tesla-model-s

Ο όρος «ακούσια επιτάχυνση» όπως είμαι σίγουρος πως γνωρίζετε, έγινε γνωστός από και έχει συνδεθεί με την Toyota. Τώρα όμως, ενώ η είδηση αφορά ένα μεμονωμένο περιστατικό και ακόμα δεν έχει αποδειχθεί αν ευσταθεί η κατηγορία, έχει να κάνει με διαφορετικό αυτοκίνητο, το Tesla Model S.

Ένας ιδιοκτήτης Tesla Model S λοιπόν, έκανε παράπονο στην NHTSA εχθές, πως η γυναίκα του πήρε το αυτοκίνητο για βόλτα μέσα στο σαββατοκύριακο και ενώ ετοιμαζόταν να βγει στον δρόμο, «το αυτοκίνητο ξαφνικά επιτάχυνε με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πεζοδρόμιο και το μέσο του αυτοκινήτου να καταλήξει σε ένα τοιχάκι ύψους 1,5 μέτρου». Ένας μηχανικός της Tesla ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη πως το γκάζι έχει ενσωματωμένη ασφάλεια έτσι ώστε να μην πιέζεται πέραν του 92% της συνολικής διαδρομής, όμως σύμφωνα με την καταγγελία, τα δεδομένα που έχουν καταγραφεί δείχνουν πως το γκάζι ήταν πατημένο και το αυτοκίνητο «επιτάχυνε από το 18% στο 100% σε κλάσματα του δευτερολέπτου». Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, προφανώς αρνείται πως η γυναίκα του πάτησε το πεντάλ του γκαζιού τέρμα.

Η Tesla δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη ανακοίνωση πέρα από το ότι «παίρνει την ασφάλεια πολύ σοβαρά και εξετάζει το περιστατικό». Θα σας ενημερώσουμε μόλις υπάρξει νέα εξέλιξη.

[Πηγή: NHTSA]

Δελτίο Τύπου

Date Complaint Filed: 09/24/2013 Component(s): ELECTRICAL SYSTEM , ENGINE , SERVICE BRAKES Date of Incident: 09/21/2013 NHTSA ID Number: 10545230

Crash:Yes

The car was going at about 5 mph going down a short residential driveway. Brake was constantly applied. The car suddenly accelerated. It hit a curb and the middle portion of the car landed on a 4.5 ft high vertical retaining wall. The wall is one foot away from the curb. The front portion of the car was hanging up in the air. The car was at about 45 degree up and about 20 degree tilted toward the right side. An engineer from Tesla said the record showed the accelerating pedal was stepped on and it accelerated from 18% to 100% in split second. He blamed my wife stepping on the accelerating pedal. But he also said there was a built-in safe-guard that the accelerator couldnot go beyond 92%. The statements are contradictory. If there is a safeguard that the accelerator cannot go beyound 92%, there would be no way that my wife could step on it 100%. There were some mechanical problem that caused the accelerator to accelerate on its own from 18% to 100% in split second.