TEST F1/2013

Η δράση συνεχίζεται στην πίστα της Χερέθ, με τις ομάδες να συνεχίζουν να κάνουν διάφορες ρυθμίσεις πάνω στα νέα τους μονοθέσια. Η καιρός ήταν καλός και σήμερα, κάτι που βοηθά τις ομάδες να πάρουν τα δεδομένα που θέλουν, τα οποία, ύστερα από την ανάλυση που θα γίνει από τους τεχνικούς, θα βοηθήσουν τις ομάδες να κάνουν τα μονοθέσιά τους πιο γρήγορα και πιο ανταγωνιστικά.

Ο Felipe Massa ήταν ο σημερινός ταχύτερος οδηγός, κάνοντας έναν πολύ καλό γύρο, πριν συμπληρωθούν οι 3 ώρες από την έναρξη της ημέρας. Ο Βραζιλιάνος έκανε 85 γύρους, χωρίς να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, με τον ρυθμό του να είναι καλός, όμως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακριβώς την ανταγωνιστικότητα της F138. Σήμερα, η Ferrari αποφάσισε να δείξει κάποια από την ταχύτητα της F138, ενώ συνέχισε τις αεροδυναμικές δοκιμές και την κατανόηση των νέων ελαστικών τής Pirelli.

Αλλαγμένο το κλίμα και στη Mercedes: ο Nico Rosberg έγραψε τους περισσότερους γύρους σήμερα, καλύπτοντας 655 χιλιόμετρα ή 148 γύρους. Αυτό ήταν λογικό, καθώς η W04 είχε προβλήματα αξιοπιστίας τις δύο προηγούμενες ημέρες, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να κάνει μαζί με τον Lewis Hamilton μόνο 26 γύρους. Πολλά και αρκετά μεγάλα stints για τον Γερμανός, με τη δουλειά να επικεντρώνεται στα νέα ελαστικά της Pirelli, αλλά και στην αεροδυναμική, με κάποια νέα εξαρτήματα.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος ήταν αρκετή ώρα στην πίστα, αφού έκανε 102 γύρους. Η RB9 είχε σταθερό γυρολόγιο και στα χέρια τού Γερμανού, ο οποίος έκανε δοκιμές σε αεροδυναμικά εξαρτήματα. Το μεγαλύτερο stint είχε διάρκεια 12 γύρων, αλλά έκανε κι άλλα stint μεσαίας διάρκειας, αξιολογώντας και τη φθορά και την απόδοση των ελαστικών. Η διαφορά του από την κορυφή ήταν σχεδόν 1.2 δευτερόλεπτα από τον Felipe Massa, όμως αυτό δε μαρτυρά απολύτως τίποτα για την διαφορά ανταγωνιστικότητας από την F138.

Την εμφάνιση του στις δοκιμές έκανε και ο Kimi Raikkonen, αν και δεν έκανε πολλούς γύρους σήμερα. Ο χρόνος του είναι ο τέταρτος καλύτερος, έγινε το μεσημέρι, στην αρχή ενός stint 8 γύρων. Ο Φινλανδός, λογικά, θα κάνει περισσότερους γύρους αύριο, και ίσως να δώσει και λίγη σημασία στους χρόνους, όπως έκανε ο team-mate του, Romain Grosjean, που, χθες, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

Στην πέμπτη κι έκτη θέση βρέθηκαν οι Jean-Eric Vergne και James Rossiter, αντίστοιχα, ενώ ο Jenson Button επέστρεψε στο cockpit της MP4-28. Η McLaren συνεχίζει να μη δείχνει ενδιαφέρον για τους χρόνους, διότι θέλει να πάρει πολλά δεδομένα για το νέο της μονοθέσιο και να κάνει διάφορες δοκιμές πάνω στα ελαστικά και στις ρυθμίσεις. Κάποια από τα stints του Βρετανού ήταν μεγάλα και η φθορά στα ελαστικά ήταν πολύ ενθαρρυντική, κάτι που είναι σημαντικό. Όσο για την ανταγωνιστικότητα της MP4-28, θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα λίγο για να μπορέσουμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.

Από ‘κεί και κάτω οι χρόνοι ήταν εμφανώς πιο αργοί, αν εξαιρέσουμε τον Esteban Gutierrez που ήταν 3 δέκατα πιο αργός από τον Button. Ακολούθησαν οι Max Chilton, ο οποίος για πρώτη φορά έβγαλε τη Marussia από την τελευταία θέση, Valterri Bottas με την περσινή Williams FW34, Charles Pic με την Caterham και Paul Di Resta.

Στη συνέχεια, οι καλύτεροι χρόνοι από την τρίτη μέρα στη Χερέθ:

 Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Felipe Massa Ferrari 1:17.879 85
2 Nico Rosberg Mercedes 1:18.766 +0.887 148
3 Sebastian Vettel Red Bull 1:19.052 +1.173 102
4 kimi Raikkonen Lotus 1:19.200 +1.321 40
5 Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1:19.247 +1.368 85
6 James Rossiter Force India 1:19.303 +1.424 42
7 Jenson Button McLaren 1:19.603 +1.724 83
8 Esteban Gutierrez Sauber 1:19.934 +2.055 110
9 Max Chilton Marussia 1:21.269 +3.390 78
10 Valterri Bottas Williams 1:21.575 +3.696 86
11 Charles Pic Caterham 1:22.352 +4.473 57
12 Paul Di Resta Force India 1:23.729 +5.850 7

 

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyright: FOTO STUDIO COLOMBO/Scuderia Ferrari]