Sergio Marchionne sevel atessa

Ο CEO της Fiat Sergio Marchionne ανακοίνωσε πως η Fiat θα επενδύσει 700 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο Sevel στην Atessa (Chieti), όπου παράγεται το Ducato (LCV). Η επένδυση θα γίνει σε βάθος 5ετίας, όπου με την εφαρμογή προτύπων World Class Manufacturing, θα επιτρέψει στο Sevel να βελτιώσει περαιτέρω τη θέση του ως μία από τις πιο προηγμένες εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η επένδυση αυτή, εκ της οποίας 550 εκατ. Ευρώ έχουν αναληφθεί από την Fiat Group και 150 εκατ. Ευρώ από την PSA, θα καλύψει την εγκατάσταση 60 ρομπότ συγκόλλησης του πλαισίου, την τοποθέτηση 25 ανακαινισμένων συστημάτων βαφής με ψεκασμό, μια νέα γραμμή συναρμολόγησης και την αναδιοργάνωση logistics στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την παραγωγή ενός ευρύτερου φάσματος προϊόντων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις του πελάτη και της αγοράς.

Το εργοστάσιο Sevel στο Val di Sangro, μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της Fiat Group Automobiles, και της PSA Peugeot-Citroën, εγκαινιάστηκε στις 28 Νοεμβρίου 1981 από τον Ιταλό Πρόεδρο Sandro Pertini με τη παρουσία του προέδρου της Fiat Giovanni Agnelli. Η εγκατάσταση παράγει σήμερα τα επιτυχημένα Fiat Ducato, Peugeot Boxer και Citroen Jumper.

Περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα έχουν παραχθεί στο εργοστάσιο και απασχολεί πάνω από 6.000 άτομα, καθιστώντας το την μεγαλύτερη βιομηχανική περιοχή του Abruzzo. Λειτουργώντας 3 βάρδιες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα, το εργοστάσιο έχει ικανότητα παραγωγής περίπου 300.000 οχημάτων ετησίως. Η Fiat παράγει ελαφρά επαγγελματικά οχήματα για την μάρκα Fiat Professional σε 8 εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Sevel, που είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο στην κατηγορία του στην Ευρώπη.

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Επένδυση 700 εκατ. ευρώ προβλέπεται για το εργοστάσιο Sevel στην Atessa

Σήμερα, ο CEO της Fiat Sergio Marchionne παρουσίασε τα σχέδια για τις μελλοντικές δραστηριότητες στο εργοστάσιο Sevel στην Atessa (Chieti), όπου παράγεται το Ducato (LCV).

Περίπου 700 εκατ. € πρόκειται να επενδυθούν στην υπάρχουσα εγκατάσταση σε 5 χρόνια, η οποία, με την εφαρμογή προτύπων World Class Manufacturing, θα επιτρέψει στο Sevel να βελτιώσει περαιτέρω τη θέση του ως μία από τις πιο προηγμένες εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η επένδυση αυτή, εκ της οποίας 550 εκατ. Ευρώ έχουν αναληφθεί από την Fiat Group και 150 εκατ. Ευρώ από την PSA, θα καλύψει την εγκατάσταση 60 ρομπότ συγκόλλησης του πλαισίου, την τοποθέτηση 25 ανακαινισμένων συστημάτων βαφής με ψεκασμό, μια νέα γραμμή συναρμολόγησης και την αναδιοργάνωση logistics στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την παραγωγή ενός ευρύτερου φάσματος προϊόντων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις του πελάτη και της αγοράς.

Το εργοστάσιο Sevel στο Val di Sangro, μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της Fiat Group Automobiles, και της PSA Peugeot-Citroën, εγκαινιάστηκε στις 28 Νοεμβρίου 1981 από τον Ιταλό Πρόεδρο Sandro Pertini με τη παρουσία του προέδρου της Fiat Giovanni Agnelli. Η εγκατάσταση παράγει σήμερα τα επιτυχημένα Fiat Ducato, Peugeot Boxer και Citroen Jumper.

Περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα έχουν παραχθεί στο εργοστάσιο και απασχολεί πάνω από 6.000 άτομα, καθιστώντας το την μεγαλύτερη βιομηχανική περιοχή του Abruzzo. Λειτουργώντας 3 βάρδιες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα, το εργοστάσιο έχει ικανότητα παραγωγής περίπου 300.000 οχημάτων ετησίως.

Η Fiat Group Automobiles παράγει ελαφρά επαγγελματικά οχήματα για την μάρκα Fiat Professional σε 8 εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Sevel, που είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο στην κατηγορία του στην Ευρώπη.

Εκτός από το Ducato, η γκάμα Fiat Professional περιλαμβάνει επίσης τα Doblo’, Fiorino, Scudo, Strada και van εκδόσεις των Panda, Punto και Bravo. Σήμερα τα Fiat Professional πωλούνται σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ το Ducato ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις όχημα στην Ευρώπη στην κατηγορία του για τους πρώτους πέντε μήνες του 2013, με μερίδιο 21,7%. Κατέχει την ηγετική θέση στην ιταλική αγορά με μερίδιο 42,7% για τους πρώτους πέντε μήνες του 2013. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το μοντέλο κατέγραψε 18,1% μερίδιο αγοράς το 2012.