ferrari-f12-berlinetta-v12-engine

Μετά τη δήλωση του προέδρου της LamborghiniStephan Winkelmann, ότι η εταιρία του θα συνεχίσει να επικεντρώνεται αποκλειστικά σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, την ίδια οδό φέρεται να θέλει να ακολουθήσει και η έτερη ιταλική εταιρία παραγωγής ονείρων, Ferrari.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη του, ο Διευθυντής Ανάπτυξης της Ferrari, Roberto Fedeli, δήλωσε ότι είναι ορκισμένος υποστηρικτής των ατμοσφαιρικών κινητήρων, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Όσο υπάρχει έστω ένα υποτυπώδες και αξιοσημείωτο turbo lag, εγώ δεν θα δεχθώ τους turbo κινητήρες. Άμεση απόκριση είναι η βασική αρμοδιότητα της Ferrari. Εάν το αυτοκίνητο δεν έχει άμεση αντίδραση στο τι θέλει ο οδηγός να κάνει, δεν είναι Ferrari.

Σε αντίθεση με τον αρχιμηχανικό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Amedeo Felisa, λέει ότι το turbo δεν είναι τόσο απορριπτικό, αναφερόμενος όμως στη χρησιμοποίηση από την αδερφή Maserati, καθώς η Ferrari της προμηθεύει κινητήρες. Οι νέες Maserati Quattroporte και Ghibli φοράνε τον νέο υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα, με την απόκριση του σύμφωνα με τον Felisa να είναι πολύ ικανοποιημένη. Αναφέρεται επίσης, στην εμπειρία από τους turbo κινητήρες που θα χρησιμοποιούν στη Formula 1 από την επόμενη σεζόν.

Ακόμα μαθαίνουμε, ότι μπορεί να είδαμε το υπέρτατο hypercar της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τη LaFerrari, να φοράει ένα υβριδικό σύστημα και η λογική να λέει ότι αργότερα θα περάσει και στα υπόλοιπα μοντέλα, αλλά ο Felisa δηλώνει ότι δε θα μπει αυτό το σύστημα στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας του.

Τέλος, από τα ίδια επίσημα χείλη ότι δε θα υπάρξει εξακύλινδρο μοντέλο δρόμου από τη Ferrari, καθώς ο τρόπος για πιο αποδοτικούς κινητήρες είναι η μείωση των εσωτερικών τριβών του κινητήρα.

Και εγώ τώρα απορώ. Αυτό το μουλάρι της California με τον turbo κινητήρα τι είναι;

[Πηγή: Sport Auto]