563257_450370248364231_517246560_n

Η καρό σημαία του Ράλι Σουηδία έπεσε και βρήκε την αγωνιστική ομάδα της Volkswagen με το Polo R WRC στο δεύτερο μόλις επίσημο αγώνα της να παίρνει τη πρώτη του νίκη, με τον οδηγό  Sebastien Ogier να πανηγυρίζει την όγδοη συνολικά νίκη του σε παγκόσμιο στερέωμα. Ο Γάλλος έδειξε από τη πρώτη μέρα τις προθέσεις του για τη φετινή χρονιά αλλά και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου καθώς κυριάρχησε των αντιπάλων του και βρέθηκε από τη πρώτη μέρα στη γενική κατάταξη και δεν έπεσε ποτέ από εκεί, χωρίς να δώσει δικαιώματα αμφισβήτησης.  Ξεπέρασε τα όποια προβλήματα, την κακή θέση εκκίνησης την πρώτη ημέρα και η ομάδα επέδειξε συνοχή πρωταθλήτριας. Η επιστέγαση του θριάμβου του Γάλλου ήταν η νίκη του και στην Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι η βαθμολογική του συγκομιδή από τη Σουηδία με το απόλυτο των 28 βαθμών.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο έτερος Γάλλος, Sebastien Loeb, στον δεύτερο από τους τέσσερις αγώνες που επέλεξε να τρέξει και να διασκεδάσει την φετινή χρονιά στο WRC. Έδειξε τη γνωστή αξιοζήλευτη ανταγωνιστικότητα και πάλεψε μέχρι τη τελευταία ειδική για να κατακτήσει άλλη μια νίκη παρά τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε τη πρώτη μέρα με το στήσιμο του αυτοκινήτου μένοντας 41.8 δευτ. πίσω από τη πρώτη θέση και πίσω από το Citroen DS3 WRC δεν επέτρεψε στου ντόπιους και σπεσιαλίστες Σκανδιναβούς να τον πλησιάσουν.

2967_450370181697571_545128029_n

Για τη τρίτη θέση του πόντιουμ δόθηκε έντονη μάχη μεταξύ του Νορβηγού Mads Ostberg της ημιεργοστασιακή ομάδας Qater M-Sport Ford και του Φινλαδού Jari-Matti Latvala με το δεύτερο εργοστασιακό Polo της VW Motorsport. Ο Νορβηγός μετά την χθεσινή ημέρα που κατάφερε να περάσει μπροστά από τον ζημιάρη Φιναλδό, κρατήθηκε και σήμερα στη τρίτη θέση έχοντας καλό ρυθμό και δε κινδύνευσε ιδιαίτερα σήμερα καθώς κατάφερε να αυξήσει και λίγο τη διαφορά και να τερματίζει με 6.1 δευτ. Αυτή η εμφάνιση του Ostberg ήταν πολύ ηγετική και σημαντική καθώς μη ξεχνάμε την αποχώρηση της εργοστασιακής υποστήριξης της Ford. To κερασάκι της τούρτας ήταν η τρίτη θέση και τον 1 βαθμό της 3ης θέσης στην Power Stage.

AUTOMOBILE: Rallye Sweden - WRC - 07/02/2013

Ο Jari-Matti Latvala έδειξε το ταλέντο και τη ταχύτητα του και από τη στιγμή που δεν βγήκε από το δρόμο και δε κατέστρεψε και στο δεύτερο αγώνα το Polo R μόνο θετικά μπορεί να σχολιαστεί παρόλο που έχασε τη τρίτη θέση, αν και θα έπρεπε να τον ανησυχήσει η έμφαση του ομόσταυλου Ogier που με το ίδιο αυτοκίνητο και με περιορισμένη περσινή χρονιά έδειξε υστέρηση, δείχνοντας ότι  χρειάζεται περισσότερο χρόνο να εγκλιματιστεί με τη νέα του ομάδα και θα πρέπει να δείξει στο μέλλον κάτι παραπάνω αν δε θέλει να περιοριστεί σε ρόλο του 2ου οδηγού.

Από εκεί και κάτω η διαφορά του πέμπτου ήταν χαοτική και ο Thierry Neuville με το Ford Fiesta WRC τερμάτισε στην πέμπτη θέση και όποια μάχη με τον Juho Hanninen της ίδιας ομάδας που τερμάτισε στην έκτη περιορίστηκαν μέχρι το Σάββατο καθώς ο δεύτερος έκανε χαζό λάθος στην υπερειδική στο τέλος της ημέρας. Ο καθένας ανέβηκε κατά μια θέση εξαιτίας μιας εξόδου Evgeny Novikov που έχασε περίπου 10 λεπτά και τον έριξε στην 9η θέση.

Συνεχίζοντας τη κατάταξη και στην έβδομη θέση συναντάμε πάλι Ford Fiesta καθώς ο Martin Prokop επικράτησε του Henning Solberg. Στην ειδική που έχασε χρόνο ο Novikov είχε έξοδο και ο Dani Sordo με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC και εγκατέλειψε κάτι που είχε κάνει και το άλλο Citroen στα χέρια του Hirvonen τη πρώτη μέρα. Ο Henning Solberg υπήρχε κίνδυνος να μην τρέξει σήμερα εξαιτίας ενός προβλήματος στον εναλλάκτη που τον ακινητοποίησε στη διαδρομή για την ειδική αλλά σε τηλεφωνική συνεργασία με τους μηχανικούς της ομάδας και τις μηχανολογικές του γνώσεις τον επισκεύασε επί τόπου.

Η δεκάδα κλείνει με τον Σαουδάραβα Yazeed Al Rajhi, ο οποίος και αυτός με ένα Ford Fiesta WRC νίκησε στην νεοσύστατης κατηγορίας WRC2 και επικράτησε του Andres Grondal με το Subaru impreza με τη τρίτη θέση να παίρνει ο Sepp Wiegand με Skoda Fabia.

Ο επόμενος αγώνας μεταφέρεται στη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα στο Μεξικό όπου θα διεξαχθεί από τις 7 έως 10 Μαρτίου.

Θ. No Οδηγός Χρόνος <> Διαφορά
1. 8 S. OGIER M 3:11:41.9 0.0 0.0
2. 1 S. LOEB M 3:12:23.7 +41.8 +41.8
3. 4 M. ØSTBERG M 3:13:06.4 +42.7 +1:24.5
4. 7 J. LATVALA M 3:13:12.5 +6.1 +1:30.6
5. 11 T. NEUVILLE T 3:16:48.3 +3:35.8 +5:06.4
6. 15 J. HÄNNINEN 3:17:25.0 +36.7 +5:43.1
7. 21 M. PROKOP T 3:23:07.3 +5:42.3 +11:25.4
8. 16 H. SOLBERG 3:23:24.6 +17.3 +11:42.7
9. 5 E. NOVIKOV M 3:24:46.6 +1:22.0 +13:04.7
10. 35 Y. AL RAJHI WRC2 3:28:08.9 +3:22.3 +16:27.0
11. 42 A. GRØNDAL WRC2 3:28:52.4 +43.5 +17:10.5
12. 71 M. SOLOWOW 3:31:14.1 +2:21.7 +19:32.2
13. 32 S. WIEGAND WRC2 3:32:14.0 +59.9 +20:32.1
14. 12 M. KOSCIUSZKO T 3:36:50.8 +4:36.8 +25:08.9
15. 34 Y. PROTASOV WRC2 3:37:10.2 +19.4 +25:28.3
16. 41 N. FUCHS WRC2 3:42:58.7 +5:48.5 +31:16.8
17. 2 M. HIRVONEN M 3:43:00.9 +2.2 +31:19.0
18. 78 O. KIKIRESHKO 3:47:24.2 +4:23.3 +35:42.3
19. 40 A. SMAILOV WRC2 3:48:00.9 +36.7 +36:19.0
20. 37 L. BERTELLI 3:53:34.3 +5:33.4 +41:52.4
21. 84 F. FRISIERO 3:54:49.2 +1:14.9 +43:07.3
22. 27 H. GUSTAFSSON 3:54:58.1 +8.9 +43:16.2
23. 38 R. TRIVINO BUJALIL WRC2 3:57:28.0 +2:29.9 +45:46.1
24. 85 F. DELLA CASA 4:00:35.1 +3:07.1 +48:53.2
25. 23 J. NIKARA 4:05:27.0 +4:51.9 +53:45.1
26. 36 R. AL KETBI WRC2 4:06:11.4 +44.4 +54:29.5
27. 6 M. WILSON 4:07:29.2 +1:17.8 +55:47.3
28. 45 A. VILLANUEVA WRC2 4:10:36.8 +3:07.6 +58:54.9
29. 87 L. KABACINSKI 4:20:11.8 +9:35.0 +1:08:29.9
30. 86 A. RE 4:38:21.0 +18:09.2 +1:26:39.1
31. 43 M. HUDEC WRC2 4:40:08.2 +1:47.2 +1:28:26.3
32. 28 O. TAMRAZOV 4:48:00.0 +7:51.8 +1:36:18.1
33. 46 M. VALLARIO WRC2 4:48:40.5 +40.5 +1:36:58.6
34. 76 V. GRYAZIN 4:58:08.8 +9:28.3 +1:46:26.9
35. 88 L. PAPA 5:48:40.1 +50:31.3 +2:36:58.2
1 S.Ogier 46 18 28
2 S.Loeb 43 25 18
3 M.Ostberg 24 8 16
4 D.Sordo 15 15 0
5 J-M.Latvala 14 0 14
6 M.Hirvonen 12 12 0
7 M.Prokop 12 6 6
8 B.Bouffier 10 10
9 T.Neuville 10 0 10
10 J.Hanninen 8 8
11 S.Wiegand 4 4 0
12 H.Solberg 4 4
13 O.Burri 2 2
14 E.Novikov 2 0 2
15 Y.Al Rajhi 1 1
16 M.Kosciuszko 1 1 0

 

[Πηγή: WRC | Photo Credit: Best Of Rally]