F1 Grand Prix of Singapore

Πριν από μερικές ώρες διαβάσαμε ισχυρισμούς του ιταλικού περιοδικού Autosprint για κάποια έξυπνη χαρτογράφηση στον Renault RS27, αλλά αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει ότι είναι παράνομη, παρόλο που κάποιοι, λογικά, το έχουν σκεφτεί, ελπίζοντας για κάποια τιμωρία τού Γερμανού ή τουλάχιστον να μην υπάρχει η συγκεκριμένη χαρτογράφηση τους επόμενους αγώνες.

Κάτι τέτοιο, όμως, δεν πρόκειται να συμβεί, διότι πολύ απλά είναι υπάρχει κάτι το παράνομο στην RB9, όπως διαβεβαιώνει ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting.

Ο τεχνικός εκπρόσωπος, Jo Bauer, δε βρήκε παρατυπίες. Όλα είναι υπό τον έλεγχό μας, και το μονοθέσιο του Vettel είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Όσον αφορά τον περίεργο ήχο που ακούσαμε, ο Fernando Alonso υπογραμμίζει ότι ο συγκεκριμένος ήχος υπάρχει όλη τη φετινή σεζόν και δεν είναι κάτι καινούριο για το οποίο πρέπει να υπάρχουν αντιδράσεις και υποψίες για παρανομία.

Νομίζω ότι η διαφορά στον ήχο τού κινητήρα υπάρχει σε όλους τους αγώνες. Είναι αλήθεια ότι στη Σιγκαπούρη αυτό είναι περισσότερο αντιληπτό, καθώς είναι μια πίστα μέσα στην πόλη και οι θεατές μπορούν να καθίσουν στις στροφές, όμως ο ήχος ήταν διαφορετικός και στις χειμερινές δοκιμές τής Βαρκελώνης.

Συνεπώς, χρησιμοποιούν κάτι διαφορετικό σε σχέση με τις άλλες ομάδες, αλλά δεν είναι κάτι παράνομο, διότι περνάν τους ελέγχουν σε κάθε Grand Prix. Έτσι, είναι όλα εντάξει και είναι στο χέρι μας να κάνουμε καλύτερη δουλειά και να μεγιστοποιήσουμε τη δυναμική μας, έτσι δεν έχω κανένα κακό προαίσθημα.

Μέσα στο μονοθέσιο, προσπαθείς να μεγιστοποιήσεις την απόδοσή του. Είναι αλήθεια ότι, όταν προσπαθείς να φτάσεις τη Red Bull, βλέπεις ότι είναι πιο γρήγορη στις στροφές, αλλά αυτό συμβαίνει κάποιες φορές και με άλλες ομάδες, αλλά δε λέμε τίποτα, όπως με τη Mercedes που πήρε εύκολα την pole και κέρδισε τον αγώνα στην Ουγγαρία, και έχεις το ίδιο συναίσθημα. Αλλά, όπως είπα, όλα είναι καλά και είναι στο χέρι μας να κάνουμε καλύτερα δουλειά.

Τέλος, ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι η τελευταία φορά που μπορούσε να πατήσει το γκάζι τόσο νωρίς όσο ο Seb ήταν το 2007, όταν τα μονοθέσια είχαν traction control.

[Πηγές: Sport Bild, ESPN F1 | Photo Copyrights: Paul Gilham/Getty Images/Red Bull Racing]