Renault RS27

Ύστερα από τις εξατμίσεις των Williams και Caterham, αλλά και τα καινοτόμα brake ducts της Williams, οι χαρτογραφήσεις στους κινητήρες γίνονται το τρίτο τεχνικό ζήτημα που έχει απασχολήσει τους ανθρώπους της FIA και όχι μόνο.

Το πρόβλημα που υπάρχει είναι το ποιες χαρτογραφήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν φέτος. Πέρυσι τον Αύγουστο, η Παγκόσμια Ομοσπονδία εξέδωσε πιο ξεκάθαρες τεχνικές οδηγίες για τους κανονισμούς γύρω από τις χαρτογραφήσεις, μετά από το θέμα με τις χαρτογραφήσεις που χρησιμοποιούσε η Red Bull στον Renault RS27 για να μεταφέρει ροπή σε χαμηλές σ.α.λ. και να έχει καλύτερη έξοδο από τις στροφές.

Ο υπεύθυνος κινητήρων της Ferrari, Luca Marmorini, τονίζει ότι όλα θα είναι ίδια και για φέτος, ενώ αντίθετη άποψη έχει ο υπεύθυνος κινητήρων της Renault, Remi Taffin, θεωρεί ότι η περσινή οδηγία της FIA δεν αφορά τη φετινή σεζόν, υπογραμμίζοντας πως ο νέος κανονισμός θα καθοριστεί στην Αυστραλία.

Ωστόσο, ο Michael Schmidt από το Auto Motor und Sport ισχυρίζεται ότι η FIA επιβεβαίωσε πως ο περσινός κανονισμός θα ισχύει και για το 2013. Ο Ross Brawn, Πρόεδρος της Mercedes AMG, θεωρεί πως κάτι τέτοιο είναι πιθανό να επηρεάσει την απόδοση των Red Bull και Lotus, διότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχουν σχεδιάσει τις εξατμίσεις πάνω στις χαρτογραφήσεις που δεν υπακούουν στην περσινή διευκρίνηση.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]