k-bigpic

Η Mercedes όπως είναι γνωστό αγωνίστηκε στο FIA GT Championship το 1997 με την CLK GTR. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως από την στιγμή που χαράχθηκε η πρώτη γραμμή στον σχεδιαστικό πίνακα μέχρι τον πρώτο αγώνα της season πέρασαν μόλις 6 μήνες!

Στη φωτογραφία βλέπετε την πρωτότυπη CLK GTR από ένα test στη Jarama. Αυτό που έχει όμως ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και πραγματικά εξεπλάγην όταν το διάβασα είναι πως κάτω από το αμάξωμα που βλέπετε στη φωτογραφία –που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει CLK GTR- βρίσκεται το σασί της McLaren F1 GTR!!!

Ναι, για να επισπεύσει λίγο το πρόγραμμα εξέλιξης του ολοκαίνουριου αγωνιστικού της, η Mercedes χρησιμοποίησε το σασί του καλύτερου αγωνιστικού που έτρεχε εκείνη την περίοδο στις πίστες. Φυσικά εκείνη την εποχή η συνεργασία των δύο εταιριών μόλις είχε αρχίσει να διαμορφώνεται οπότε δεν υπήρχε η επιλογή του να σηκώσει το τηλέφωνο η Mercedes, να πάρει την McLaren και να τους πει να στείλουν μία F1 GTR στο εργοστάσιο. Έτσι η Merc αναγκάστηκε να αγοράσει την F1 GTR της ιδιωτικής ομάδας Larbre Competition με αριθμό chassis #11R. Αφού την αγόρασε, την έγδυσε, αντικατέστησε τον V12 της BMW με τον δικό της εξάλιτρο LS600 και την έντυσε με αυτό που βλέπετε για να δοκιμάσει την αεροδυναμική απόδοση της ανύπαρκτης μέχρι εκείνη τη στιγμή CLK GTR. Στη Jarama έσπαγε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο μέχρι που παρουσίασε προβλήματα ψύξης τα οποία έλυσε ο Bernd Schneider στέλνοντάς την στα χωράφια.

Αφού τελείωσε την δουλειά της με το #11R chassis, το ξαναέντυσε, του φόρεσε τον κανονικό του κινητήρα και το δημοπράτησε (όχι η ίδια η Mercedes προφανώς) μέσω του οίκου Sotheby’s στο Μονακό. Παρεμπιπτόντως το #11R chassis τώρα είναι βαμμένο πορτοκαλί-μαύρο, βρίσκεται στην Μ. Βρετανία και διαθέτει πινακίδες για τον δρόμο… Η Mercedes χρειάστηκε μόλις 3 αγώνες μέχρι να καταφέρει να νικήσει την McLaren F1 FTR στο GT Championship του 1997 και αυτό κυρίες και κύριοι δείχνει την αξία του reverse engineering όταν γίνεται σωστά!

[Πηγή: mclf1.free.fr,Flickr, Jalopnik]