Mercedes W04

Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, η Mercedes επιβεβαίωσε τον καλό ρυθμό που έδειξε στο τελευταίο τεστ στη Βαρκελώνη, τουλάχιστον όσον αφορά την ταχύτητα στον έναν γύρο, διότι θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε την W04 με μεγάλα φορτία καυσίμου, αλλά και πώς τα πηγαίνει με τη διαχείριση των ελαστικών, αν και τα περσινά πρόβλημα που υπήρχαν με τα ελαστικά δε φαίνεται να υπάρχουν φέτος.

Ο Nico Rosberg έγραψε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στο FP2, ενώ ο Lewis Hamilton θα μπορούσε να κάνει έναν πολύ καλύτερο γύρο με τα πολύ μαλακά ελαστικά, αλλά έκανε λάθος, βγήκε προσωρινά στο γρασίδι, και δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει έναν πολύ γρήγορο γύρο.

Μπορεί, όμως, να υπάρχει ένα σύστημα που ν’ αποτελεί “κλειδί” για την αυξημένη ανταγωνιστικότητα της Mercedes. Το Auto Motor und Sport αναφέρει ότι η γερμανική ομάδα είναι πολύ πιθανό να έχει ένα ενεργό σύστημα αναρτήσεων, το οποίο ελέγχεται υδραυλικά (όχι ηλεκτρονικά, αφού αυτό απαγορεύεται), κάτι που μπορεί να εξηγεί γιατί η W04 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στο μεσαίο κομμάτι στη Βαρκελώνη.

Το σύστημα αυτό, που ονομάζεται “Fric” κρατάει το μονοθέσιο πάντα στην καλύτερη αεροδυναμική θέση, δίνοντας μεγαλύτερη σταθερότητα εντός των στροφών, ενώ, σύμφωνα με το AMS, εξελίσσεται από τη Mercedes εδώ και τρία χρόνια, με τη Sauber να δοκίμασε κάτι παρόμοιο σήμερα, αλλά το σύστημα αυτό μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στο μονοθέσιο μέχρι οι μηχανικοί μιας ομάδας να το κάνουν να λειτουργήσει όπως πρέπει.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]