F1 Grand Prix of Singapore - Qualifying

Αύριο, ξεκινά το Grand Prix της Κορέας, το 14ο από τα 19 τής φετινής σεζόν, αλλά ακόμα κάποιοι συνεχίζουν ν’ ασχολούνται με το τι έγινε πριν από περίπου 2 εβδομάδες, στη Σιγκαπούρη, όταν ο Sebastian Vettel οδηγούσε σαν να βρίσκεται μέσα σ’ ένα μονοθέσιο από άλλον πλανήτη, καθώς υπήρξαν στιγμές που ήταν ακόμα και κατά 2.5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος στον γύρο από οποιονδήποτε άλλο οδηγό. Αυτό έκανε αρκετούς να σκέφτονται αν υπάρχει κάτι παράνομο στην RB9 τού Γερμανού, ακόμα και traction control, το οποίο έχουμε να δούμε στη Formula 1 από το 2007.

Φυσικά, κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, όπως έχουμε εξηγήσει, αλλά ίσως το αυστριακό μονοθέσιο να έχει κάποιο μυστικό που το κάνει να γίνεται ακόμα ταχύτερο. Σύμφωνα με το Autosprint, ο RS27 που βρίσκεται στο πίσω μέρος έχει μια ειδική χαρτογράφηση, με την οποία υπάρχει διαχείριση της ροής των καυσαερίων, όπως είχαμε και το 2011, και αυτό γινόταν αντιληπτό και μέσω τού ήχου, προκειμένου το πίσω μέρος να παράγει επιπλέον κάθετη δύναμη ακόμα κι όταν ο οδηγός δεν επιτάχυνε, δηλαδή μέσα στις στροφές, κάτι που είναι και το ζητούμενο για γρηγορότερα περάσματα.

Το ιταλικό περιοδικό, μάλιστα, στηρίζει όσα ισχυρίζεται και σ’ ένα video που το μονοθέσιο του 26χρονου ακούγεται διαφορετικά όταν το γκάζι δεν είναι στο πάτωμα, κάτι που γεννά επιπλέον απορίες για το τι διαφορετικό υπάρχει σε σχέση με τα υπόλοιπα μονοθέσια. Γίνεται αντιληπτό, όμως, ότι είναι απίθανο να υπάρχει κάτι παράνομο στην RB9, διότι θα υπήρχε έστω και μία αντίδραση από τις κορυφαίες ομάδες, οι οποίες δεν φοβούνται να απευθυνθούν στη FIA όταν τις απασχολεί κάποιο τεχνικό ζήτημα.

[Πηγή: Autosprint | Photo Copyrights: Clive Mason/Getty Images/Red Bull Racing]