Honda Civic Tourer 2014 Live (9)

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Honda μπορεί να μην παρουσίασε το «όπλο» που θα ανταγωνιστεί το VW Golf R στις πίστες και τους δρόμους αλλά παρουσίασε και ζωντανά, το «όπλο» του λογικού οικογενειάρχη, το Civic Tourer.


Η station wagon έκδοση του Honda Civic, φέρει πολλά στοιχεία από το Civic Tourer Concept που είχαμε δει στην έκθεση της Γενεύης. Διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής, τονισμένα πίσω φτερά και κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες, όπως το πεντάθυρο Civic με αποτέλεσμα το design να είναι μυώδες και sport. Το πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου διαμορφώνεται στα 624 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των πίσω “Magic Seats” καθισμάτων, φτάνει τα 1668 λίτρα. Σε σύγκριση με την hatchback έκδοση, το Tourer ζυγίζει 40 κιλά περισσότερο.

Honda Civic Tourer 2014 Live (16)

Όσον αφορά στους κινητήρες, το Civic Tourer δίνει τις ίδιες επιλογές που δίνει και το hatchback. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, υπάρχει μονάχα ο 1800άρης i-VTEC με απόδοση 142 ίππων και 174Nm ροπής ενώ τους diesel «εκπροσωπεί» ο  Earth Dream turbodiesel 1.6 i-DTEC που παράγει 120 άλογα και 300Nm ροπής με εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 100gr/km –σημαντικό για εμάς στην Ελλάδα-.

Honda Civic Tourer 2014 Live (5)

Το Honda Civic Tourer εξοπλίζεται με την νέα ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση με τρία modes λειτουργίας, Comfort, Normal και Dynamic με το οδηγό να έχει την επιλογή μέσω ενός κουμπιού στο ταμπλό. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Αγγλία και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους.

[Πηγή: Honda]

Δελτίο Τύπου

Η Honda ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ της ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ 2013

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2013 η Honda θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο κοινό το νέο Civic Tourer. Έχοντας εξελιχθεί και σχεδιαστεί στην Ευρώπη, το νέο Civic Tourer προσφέρει κορυφαίο χώρο αποσκευών 624L (Πίσω καθίσματα όρθια, μέτρηση μέχρι το κάλυμμα), προηγμένη τεχνολογία και χαρακτηριστικό στυλ.

Το Civic Tourer θα διατίθεται με τον κινητήρα 1.6 i-DTEC της Honda, ο οποίος συνδυάζει ανταγωνιστική ισχύ (120 PS) και ροπή 300 Nm με εκπομπές CO² μόλις 99g/km*, επιτυγχάνοντας μία εντυπωσιακή ισορροπία οικονομίας καυσίμου και οδηγικών επιδόσεων.

Το ανανεωμένο 5θ Civic θα δώσει επίσης το παρών για πρώτη φορά. Το αυτοκίνητο εμφανίζεται στυλιστικά ανανεωμένο εξωτερικά και αισθητικά αναβαθμισμένο εσωτερικά με στοιχεία που υπογραμμίζουν τη σπορ προσωπικότητά του. Το ανανεωμένο 5θ Civic και το Civic Tourer θα κατασκευάζονται στο Βρετανικό εργοστάσιο της Honda και θα παρουσιαστούν στην Ευρώπη από τις αρχές του 2014.

Και τα δύο αυτοκίνητα επωφελούνται από μία νέα σειρά προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία η Honda λανσάρει για πρώτη φορά στα συγκεκριμένα μοντέλα με την ονομασία Advanced Driving Assist Systems (Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού). Αυτά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρ συμβάλλουν στην αποφυγή ατυχημάτων ή μετριάζουν τις επιπτώσεις τους, διασφαλίζονται υψηλά πρότυπα προστασίας για τον οδηγό, τους επιβάτες, τους πεζούς και τους άλλους χρήστες των δρόμων, σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’.

Στο περίπτερο της Honda θα εκτίθεται και το CR-V 1.6 i-DTEC που παρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση της Γενεύης. Το CR-V 1.6 i-DTEC διατίθεται με κίνηση στους δύο τροχούς με μηχανικό κιβώτιο και προσφέρει επιδόσεις (ροπή 300Nm και 120 PS) και χαμηλές εκπομπές CO₂ (119g/km*).

Οι αγώνες είναι στο DNA της Honda και προσεχώς προαναγγέλλεται η επιστροφή στις σπορ ρίζες της μάρκας με την παρουσίαση νέων μοντέλων και την επάνοδο της Honda στη Formula 1 (σε συνεργασία με τη McLaren). Γιορτάζοντας το γεγονός καθώς και τις τρέχουσες επιτυχίες της Honda στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό σε παγκόσμιες διοργανώσεις όπως στο Moto GP, το WTCC και το Rally Dakar, η Honda θα εκθέσει μία σειρά σύγχρονων και ιστορικών αγωνιστικών μηχανών δίπλα στο απόλυτο υπεραυτοκίνητο, το NSX Concept II που είδαμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης. Όσοι επισκεφθούν το περίπτερο της Honda, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το McLaren Honda MP4/4 Heritage F1 Car, το Castrol Honda 2013 WTCC car, την αγωνιστική μοτοσικλέτα RC213V του αναβάτη Stefan Bradl η οποία αυτή τη στιγμή τρέχει στο Moto GP και το μοντέλο 2013 Honda CRF450X του Dakar Rally.

Επιπλέον, ανάμεσα στα εκθέματα της Honda θα είναι κάποιες από τις μοτοσικλέτες της που παρουσιάστηκαν πρόσφατα όπως οι Gold Wing F6B και NC700X εφοδιασμένες με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας.

*Εσωτερικά νούμερα της Honda

HONDA Civic Tourer Το νέο Civic Tourer σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη – προϊόν της Ευρωπαϊκής R&D ομάδας της Honda που ηγήθηκε της διαδικασίας δημιουργικού και τεχνικού σχεδιασμού. Το αεροδυναμικό και μοντέρνο προφίλ του Civic Tourer δεν επηρεάζει την πρακτικότητά του. Το Civic Tourer είναι άκρως λειτουργικό και προσαρμοστικό με απαράμιλλη εσωτερική ευρυχωρία, 624L (χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, μέτρηση μέχρι το κάλυμμα).

Το Civic Tourer θα διατίθεται με το νέο κινητήρα 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dreams Technology. Πρόκειται για τον καλύτερο κινητήρα στην κατηγορία του, με ροπή 300 Nm και εκπομπές CO² από 99g/km*. Το Civic Tourer θα διατίθεται επίσης με τον 1.8 i-VTEC σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, παράγοντας μόνο 148g* CO² / km.

Ένα νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων – Adaptive Damper System θα συμβάλλει στη βελτίωση της ευστάθειας και άνεσης του Civic Tourer κάτω από ποικίλες συνθήκες φορτίου και οδήγησης, ενώ τα νέα προηγμένα χαρακτηριστικά του Active Safety θα διασφαλίζουν κορυφαία πρότυπα ασφάλειας.

Λειτουργικότητα & Φόρμα: Κανένας συμβιβασμός στη σχεδίαση ή τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές

«Είμαι περήφανος για τα σπορ και αεροδυναμικά στοιχεία του Civic Tourer, που κατά μία έννοια κρύβουν τον πραγματικά λειτουργικό και πολυμορφικό χαρακτήρα του. Για να πετύχεις χρηστικότητα σε ένα συμπαγές αυτοκίνητο πρέπει να αξιοποιήσεις στο έπακρο το χώρο της καμπίνας, κάτι που γενικά επηρεάζει και τη σχεδίαση. Χάρη στην έξυπνη πλατφόρμα του Civic, ήμασταν ελεύθεροι να βελτιστοποιήσουμε τους διαθέσιμους χώρους. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με σπορ σχήμα. Για μένα, το ατού του μοντέλου είναι ο συνδυασμός λειτουργικότητας, ευελιξίας και δυναμικής έκφρασης.» τονίζει ο Adrian Killham, Large Project Leader, Civic Tourer.

Το Civic Tourer ενσαρκώνει μία σοφιστικέ και σπορ σχεδιαστική φιλοσοφία, ενώ στυλιστικά προσδιορίζεται από την τολμηρή γραμμή που εκτείνεται από την εμπρός κολόνα Α μέχρι τη D δημιουργώντας την οπτική εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής.

Η ομάδα εξέλιξης του Civic Tourer αφιέρωσε πολύ χρόνο προκειμένου να πετύχει μία premium αίσθηση από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Το κρύσταλλο του πίσω φινιστρινιού έχει επεκταθεί ώστε να καλύπτει την επιφάνεια της κολόνας D ενώ το πλαίσιο των πίσω θυρών βρίσκεται ψηλότερα κατά 17 mm συγκριτικά με του 5θ Civic, συμβάλλοντας στην τολμηρή και κομψή σχεδιαστική έκφραση του αυτοκινήτου.

«Με την πρώτη ματιά είναι σαφές ότι το Civic Tourer δεν μοιάζει με τα υπόλοιπα Wagon. Τα πιο πρόσφατα μοντέλα έχουν λίγο-πολύ παρόμοιο στυλ. Το Civic Tourer αποπνέει διαφορετική ισορροπία και γοητεία” δηλώνει ο Adrian Killham, Large Project Leader, Civic Tourer.

Πίσω από τη σοφιστικέ και σπορ σχεδίαση κρύβεται μία απαράμιλλη ευελιξία που αποτελεί τη βάση της έξυπνης λειτουργικότητας και πρακτικότητας. Το Civic Tourer χρησιμοποιεί την ίδια κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου που γνωρίζουμε από το 5θ Civic. Το ρεζερβουάρ τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα το Civic Tourer να προσφέρει πρωτοφανή εσωτερική ευρυχωρία και το σύστημα καθισμάτων magic seat της Honda.

Το Civic Tourer προσφέρει κορυφαίους εσωτερικούς χώρους στις κατηγορίες C και D. Ο χώρος αποσκευών θα μπορεί να μεταφέρει 2 ποδήλατα βουνού κανονικού μεγέθους ή 3 μεγάλες βαλίτσες Samsonite με το κάλυμμα τραβηγμένο για προστασία από τα αδιάκριτα βλέμματα.

  • Χώρος αποσκευών 624L* (Πίσω καθίσματα όρθια, μέχρι το παρμπρίζ)
  • Χώρος αποσκευών 1668L* (Πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την επένδυση οροφής)

Υπάρχει ένας μικρός χώρος, κατάλληλος για τη φύλαξη του καλύμματος, ώστε να αφαιρείται και να αποθηκεύεται όταν δεν χρειάζεται. Ένας πρόσθετος υποδαπέδιος θάλαμος στο χώρο αποσκευών διευκολύνει τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους ενώ το σκαλοπάτι φόρτωσης είναι χαμηλωμένο κατά 137mm* συγκριτικά με το 5θ Civic για πιο άνετη φόρτωση.

Το μοναδικό σύστημα Magic Seats της Honda σημαίνει πρόσθετη πρακτικότητα και ευρυχωρία για το Civic Tourer, με τις ποικίλες διατάξεις των καθισμάτων να μεγιστοποιούν την ευελιξία του. Τα πίσω καθίσματα πέφτουν με μία απλή κίνηση, ενώ το πάτωμα του χώρου αποσκευών στο εσωτερικό του Civic Tourer είναι ελαφρώς υπερυψωμένο συγκριτικά με του 5θυρου, ώστε να δημιουργείται μία πλήρως επίπεδη επιφάνεια με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Όμως και τα μαξιλάρια των πίσω καθισμάτων αναστρέφονται απελευθερώνοντας άφθονο χώρο για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Η διαιρούμενη (60:40) βάση των καθισμάτων προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στη μεταφορά ατόμων και φορτίων και αποτελεί μία εναλλακτική επιφάνεια φόρτωσης εάν η πρόσβαση μέσω της πίσω πόρτας είναι περιορισμένη.

Οδηγικές Επιδόσεις: Προηγμένη και Αποδοτική Τεχνολογία

Το Civic Tourer θα προσφέρεται με το νέο κινητήρα 1.6 i-DTEC diesel της σειράς Earth Dreams Technology της Honda (μηχανικό κιβώτιο). Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα της σειράς Earth Dreams Technology που λανσάρεται στην Ευρώπη. Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC προσφέρεται επίσης στο CR-V και το 5θ Civic και είναι ο ελαφρύτερος στην κατηγορία του, αποδίδοντας ροπή 300 Nm και στο Civic Tourer, με εκπομπές CO² από 99g/km*.

Η ουσία της Earth Dreams Technology είναι να προσφέρει βέλτιστη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και οδηγικών επιδόσεων, κάτι που επιβεβαιώνεται στο Civic Tourer, το οποίο προσφέρει παράλληλα χαμηλό λειτουργικό κόστος για τους πελάτες.

Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC αποτελείται από μία αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που συνδέεται σε «open-deck» (με διάκενο μεταξύ χιτωνίων και μπλοκ κυλίνδρων) και είναι ο ελαφρύτερος diesel στην κατηγορία του. Η μηχανική τριβή έχει μειωθεί σε επίπεδο αντίστοιχο ενός βενζινοκινητήρα. Όλα τα περιστρεφόμενα μέρη έχουν βελτιστοποιηθεί σχολαστικά με σκοπό τη μείωση της τριβής, κάτι που συμβάλλει στην άριστη οικονομία καυσίμου (χαμηλή κατανάλωση) αλλά και στον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα του Civic Tourer.

Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στη Μ. Βρετανία (όπου θα παράγεται και το Civic Tourer). Το Civic Tourer θα προσφέρεται επίσης με τον κινητήρα 1.8 i-VTEC της Honda με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές CO² από 148g* / km.

AdaptiveDamper System (ADS)

Το Civic Tourer χρησιμοποιεί το καινοτόμο AdaptiveDamper System. Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων παρουσιάζεται σε αυτοκίνητο παραγωγής και περιλαμβάνει τρεις ρυθμίσεις – comfort, normal & dynamic (άνετη, κανονική και σπορ) – οι οποίες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο τη βέλτιστη ευστάθεια και άνεση σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης και φορτίου. Έτσι το Civic Tourer προφέρει άνεση σε μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας σταθερό και ευέλικτο σε συνθήκες οδήγησης υψηλών επιδόσεων.

«Με την εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο μοντέλο, ευελπιστούμε πολλοί πελάτες να βιώσουν τα οφέλη του προηγμένου συστήματος»  εξηγεί ο Adrian Killham, Large Project Leader.

Ασφάλεια

Όπως σε όλα τα Honda, η ασφάλεια ήταν Νο1 στη λίστα προτεραιοτήτων της ομάδας εξέλιξης κατά το σχεδιασμό του Civic Tourer, κυρίως η ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, γνωστά ως Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού – Advanced Driving Assist Systems.

Η Honda έχει παρουσιάσει μία νέα σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρ. Το Civic Tourer και το αναβαθμισμένα 5θ Civic 5 θα χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες και άλλα προηγμένα συστήματα ασφάλειας για να παρέχουν υψηλά πρότυπα προστασίας για τον οδηγό, τους επιβάτες, τους πεζούς και άλλους χρήστες των δρόμων σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού – Advanced Driving Assist Systems που φέρει το Civic Tourer παρακαλούμε ανατρέξτε στο κεφάλαιο ‘Ασφάλεια για Όλους’.

Texnika xaρακτηριστικα 

CIVIC TOURER
Κινητήρας

 

1.6 i-DTEC

1.8 i-VTEC

Κυβισμός

cc

1596

1798

Μέγιστη ιπποδύναμη

kW/PS

88/120

104/142

@ rpm

4000

6500

Μέγιστη ροπή

Nm

300

174

@ rpm

2000

4300

Κατανάλωση πόλης

l/100km

3,5-3,8*

5,1 – 5,5*

Εκτός πόλης

l/100km

4,2-4,4*

8,0 – 9,1*

Μικτός κύκλος

l/100km

3,8-4,0*

6,4 – 6,7*

Εκπομπές CO2

g/km

99-104*

148-155*

Συγκριτικός πίνακας (Civic 5-θυρο/ Civic Tourer)

CIVIC 5-ΘΥΡΟ

CIVIC TOURER

Διαστάσεις (LxWxH)

4285/1770/1440

4520/1770/1440*

Χωρητικότητα Χώρος αποσκευών (Καθίσματα όρθια, μέχρι το παρμπρίζ)Λίτρα

477

624*

Χώρος αποσκευών (Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την επένδυση οροφής)Λίτρα

1378

1668*

Ύψος χώρου αποσκευών (mm)

702

565*

(*Μετρήσεις της Honda)

Honda Civic 2014

Ανανεωμένο και Αναβαθμισμένο

Η Honda θα παρουσιάσει το ανανεωμένο 5θ Civic για πρώτη φορά την Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η σχεδιαστική ανανέωση του εξωτερικού και οι αισθητικές βελτιώσεις στο εσωτερικό διαμορφώνουν για το 5θ Civic μία πιο χαρακτηριστική και σπορτίφ εμφάνιση. Η φρέσκια σχεδιαστική προσέγγιση επικεντρώνεται στο πίσω τμήμα του Civic όπου νέο στοιχείο είναι τα φιμέ κρύσταλλα στο πίσω παρμπρίζ . Επίσης υιοθετούνται σκούρα πίσω φωτιστικά σώματα. Ανάμεσα στις προσθήκες είναι ένα διακοσμητικό στην πινακίδα κυκλοφορίας και ένα νέο διακοσμητικό στον κάτω προφυλακτήρα σε μαύρη απόχρωση. Το ανανεωμένο 5θ Civic περιλαμβάνει νέο μαύρο διακοσμητικό εμπρός προφυλακτήρα, πιο σκούρα διακοσμητικά στους θόλους των τροχών και νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε ασημί και μαύρο.

Διακριτικές αισθητικές βελτιώσεις στο εσωτερικό προβάλλουν την ποιότητα και σπορ εμφάνιση του ανανεωμένου 5θ Civic. Οι στυλιστικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέες λευκές ραφές στο τιμόνι, τα καθίσματα και την επένδυση γονάτων και μαύρα μπουτόν στο πάνελ του ηχοσυστήματος και χειριστήρια στο τιμόνι.

Τέλος έγιναν κάποιες μικρές ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να βελτιωθεί η γραμμικότητα, η ευστάθεια και η οδηγική άνεση, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν στα Ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης στη συνέχεια της χρονιάς.

Το ανανεωμένο 5θ Civic θα έχει την ίδια νέα σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας – που συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρ.

Το ανανεωμένο 5θ Civic θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό εργοστάσιο της Honda και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τις αρχές του 2014.

ασφαλεια για Ολουσ

Η δέσμευση της Honda ενσαρκώνεται στο σλόγκαν ‘Ασφάλεια για Όλους’: οδηγούς, επιβάτες, πεζούς, αλλά και τους επιβαίνοντες σε όλα τα οχήματα. Το κέντρο δοκιμών συγκρούσεων μεταξύ αυτοκινήτων της Honda στις εγκαταστάσεις του Tochigi R&D αναλύει τις συνέπειες των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται οχήματα διαφορετικών διαστάσεων και βαρών, και εξελίσσει λύσεις που μετριάζουν  τους τραυματισμούς επιβατών και πεζών.

Όπως και σε όλα τα μοντέλα τις Honda, η ασφάλεια απετέλεσε κορυφαία προτεραιότητα της ομάδας εξέλιξης κατά τη διάρκεια σχεδιασμού του ανανεωμένου 5θ Civic και του Civic Tourer. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού, γνωστά ως Advanced Driver Assist Systems. Συνδυάζοντας αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και ραντάρ, προσφέρουν τα εξής:

Στα συστήματα Advanced Driver Assist Systems που διατίθενται με τα Civic and Civic Tourer περιλαμβάνονται:

Lane Departure Warning

Η προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) ανιχνεύει τη σήμανση του οδοστρώματος, και αν το όχημα αποκλίνει από τη λωρίδα χωρίς ενεργοποίηση του φλας ενημερώνει τον οδηγό με οπτικά και ηχητικά σήματα

Traffic Sign Recognition

Η αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) αναγνωρίζει αυτόματα τις οδικές σημάνσεις και τις απεικονίζει στην ευφυή οθόνη Multi Information Display. Έως και δύο ενδείξεις μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα.

Blind Spot Information

Η προειδοποίηση για τυφλό σημείο (Blind Spot Information) αποτελεί μία νέα για τη Honda τεχνολογία ραντάρ που ανιχνεύει αυτόματα οχήματα στο λεγόμενο ‘τυφλό πεδίο’ του οδηγού και τον προειδοποιεί για ενδεχόμενους κινδύνους.

Forward Collision Warning

Η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Warning) υπολογίζει την πιθανότητα σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, μέσω μιας κάμερας και όταν το όχημα κινείται με πάνω από 15km/h. Σε περίπτωση κινδύνου παράγει οπτικά και ακουστικά σήματα.

Highbeam Support System

Το σύστημα ανιχνεύει αντίθετα ερχόμενα οχήματα, ποδήλατα και την ένταση φωτισμού περιβάλλοντος ώστε να απ/ενεργοποιεί τη μεγάλη σκάλα φώτων ανάλογα με τις συνθήκες. Ο οδηγός μπορεί να απ/ενεργοποιήσει το σύστημα.

Cross Traffic Monitor

Το σύστημα παρακολούθησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας της Honda – Cross Traffic Monitor – προειδοποιεί τον οδηγό όταν κάνει όπισθεν για οχήματα που πλησιάζουν. Βασίζεται σε πίσω πλαϊνό ραντάρ στον προφυλακτήρα. Η κατεύθυνση του επερχόμενου οχήματος εμφανίζεται είτε στην οθόνη πίσω κάμερας ή με τη μορφή σχετικών βελών στην οθόνη i-Mid.

CityBrake Active System**

Ειδικά σχεδιασμένο για αποφυγή ή άμβλυνση των συγκρούσεων με χαμηλή ταχύτητα (έως και 30km/h). Βασισμένο σε ραντάρ, το CTBA σκανάρει το δρόμο μπροστά και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα αν είναι πιθανή επικείμενη σύγκρουση.

Adaptive Cruise Control

Το σύστημα αυτό σε επιτρέπει να επιλέξετε τόσο την ταχύτητά σας όσο και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, η οποία αν μειωθεί κάτω από το επιλεγμένο όριο το όχημα φρενάρει αυτόματα. Αν απαιτείται ακόμα πιο δυνατό φρενάρισμα, το ACC θα ειδοποιήσει ανάλογα τον οδηγό ώστε να πατήσει το φρένο.

Collision Mitigation Braking System**

Το σύστημα παρακολουθεί την απόσταση και το ρυθμό μείωσής της από το προπορευόμενο όχημα, ενημερώνει τον οδηγό αν υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης, ενώ υποστηρίζει τη μείωση της ταχύτατης πρόσκρουσης αν τελικά αποδειχτεί αναπόφευκτη.

*Διατίθεται σε επιλεγμένες εκδόσεις

** Τα συστήματα City-Brake Active System και Collision Mitigation Braking System/Adaptive Cruise Control δεν συνδυάζονται.

Η Εξέλιξη του NSX Concept II

Το νέο Honda NSX Concept που έκανε το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Απεικονίζοντας την εξέλιξη της στυλιστικής και σχεδιαστικής κατεύθυνσης της επόμενης γενιάς του υπεραυτοκινήτου, αφήνει παράλληλα αιχμές για την πιθανή μελλοντική φιλοσοφία του εσωτερικού του.

Βασισμένο στην αρχική αισθητική φιλοσοφία του πρωτοτύπου, διατηρεί το χαμηλό και φαρδύ στήσιμο με τις δυναμικές και τολμηρές γραμμές που αναδεικνύονται από καθαρές, μοντέρνες και λιτές επιφάνειες, με τολμηρές λεπτομέρειες να εκφράζουν το ταμπεραμέντο και το high-tech πνεύμα ενός υπεραυτοκινήτου.

Το νέο NSX Concept δίνει μία γεύση από την πιθανή σχεδιαστική φιλοσοφία εσωτερικού της επόμενης γενιάς NSX. Τα χαρακτηριστικά της καμπίνας συνοψίζονται στην εξαιρετική ορατότητα, την άριστη θέση οδήγησης και ένα πρακτικό πίνακα οργάνων “Simple Sports Interface” που ελαχιστοποιεί τα περιττά στοιχεία, ώστε ο οδηγός να επικεντρώνεται στην οδηγική εμπειρία. Παραμένοντας πιστοί στο πνεύμα του πρώτου NSX, οι σχεδιαστές της Honda προσπάθησαν να πετύχουν τη βέλτιστη επικοινωνία/συνεργασία μεταξύ ανθρώπου/μηχανής.

Στοχεύοντας να προσφέρει μία νέα εμπειρία σπορ μοντέλου που συνδυάζει δυναμικές ικανότητες υπεραυτοκινήτου με προηγμένα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά, το NSX θα αντλεί ισχύ από ένα V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού τοποθετημένο στο κέντρο σε συνδυασμό με το Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) της Honda. Αυτό το σύστημα που εντάσσεται στη σειρά Earth Dreams Technology μεγιστοποιεί τη συνολική απόδοση του συστήματος κίνησης, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη δέσμευση της Honda στη μείωση των εκπομπών CO2.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το νέο NSX εξελίσσεται από μία παγκόσμια ομάδα R&D από σχεδιαστές και μηχανικούς των τμημάτων R&D (Έρευνας και Εξέλιξης) της Honda Americas Inc. που βρίσκονται στο Los Angeles, Καλιφόρνια και στο Raymond, Οχάιο. Το νέο NSX θα κατασκευάζεται επίσης σε μία νέα μονάδα παραγωγής στο κεντρικό Οχάιο.

NSX Concept
Μήκος, mm

4.330

Πλάτος, mm

1.895

Ύψος, mm

1.160

Μεταξόνιο, mm

2.575

Διάσταση τροχών

19×9 (εμπρός) και 20×10 (πίσω)

Διάσταση ελαστικών

255/35R19 (εμπρός) και 275/30R20 (πίσω)

 McLaren Honda MP4/4 HERITAGE F1 Αντλώντας ισχύ από έναν 1500cc V6 twin-turbo κινητήρα, αυτό το θρυλικό μονοθέσιο κυριάρχησε στο πρωτάθλημα 1988 F1, κατακτώντας 15 νίκες σε 16 GP – αριθμός ρεκόρ σε μια σεζόν, ενώ κατέκτησε και τα δύο Πρωταθλήματα Οδηγών & Κατασκευαστών. Η Honda θα επιστρέψει στην F1 το 2015, στα πλαίσια συνεργασίας με την McLaren

Castrol Honda WTCC

Η Honda αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 2013 FIA (WTCC) με οδηγούς τους Gabriele Tarquini και Tiago Monteiro. Η Honda θα εκθέσει την έκδοση 2013 στo Σαλόνι της Φρανκφούρτης 2013. Το Civic WTCC φέρει έναν ειδικά σχεδιασμένο βενζινοκινητήρα HR412E, κυβισμού 1.6 λίτρων, με 4 κυλίνδρους, άμεσο ψεκασμό και υπερσυμπιεστή, ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA για το WTCC.

LCR Honda MotoGP, Stefan Bradl Η Honda θα εκθέσει επίσης την αγωνιστική μοτοσικλέτα RC213V του Stefan Bradl, που αγωνίζεται φέτος στο Moto GP για την ομάδα της LCR Honda MotoGP, αναδεικνύοντας περαιτέρω το πάθος και την παράδοσή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.