2013-F1-Pirelli-Tyres

Η κατάσταση με τα φετινά ελαστικά φαίνεται πως δεν αρέσει σε όλες τις ομάδες. Τα ελαστικά της Pirelli είναι πιο μαλακά απ’ ό,τι πέρυσι, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην μπορούν να τα πιέσουν, ενώ και πολλά από τα προσπεράσματα που γίνονται δεν περιλαμβάνουν καθόλου μάχη: κάποιοι οδηγοί δε θέλουν να τα πιέσουν σ’ ένα σίγουρο προσπέρασμα, για να μην καταστρέψουν τον αγώνα τους· άλλοι αναγκάζονται να δώσουν τη θέση τους πολύ εύκολα, γιατί δεν έχουν την πρόσφυση για να υπερασπιστούν τη θέση τους, μιας και τα ελαστικά τους είναι “τελειωμένα” και δεν μπορούν να παλέψουν με οδηγούς που έχουν φρέσκα ελαστικά.


Οι Red Bull και Mercedes θέλουν αλλαγές στα φετινά ελαστικά (ακόμα κι επιστροφή στα ελαστικά του 2012), αλλά, για να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων, με τις Ferrari και Lotus να διαφωνούν στο ενδεχόμενο αλλαγής. Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Scuderia, Stefano Domenicali, είπε για το θέμα:

Η Pirelli δεν μπορεί ν’ αλλάξει κάτι χωρίς τη σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων, εκτός αν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια. Δεν υπάρχει λόγος να πανικοβαλόμαστε μετά από δύο αγώνες.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της RBR, Helmut Marko, είπε πως η Pirelli έχει υποσχεθεί πως θα φέρουν νέα ελαστικά στο Μπαχρέιν (για το οποίο είναι προγραμματισμένες οι η μαλακή και σκληρή γόμα), ενώ και ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής της Mercedes AMG, πιστεύει πως η ιταλική εταιρεία θα έχει νέα ελαστικά στο Μπαχρέιν (19-21 Απριλίου), κάτι που αναμένεται να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της Mercedes.

Από την πλευρά του, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, πιστεύει πως η Red Bull και η Mercedes θέλουν αλλαγές, για να μπορέσουν ν’ αυξήσουν την διαφορά τους από τις υπόλοιπες ομάδες, αφού δεν έδειξαν να έχουν μεγάλο πρόβλημα με τα ελαστικά στη Μαλαισία, καθώς τερμάτισαν στις 4 πρώτες θέσεις, πολύ μακριά από τους υπόλοιπους. Επιπλέον, ο Βρετανός λέει πως μόνο αν όλες οι ομάδες στραφούν εναντίον της Pirelli, θα υπάρχουν πραγματικές αλλαγές.

[Πηγή: Auto Motor und Sport (1), (2)]