2013 F1 Pirelli Tyres

Η κατάσταση που επικρατεί με τα ελαστικά στη Formula 1 έχει διχάσει τους οπαδούς: κάποιοι είναι υπέρ των ελαστικών η Pirelli κατασκευάζει κατόπιν εντολή που δέχεται από τη FIA, γιατί είναι ένας λόγος που έχει βελτιωθεί σαφώς το θέαμα· άλλοι είναι κατά των ελαστικών που φθείρονται πολύ εύκολα, αφού αυτό αναγκάζει τους οδηγούς να μην πιέζουν τα μονοθέσιά τους, για να μην καταστρέψουν γρήγορα την απόδοσή τους και αναγκαστούν να κάνουν περισσότερα pit stops, χάνοντας έτσι πολλές θέσεις.


Στη δεύτερη κατηγορία οπαδών ανήκει ο Niki Lauda, μη-Εκτελεστικός Πρόεδρος και κάτοχος του 10% των μετοχών της Mercedes AMG, καθώς λέει ξεκάθαρα ότι όλη αυτή η κατάσταση είναι ηλίθια, χωρίς να φοβάται να εκφράσει γι’ άλλη μια φορά την άποψή του για κάτι που αφορά τη Formula 1.

Η κατάσταση με τα ελαστικά είναι απολύτως ηλίθια. Η τεχνική δημιουργία και τα περισσότερα pit stops είναι λάθος. Η Pirelli δεν μπορεί να βοηθήσει πραγματικά, καθώς κάνει μόνο ό,τι της λέει η FIA, αλλά το 90% του χρόνου δεν δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται στους αγώνες.

Το πλεονέκτημά μου είναι ότι μπορώ να ρωτήσω τους μηχανικούς μας. Ο κόσμος δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Αλλά, υπάρχει σύγχυση με στους οπαδούς. Όλα τα ελαστικά είναι τόσο μαλακά, και αυτό είναι κακό για τη Formula 1. Οι οπαδοί δεν καταλαβαίνουν αν υπάρχουν περισσότερα από δύο pit stops. Για τη Formula 1, είναι ένας λάθος δρόμος αυτό.

Ο Paul Hembery, Αγωνιστικός Διευθυντής της ιταλικής εταιρείας, απαντά στις δηλώσει αυτές, λέγοντας το προφανές:

Πολλοί οπαδοί μάς έχουν πει ότι βλέπουν τους αγώνες πιο συναρπαστικούς τώρα.

[Πηγή: Bild]