Mercedes B-Class F-Cell

Η Daimler έχει στραφεί στην αναζήτηση συνεταίρου ώστε να αναπτύξει την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου. Στη λίστα έχουν μπει η Renault-Nissan και η Ford, με τη Mercedes-Benz να θέλει να μειώσει το κόστος ανάπτυξης της εν λόγω τεχνολογίας.

Η Mercedes έχει ήδη σχεδόν έτοιμη τη δική της τεχνολογία, αλλά δεν θα την βγάλουν στην αγορά, αφού η B-Class με το συγκεκριμένο κινητήρα δεν θα μπορούσε να έχει ανταγωνιστική τιμή. Έτσι η B-Class FCV δεν θα βγει νωρίτερα στην αγορά από το 2017.

Για να μειωθεί το κόστος θα πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις, με τη Daimler να συζητά αυτή τη περίοδο με την Renault-Nissan αλλά και τη Ford, και πιστεύει ότι θα καταλήξουν σε συμφωνία ώστε να μοιράζονται όλες τη συγκεκριμένη τεχνολογία στα μελλοντικά τους αυτοκίνητα.

Τελικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο βωμό του κέρδους, αναπτύσσουν μεταξύ τους συνεργασίες, ώστε να μειώσουν όσο γίνεται το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής των νέων αυτοκινήτων τους.

[Πηγή: Autonews]