Στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο επικεφαλής marketing της Hyundai Motor Europe δήλωσε:
Το ονομάζουμε “Product Momentum 2017. Αυτά τα προϊόντα θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε την ανάπτυξή μας και εν τέλει να πετύχουμε μερίδιο πωλήσεων της τάξης του 5% στην Ευρώπη
Η Hyundai πήγε λίγο πίσω τον στόχο της για επίτευξη μεριδίου 5% στην Ευρωπαϊκή αγορά λόγω της χειρότερης από όσο υπολόγιζαν αρχικά, κρίσης στην αγορά. Από τα 22 μοντέλα που προετοιμάζει η Hyundai, τα περισσότερα θα είναι facelift ή αντικαταστάσεις, όπως το νέο i10 που θα δούμε στην έκθεση, αλλά εκτός αυτών, η εταιρία θα παρουσιάσει και ολοκαίνουρια προϊόντα όπως ένα subcompact SUV που προς το παρόν λείπει από την γκάμα της και θα παρουσιαστεί περί το 2016.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως το 75% περίπου των 3,3 εκατομμυρίων Hyundai που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Ευρώπης είναι νεότερα από 7 χρόνια! Αυτό, αν το δούμε μαζί με το ότι οι πωλήσεις της κορεάτικης εταιρίας αυξάνονται, σημαίνει νέοι αγοραστές. Αλλά η Hyundai δεν επαναπαύεται και θέλει να κρατήσει αυτούς που έχει ήδη πελάτες όταν έρθει η ώρα να αλλάξουν αυτοκίνητο αλλά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους.
Αυτή τη στιγμή, το 95% των Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη είναι σχεδιασμένα στην Ευρώπη ενώ με το i10 να ετοιμάζεται να μπει στην παραγωγή στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία, το 90% των οχημάτων κατασκευάζονται κιόλας εδώ –στην Ευρώπη-.
[Πηγή: Reuters]