Fiat Panda Natural Power (1)

H Fiat δεν ήταν ποτέ μεγάλος θαυμαστής των αυτοκινήτων υδρογόνου, αφού έχει δώσει βάρος στο συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Η Fiat αναφέρει πως οι κυψέλες υδρογόνου έχουν πιο σύντομη διάρκεια ζωής επειδή οι καταλύτες λευκόχρυσου επηρεάζονται από το μονοξείδιο του άνθρακα που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια μετατροπής της ενέργειας. Επιπλέον η Fiat θεωρεί πως η τεχνολογία υδρογόνου δεν προσφέρει πραγματικά καμία σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας του αυτοκινήτου σε σχέση με έναν πετρελαιοκινητήρα.

Η Fiat δηλώνει πως το Panda CNG παράγει λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο Panda, μολύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον, ενώ για το μέλλον η Fiat θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μπορούν να φορτίζουν ασύρματα όταν κινούνται πάνω σε δρόμους, οι οποίοι θα διαθέτουν ειδικές εγκαταστάσεις που θα τοποθετηθούν κατά μήκος του. Οι μπαταρίες ενός EV αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουν αυτονομία 30 χλμ έτσι ώστε να μπορεί αυτό να κινηθεί από τον έναν “επαναφορτιζόμενο δρόμο” στον άλλον.

Η Fiat υπολογίζει πως ένα τέτοιο σύστημα ασύρματης επαναφόρτισης θα κοστίσει κοντά στα 50 εκατ. λίρες (€60 εκατ.) σε μια χώρα του μεγέθους της Ιταλίας και της Μεγάλης Βρετανίας.

[Πηγή: Autocar]