1552829902859465544

Πρόκειται για μία V8 Vantage GTE και ένα DBR 1-2. Η Vantage συμμετείχε στις 24 ώρες του Le Mans το 2012 στα χέρια των Allan Simonsen, Christoffer Nygaard και Kristian Poulsen. Ξεκίνησε από την τρίτη θέση και σε κάποιο σημείο οδηγούσε τον αγώνα στην κατηγορία της, πριν εγκαταλείψει και στερήσει από την Aston Martin μία σχεδόν σίγουρη θέση στο podium –όσο σίγουρη μπορεί να είναι μία θέση σε τέτοιους αγώνες-. Όσον αφορά στην DBR 1-2, αυτή ήταν το Test & Development chassis της Aston καθώς η ομάδα ετοιμαζόταν για την συμμετοχή της στην LMP1 κατηγορία τις σεζόν 2009-2011. Για την ιστορία, η DBR 1-2 ήταν από τα πλέον ανταγωνιστικά βενζινοκίνητα αγωνιστικά στην LMP1 εκείνη την περίοδο, τερματίζοντας 4η στις 24 ώρες του Le Mans το 2009 και κερδίζοντας το Le Mans Series Championship την ίδια χρονιά.

Και τα δύο αγωνιστικά, αφού «υπηρέτησαν» την φίρμα το καθένα με τον δικό του τρόπο, παροπλίστηκαν και πλέον είναι showcars. Αυτό σημαίνει πως δεν έχουν ούτε κινητήρα, ούτε κιβώτιο ταχυτήτων για μειωμένο βάρος και ευκολία στη μεταφορά. Είναι και τα δύο βαμμένα με τα χρώματα της Gulf και φυσικά προορίζονται αποκλειστικά για εκθεσιακούς σκοπούς. Και τα δύο επίσης έχουν την ίδια τιμή: 250.000 λίρες Αγγλίας ή 290.000€.

Αν σας φαίνεται λίγο τσιμπημένη η τιμή, αξίζει να σας ενημερώσουμε πως το πακέτο έχει και προστιθέμενη αξία. Εκτός από το αυτοκίνητο που θα επιλέξει ο αγοραστής, θα έχει το δικαίωμα «διαφήμισης» (branding είναι ο αγγλικός όρος) στις πόρτες της εργοστασιακής συμμετοχής στην κατηγορία GTE PRO με το νούμερο #97 σε αγώνα της επιλογής του, το αυτοκίνητο που θα επιλέξει θα φέρει την ίδια «διαφήμιση» στο ίδιο σημείο (ή αντίστοιχο για την DBR 1-2), θα μπορεί να φέρει έως και 10 VIP φιλοξενούμενους στον αγώνα της επιλογής του και τέλος, οι οδηγοί της ομάδας θα είναι υποχρεωμένοι να παρευρεθούν σε ένα event, να γιορτάσουν την παράδοση και να παρουσιάσουν το showcar που θα έχει επιλέξει ο πελάτης.

[Πηγή Aston Martin]