H Lamborghini θέλει να επικεντρωθεί στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, η Urus θα αλλάξει το σκηνικό της κατηγορίας

Σχετικά άρθρα

lamborghini-ceo-stephan-winkelmann-and-the-2012-urus-suv-concept

Ο πρόεδρος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, δήλωσε στη τελευταία του συνέντευξη ότι η εταιρία του θα συνεχίσει να επικεντρώνεται αποκλειστικά σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, με την εταιρία να πρέπει να βρει πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για παρουσιάσει ένα υβριδικό μοντέλο.

Παραδέχτηκε, ότι θα μπορούσε πολύ απλά να δανειστεί τη τεχνογνωσία και τεχνολογία από το Volkswagen Group για το υβριδικό αυτοκίνητο, αλλά προς το παρόν θέλουν να συνεχόσουν να εξελίσσουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Πιο κάτω στη συνέντευξη του, είπε ότι η Urus θα είναι ένα “game changer” μοντέλο γιατί θα απλά θα κάνει τη διαφορά, με την ιταλική εταιρία να εργάζεται πολύ σκληρά τα επόμενα τέσσερα χρόνια, μέχρι δηλαδή να βγει το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Τέλος, άλλο ένα σημαντικό σημείο της συνέντευξης του που έδωσε το αμερικάνικο MotorTrend, είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν πλάνα να παρουσιάσουν διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο ταχυτήτων και θα επιμείνουν στο μονού ISR (Independent Shifting Rods), καθώς πιστεύουν ότι είναι το καλύτερο όσον αφορά τη ταχύτητα και βάρους και έδωσε ένα στίγμα για το πως θα μοιάζουν τα επόμενα μοντέλα της εταιρίας λέγοντας ότι θα “παντρεύουν” σχεδιαστικά στοιχεία από τα σημερινά αλλά και παλιότερα μοντέλα καθώς τα μοντέλα της Lamborghini θα πρέπει να είναι πάντα αναγνωρίσιμα και ταυτόχρονα επαναστατικά.

[Πηγή: Motortrend]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτή η μπλε Lamborghini Countach LPI 800-4 πωλείται για 3,3 εκατ. δολάρια

Το καλοκαίρι του 2021 η Lamborghini γιόρτασε τα 50στα γενέθλια της Countach παρουσιάζοντας τη σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού της supercar, με τις παραδόσεις της...

Δες μια twin-turbo Lamborghini Huracan να πιάνει τα 363 χλμ/ώρα στην Autobahn

Αυτή η Lamborghini Huracan Performance έχει αποκτήσει διπλά turbo, με τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα να αποδίδει 1.250 άλογα με 1.100 Nm ροπής και όπως...
Autoblog.gr