίππων με 500 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 20 kW (27 ίππων) με 250 Nm ροπής. Η υβριδική E-Class μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 241 χλμ/ώρα. Διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ελαστικά χαμηλής τριβής πετυχαίνοντας έτσι μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ. Επιπλέον το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 1,6 χλμ.

Σε ότι αφορά τα συστήματα ασφαλείας διαθέτει το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουσης, ενώ ανάμεσα στα πολλά συστήματα βρίσκονται και τα Distronic Plus με Steering Assist και το Brake Assist Plus με Junction Assist.

Επίσημο ντεμπούτο θα κάνει τον Ιανουάριο στην έκθεση του Detroit και αναλυτικές επίσημες λεπτομέρειες γι’αυτή λογικά θα μάθουμε μέσα στις επόμενες ημέρες.

[Πηγή: GermanCarForum]