2014-mercedes-benz-e63-amg-4matic-front-end

Η επόμενες γενιές των E63 AMG και CLS63 AMG όχι μόνο θα κάνουν downsizing από τα 5.5 λίτρα στα 4.0, αλλά κατά πάσα πιθανότητα, θα απολέσουν την πίσω κίνηση για χάρη της τετρακίνησης.

Κατά την παρουσίαση της νέας C63 AMG στην Πορτογαλία, το αφεντικό της AMG, Tobias Moers είπε πως “αν καταφέρουμε ένα σύστημα τετρακίνησης που να χαρίζει μία ωραία drifting συμπεριφορά, τότε OK”.Οι ισχυρότερες εκδόσεις της E-Class και της CLS, ήδη από το 2013 προσφέρονται και ως τετρακίνητες, όμως τώρα, ο Moers μιλάει για μία πλήρη εγκατάλειψη της πίσω κίνησης. Τα δύο αυτά μοντέλα, δεν θα είναι διαθέσιμα και ως τετρακίνητα. Θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά ως τετρακίνητα.

Έχει να κάνει με τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων αλλά και το target group. Οι φανατικοί petrolheads μπορεί να μιλάμε, αλλά οι εταιρίες και οι πελάτες τους παίρνουν τις αποφάσεις. Οι πωλήσεις των τετρακίνητων E63 και CLS63 σύμφωνα με τον Moers, αποτελούν το 95% επί των συνολικών πωλήσεων. Με λίγα λόγια, αυτοί που έχουν τα χρήματα και αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα, εξέφρασαν την επιθυμία τους.

Είναι και κάτι ακόμα όμως. Με την ιπποδύναμη να ακολουθεί μονίμως ανοδική πορεία –το ίδιο φυσικά και η ροπή-, η τετρακίνηση είναι ο μοναδικός τρόπος να έχεις ένα γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο. Η AMG δοκίμασε τις τετρακίνητες εκδόσεις και είναι ταχύτερες από τις αντίστοιχες πισωκίνητες. Προφανώς αυτή η απόφαση δεν θα επεκταθεί σε όλα τα μοντέλα της εταιρίας αφού όπως προείπα, είναι θέμα χαρακτήρα και target group, αλλά από ότι φαίνεται, η απόφαση τουλάχιστον για τις E63 και CLS63 είναι πρακτικά ειλημμένη.