cheating-bastards

Ο Giancarlo Minardi είναι πρώην ιδιοκτήτης ομάδας F1, ωστόσο σε δηλώσεις του είναι ο πρώτος ο οποίος αναρωτιέται πως ο Sebastian Vettel κυριάρχησε τόσο εύκολα στη Σιγκαπούρη όταν ο ομόσταυλός του Mark Webber ο οποίος έχει ακριβώς το ίδιο μονοθέσιο ήταν απλά πολύ πιο αργός.


Ο Γερμανός κέρδισε τον αγώνα με ευκολία, ενώ συχνά ήταν δύο και πλέον δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο στην πίστα κατά τη διάρκεια του αγώνα, να θυμίσουμε βέβαια ότι αυτό δεν έγινε για 1-2-3 γύρους αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

Giancarlo-Minardi-f900x600-F4F4F2-C-92acd083-527198

Ο Minardi , ο οποίος ήταν παρών στον αγώνα, περιγράφει το τι είδε, ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Αυστριακή ομάδα χρησιμοποιεί σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control).

Για να δούμε τις δηλώσεις του Giancarlo Minardi που σίγουρα θα συζητηθούν:

Από τη σουίτα μου, επέλεξα μερικά σημεία ως σημεία αναφοράς, προκειμένου να παρακολουθήσω και να συγκρίνω τον τρόπο οδήγησης των πιλότων. Εντυπωσιάστηκα από τον απόλυτο τρόπο της οδήγησης του Vettel σε αυτό το τμήμα της πίστας. Ήταν σε θέση να χρησιμοποιεί όλο το πλάτος της πίστας χωρίς να κάνει διορθώσεις, σε αντίθεση με τους αντιπάλους του (και τον teammate του). Στο ίδιο τμήμα, ο Sebastian ήταν σε θέση να επιταχύνει 50 μέτρα πριν από κάθε άλλο οδηγό, συμπεριλαμβανομένου και του Webber. Αυτό που με εξέπληξε περισσότερο ήταν ο ήχος του κινητήρα. Εκτός ότι επιτάχυνε 50 μέτρα πριν από κάθε άλλο οδηγό, ο κινητήρας της Renault στο μονοθέσιο του Γερμανού έβγαζε και διαφορετικό ήχο από όλους τους άλλους της Γαλλικής εταιρείας, ακόμα και από αυτόν του Mark. Αυτός ο ήχος είναι παρόμοιος με τον ήχο που γίνεται από κινητήρα όταν το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μπαίνει σε δράση.

Ο Giancarlo Minardi αναφέρει στη συνέχεια ότι ένα μικρό πλεονέκτημα μπορεί να το κατανοήσει, αλλά όμως χρειάζονται απαντήσεις για το πως ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τόσο εύκολα μπορούσε να απομακρυνθεί από τους άλλους και με τόσο μεγάλη διαφορά στον κάθε γύρο κιόλας.

Δεν είναι πρόθεσή μου να υποτιμήσω τον Sebastian Vettel, ο οποίος καταφέρνει πάντα το μονοθέσιο της Red Bull με τον καλύτερο τρόπο, θέλω απλώς να πω ότι εγώ προσωπικά είδα και άκουσα κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Σύμφωνα με την εμπειρία μου , νομίζω ότι 2,5 δευτερόλεπτα πλεονέκτημα σε κάθε γύρο είναι πραγματικά πάρα πολύ . Είναι σα να υπάρχει ένα κενό εξέλιξης τριών γενεών, είναι ένα τεράστιο χάσμα. Υπάρχουν ορισμένες πτυχές, ο πολύ τακτοποιημένος τρόπος της οδήγησης του Vettel, η επιτάχυνση των 50 μέτρων πριν από τους άλλους οδηγούς, η ανωμαλία στον ήχο του κινητήρα της Renault και τα πάνω από 2 δευτερόλεπτα κέρδος στον κάθε γύρο του Vettel, έναντι των αντιπάλων του. Όλα αυτά με κάνουν να σκεφτώ και να θέλω να έχω μερικές απαντήσεις.

[Πηγή: GMM]