Lotus F1 Team

Η κατάσταση γύρω από τον κανονισμό για τις χαρτογραφήσεις στους κινητήρες φαίνεται πως ξεκαθαρίζει, με τον Charlie Whiting να διευκρινίζει ότι ένας κανονισμός ισχύει μέχρι τη στιγμή που θα υπάρξει κάποια αλλαγή σ’ αυτόν, εννοώντας πως ο κανονισμός που ισχύει από τον Αύγουστο αφορά και τη νέα σεζόν. Η χαρτογράφηση αφορά τα καυσαέρια που βγαίνουν από τις εξατμίσεις και όταν το γκάζι είναι κλειστό, ώστε ν’ αυξηθεί η κάθετη δύναμη που παράγεται από το πίσω μέρος.

Η Lotus θεωρεί πως αυτό δεν πρόκειται να επηρεάσει την απόδοση της E21, με τον Alan Permane, επί κεφαλής εργασιών στην πίστα, να λέει ότι οι οδηγοί δε χρησιμοποιούσαν συνεχώς αυτή τη χαρτογράφηση στις δοκιμές.

Είναι ανοησίες αυτά που λένε ότι θα χάσουμε ταχύτητα. Το πλεονέκτημα είναι μικρό. Η Renault είχε καταλήξει σε κάποιες εναλλακτικές χαρτογραφήσεις, για να τις δοκιμάσουμε. Μίλησαν με τη FIA γι’ αυτό, αλλά ο Charlie Whiting δεν θέλει να τις χρησιμοποιούμε.

Ο Kimi τη χρησιμοποίησε σ’ έναν γύρο επιστροφής στα pits, και τη μίσησε. Ο Romain τη χρησιμοποίησε στο βρεγμένη την περασμένη εβδομάδα, την τελευταία μέρα, και ήταν μια χαρά. Αλλά, όταν έτρεχε στο στεγνό, δε τη χρησιμοποιούσε.

[Πηγή: BBC Sport | Photo Copyright: Andrew Ferraro/LAT Photographic/Lotus F1 Team]