Michelin tyres

Οι φήμες που αναφέρουν ότι η Michelin επιδιώκει να επιστρέψει στην F1 σιγά σιγά μεγαλώνουν. Αυτό το τροφοδοτεί και η μη υπογραφή συμβολαίου μεταξύ Pirelli και FIA για την τροφοδοσία ελαστικών των ομάδων για το 2014. Σε μια συνέντευξη που έδωσε στη Γαλλική Le Figaro ο διευθυντής της Michelin, Pascal Couasnon, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί, έχει κάνει στη FIA γνωστή τη θέση της.

Έχουμε ήδη στείλει στη FIA μηνύματα και το ευρύ κοινό, επίσης. Η θέση μας είναι γνωστή. Εάν είναι πρόθυμοι να συζητήσουμε, να δούμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να παρουσιάσουμε τα ελαστικά μας, τότε είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε. Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένα προγραμματισμένο ραντεβού με τον Bernie Ecclestone … Αν θα υπάρχουν συζητήσεις, θα είναι με τη FIA, με τον Bernie Ecclestone, αλλά και τη FOTA.

 Αφού δήλωσε ότι εξεπλάγη με τις φήμες που έχουν ανακύψει, ο Couasnon προειδοποίησε ότι η σημερινή μορφή των ελαστικών με τη μεγάλη φθορά τους, δεν ενδιαφέρει καθόλου τη Michelin.

Έμεινα έκπληκτος από αυτή την ανακοίνωση, αλλά αρχίζω να το συνηθίζω. Πριν από δύο εβδομάδες, διάβασα ότι θα πρέπει να δώσουμε μία συνέντευξη Τύπου, για να ανακοινώσουμε κάποια πράγματα. Ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα να ανακοινώσουμε. Στον κόσμο της F1 υπάρχουν πολλές φήμες!

Ποια είναι η αλήθεια όμως; Είναι ότι παίρνουμε μέρος σε αγώνες αντοχής, WRC και σύντομα στη Formula Ε. Φυσικά παρακολουθούμε την F1 από κοντά, αλλά ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται σήμερα, δεν μας αρέσει καθόλου. Με απογοητεύει και με εκνευρίζει αυτό. Αλλαγή ελαστικών μετά από μερικούς γύρους ή ακόμα και μετά από μερικές στροφές, είναι κάτι που δεν προσφέρει μια όμορφη εικόνα, από ένα σημαντικό προϊόν, για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Couasnon είπε επίσης, ότι ένας από τους τομείς που η FIA θα πρέπει να συμβιβαστεί, είναι και το μέγεθος των τροχών, καθώς παραδέχθηκε ότι ο χρόνος εξαντλείται για να κάνει μια συμφωνία για το 2014.

Μία από τις προκλήσεις, θα είναι να τοποθετηθεί ένα μεγαλύτερο σε μέγεθος ελαστικό στο μονοθέσιο. Εάν η F1 είναι έτοιμη να προχωρήσει με τη μορφή των 18-ιντσών ζαντών, τότε όλοι θα πάμε για τρέξιμο! Αυτή είναι σίγουρα μία από τις προϋποθέσεις για μια ισχυρή δέσμευση. Υπάρχει οπωσδήποτε ένα χρονικό όριο, αλλιώς δε θα είναι δυνατόν να γίνει. Θα πρέπει να μας αφήσουν χρόνο να παράγουμε τα ελαστικά .Ας πούμε μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου…. Μπορεί αλλιώς να είναι πολύ αργά.

[Πηγή: Le Figaro]