Sergio Perez leads Jenson Button

Οι περισσότερες ομάδες, αν όχι όλες, έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερο βάρος στην ανάπτυξη των μονοθεσίων για το 2014, τα οποία θα είναι πολύ διαφορετικά από τα φετινά, με τους turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, ν’ αντικαθιστούν τους ατμοσφαιρικούς V8, 2.4 λίτρων που έχουμε από το 2006 μέχρι και φέτος. Συνεπώς, δε θα πρέπει να περιμένουμε κάποια μεγάλη αλλαγή στην ανταγωνιστικότητα των φετινών μονοθεσίων.

Αυτό αφορά και τη McLaren, η οποία πασχίζει να βρει απόδοση στην MP4-28, ένα μονοθέσιο που είχε πολλά προβλήματα από την αρχή τής σεζόν, καθώς η pull-rod εμπρός ανάρτηση και η διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία έχει δυσκολέψει τους Βρετανούς.

Ο Martin Whitmarsh, όμως, εκτιμά πως η ομάδα του βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση με τη βελτίωση της MP4-28, παρόλο που η χρονιά είναι χαμένη γι’ αυτούς. Ο Πρόεδρος της McLaren Racing πιστεύει ότι η 6η θέση τού Jenson Button στο Γερμανικό Grand Prix είναι ένα καλό σημάδια για το μέλλον.

Δεν είμαστε ακόμα εκεί που περιμένουμε ή εκεί που θέλουμε, αλλά τουλάχιστον ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Με τα νέα ελαστικά, δε νομίζω ότι δεν είχαμε αλλαγή στην ιεραρχία με τα όσα είδαμε στη Γερμανία. Για ‘μάς, δεν υπάρχουν μυστικά εδώ: θέλουμε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να βελτιώνουμε το μονοθέσιο, να το κατανοήσουμε. Έχουμε κάνει μια μικρή πρόοδο, αλλά, ειλικρινά, δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε.

Ο 55χρονος Βρετανός παραδέχεται ότι οι περισσότεροι στο Woking ασχολούνται με την MP4-29, για να είναι έτοιμοι σ’ αυτοί την τεράστια αλλαγή των κανονισμών, αλλά επισημαίνει πως δε θα το βάλουν κάτω για φέτος.

Έχουμε έναν περιορισμένο αριθμό πόρων σε αυτό, διότι είμαστε πολύ επικεντρωμένοι στην επόμενη χρονιά. Αλλά, σαν μαχητές, δεν τα παρατάμε. Θ’ αγωνιστούμε σκληρά και θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο εντός τής σεζόν.

Η McLaren βρίσκεται στην 6η θέση τής βαθμολογίας, πίσω και από τη Force India, έχοντας συγκεντρώσει 49 βαθμούς σε 9 αγώνες. Φυσικά, η απόσταση από την κορυφή είναι τεράστια, καθώς απέχει 201 βαθμούς από την πρωτοπόρο Red Bull Racing, η οποία έχει 250 βαθμούς.

[Πηγή: Press Association]