Spy_Photos_Mercedes-AMG_E63_02


Άμεσος και περιεκτικός, ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, ανέφερε για το μέλλον της E63 AMG:

Θα είναι τετρακίνητη. Μόνο τετρακίνητη. Αλλά το σύστημα τετρακίνησης με το οποίο θα εφοδιάζεται το νέο μοντέλο θα είναι εντελώς καινούργιο. Θα είναι το μεγαλύτερο άλμα εξέλιξης που θα έχει γίνει σε γένια της E-Class. Στην Γερμάνια είχαμε την επιλογή δικίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων και το 90% των πωλήσεων ήταν τετρακίνητες. Οι αγοραστές αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητων θέλουν την τετρακίνητη.

Παρόλο που δεν έγιναν γνωστές πολλές πληροφορίες για το καινούργιο σύστημα τετρακίνησης, υπάρχουν στοιχειά που υποδεικνύουν ότι είναι πολύ πιθανό το σύστημα να μεταφέρει ενεργά την ροπή σε όλους τους τροχούς. Το σύστημα τετρακίνησης θα είναι όμοιο με αυτό του Ford Focus RS, το οποίο αρέσκεται να πλαγιολισθαίνει, άρα η γνωστή δυναμική της AMG μάλλον δεν θα χαθεί.

Παρόλο που ο μπροστά άξονας θα δέχεται πλέον κινητήρια δύναμη, ο πίσω άξονας δεν θα αποκτήσει σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως η Mercedes-AMG GT R, αλλά αυτό σίγουρα θα τοποθετηθεί και σε αλλά μοντέλα της AMG, με πιο πιθανή χρήση του να είναι στις σκληροπυρηνικές τους εκδόσεις.

Ο Moers επιβεβαίωσε, επίσης, ότι ο 4.0-λιτρος V8, που κινεί την AMG GT και την C63 AMG, θα τοποθετηθεί και στην καινούργια E63 AMG. Σύμφωνα με έγγραφο που έχει διαρρεύσει παλιότερα, γνωρίζουμε ότι το γερμανικό supersedan στην απλή έκδοση θα αποδίδει 573 άλογα και 750 Nm ροπή, ενώ στην έκδοση S, η ιπποδύναμη θα αυξάνεται στα 612 άλογα και 850 Nm ροπή. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με το νέο 9-άρι αυτόματο κιβώτιο, με την παρουσίασή της να αναμένεται στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.