pb-090417-russia-cars-hood.photoblog900

Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προσαρμόζονται σε αυτές τις αλλαγές ώστε ή να κρατήσουν την θέση που κατέχουν αυτή τη στιγμή στις παγκόσμιες πωλήσεις ή να ανέβουν στη λίστα. Αυτές που δεν προσαρμόζονται ή προσαρμόζονται με λάθος τρόπο είναι καταδικασμένες σε ένα προβληματικό μέλλον. Είναι γνωστό πως η Κίνα είναι μία τεράστια αγορά, όπως είναι η Ινδία και η Βραζιλία και έτσι έχουμε δει τις εταιρίες να κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να έχουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς εκεί. Αναλυτές της αγοράς όμως λένε πως και η Ρωσία θα έχει γίνει μία από τις μεγαλύτερες αγορές στον κόσμο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Boston Consulting Group, η Ρωσία θα ξεπεράσει τα προβλήματα της και κάνοντας ακριβώς αυτό θα ξεπεράσει και την Γερμανία για να γίνει η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά και η 5η μεγαλύτερη παγκοσμίως πίσω από την Κίνα, τις Η.Π.Α., την Ινδία και την Βραζιλία… και όλα αυτά μέχρι το 2020.

Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η GM, η VW, η Ford και η Renault έχουν επενδύσει σημαντικά στην ανάκαμψη της ρωσικής αγοράς καθώς η άνοδος της μεσαίας τάξης σημαίνει πρώτη αγορά αυτοκινήτου και/ή αναβάθμιση του γερασμένου ήδη υπάρχοντος στόλου. Για την ακρίβεια, η Boston Consulting προβλέπει ρυθμούς αύξησης της τάξης του 6% μέχρι το 2020, οπότε οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων θα φτάσουν τα 4,4 εκατομμύρια κομμάτια έναντι των 2,9 που είναι τώρα. Το πρόβλημα για τις εταιρίες είναι πως οι αναλυτές προβλέπουν πως η Ρωσία θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Κίνας και της Βραζιλίας, μεταμορφώνοντας τον εαυτό της από μία αγορά στην οποία κυριαρχούν τα εισαγόμενα αυτοκίνητα σε μία αγορά με σημαντικό μερίδιο τοπικά παραγόμενων προϊόντων.

Το περίεργο είναι πως η προβλέψεις της Boston Consulting έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές της Association of European Business (AEB) που βλέπουν την ρωσική αγορά να κινείται με πτωτικές τάσεις. Ωστόσο η αμερικάνικη συμβουλευτική εταιρία λέει πως έχει λάβει υπόψιν την στιγμιαία πτώση της αγοράς τονίζοντας πως αν λυθούν κάποια προβλήματα όπως η μεταβλητότητα της ζήτησης, η πρακτικά ανύπαρκτη προμηθευτική βάση και τα υψηλά κόστη logistics, οι υποκείμενες δυνάμεις της αγοράς υπάρχουν ακόμα και περιμένουν να ενεργοποιηθούν από λίγες, σωστές κινήσεις από την ρωσική κυβέρνηση.

[Πηγή Autonews.com]