BMW M235i Coupe

Μετά από μια σειρά διαρροών, η BMW, πιστή στο ραντεβού της, μας παρουσιάζει την 2-Series Coupe, το αυτοκίνητο που αντικαθιστά την 1-Series Sedan, η οποία θα κάνει επίσημο παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση του Los Angeles τον ερχόμενο Νοέμβριο.

To νέο δίπορτο coupe αυτοκίνητο της BMW διαθέτει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σχήμα, με έντονα χαρακτηριστική σχεδίαση, LED φωτιστικά σώματα, φορώντας μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, για όλα τα γούστα.

BMW 2 Series Coupe (Modern Line)

Με μεγαλύτερες διαστάσεις από την 1-Series Coupe, η 2-Series έχει μήκος 4.432 mm, 108 mm μεγαλύτερη από την 1-Series, και 72 mm μεγαλύτερη από την 1-Series Coupe. Το πλάτος της μετρά 1.774 mm, (+26 mm από τον προκάτοχό της), το ύψος της 1.418 mm (-5 mm), με το μεταξόνιο της να έχει μεγαλώσει κατά 30 mm, φτάνοντας τα 2.690 mm. Σε ότι αφορά τα μετατρόχια, το μπροστά έχει πλάτος 1.521 mm (+41 mm) και το πίσω 1.556 mm (+43 mn). Οι αυξημένες διαστάσεις, εκτός από περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, έχουν αυξήσει επιπλέον και τον χώρο αποσκευών, ο οποίος πλέον φτάνει τα 390 λίτρα (+20 λίτρα). Τα πίσω καθίσματα της αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40:20:40. Σε ότι αφορά τον αεροδυναμικό της συντελεστή, αυτός στην έκδοση BMW 220i Coupe είναι 0.29 Cd.

BMW 2 Series Coupe Interior

Το εσωτερικό της είναι κλασσικό BMW, με τον επιλογέα του iDrive να βρίσκεται δίπλα από τη λαβή του χειροφρένου, τη κονσόλα να είναι στραμμένη προς τη μεριά του οδηγού, να υπάρχουν αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά και μεγάλη οθόνη του συστήματος ConnectedDrive (6,5″ ή 8.8″). Φυσικά εν έτη 2013, η BMW δεν θα μπορούσε να μην τοποθετήσει στην 2-αρα συστήμα πλοήγησης, καθώς και τα High Beam Assistant, Adaptive Headlights, Parking Assistant, κάμερα οπισθοπορείας,, Driving Assistant, Speed Limit Info with No Passing Info display, cruise control με αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος, Real Time Traffic Information, Online Entertainment, καθώς και σύνδεση με smartphones και music players.

Υπάρχουν υφασμάτινες (σε τρία χρώματα) και δερμάτινες επενδύσεις με τρία διακοσμητικά. Το Satin Silver βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό με τα αλουμινένια και τα ξύλινα να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

BMW 2 Series Coupe (Modern Line)

Από πλευράς κινητήρων, η Σειρά 2 θα εξοπλίζεται με Euro 6 κινητήρες με σύστημα Start/Stop. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η έκδοση BMW 220i Coupe η οποία φορά τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων, η BMW 218d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel απόδοσης 143 ίππων, η BMW 220d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel απόδοσης 184 ίππων, η BMW 225d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel με τα 218 άλογα και η κορυφαία BMW M235i με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 326 ίππων.

Η πισωκίνητη Σειρά 2, θα είναι διαθέσιμη με τρία πακέτα εξοπλισμού (Sport Line, Modern Line και M Sport package) με τους κινητήρες να συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

BMW M235i Coupe

Η M235i φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο N55 TwinPower κινητήρα απόδοσης 326 ίππων στις 5.800-6.000 σ.α.λ με 450 Nm ροπής μεταξύ 1.300 και 4.500 σ.α.λ. Διαθέτει μπλοκέ διαφορικό με τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,0 δευτερόλεπτα με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σε 4,8 δευτερόλεπτα με το 8-τάχυτο αυτόματο, έχοντας και στις δύο περιπτώσεις, τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη 250 χλμ/ώρα. Με το μηχανικό κιβώτιο ζυγίζει 1.455 κιλά και με το αυτόματο 1.470 κιλά. Έχει μέση κατανάλωση 8,1 λίτρα/100 χλμ (7,6 με το αυτόματο κιβώτιο), με 189 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (176 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο).

BMW 2 Series Coupe

Η BMW 220i Coupe εφοδιάζεται με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων στις 5.000 – 6.250 σ.α.λ με 270 Nm ροπής στις 1.250 – 4.500 σ.α.λ. Φτάνει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 7 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι τα 235 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,1-6,3 λίτρα/100 χλμ (5,7-6 με το αυτόματο κιβώτιο), με 142-148 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (134-139 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο).

BMW 2 Series Coupe (Modern Line)

Η BMW 218d Coupe κάτω από το καπό της φορά τον 2.0-λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 143 ίππων στις 4.000 σ.α.λ με 320 Nm ροπής στις 1.750 – 2.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,9 δευτερόλεπτα (8,6 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο) και συνεχίζει μέχρι τα 213 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 4,3-4,5 λίτρα/100 χλμ (4,2-4,4 με το αυτόματο κιβώτιο) με 114-119 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (111-117 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο).

digital post production: Ole Bunger www.pixoleb.com

Η BMW 220d Coupe εξοπλίζεται με τον 2.0-λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 184 ίππων στις 4.000 σ.α.λ με 380 Nm ροπής στις 1.750 – 2.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,2 δευτερόλεπτα (7,1 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 4,5-4,8 λίτρα/100 χλμ (4,2-4,4 με το αυτόματο κιβώτιο) με 119-125 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (111-117 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο).

BMW M235i Coupe

Η BMW 225d Coupe φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 218 ίππων στις 4.400 σ.α.λ με 450 Nm ροπής στις 1.500 – 2.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι τα 242 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100 χλμ, με 124 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Είναι διαθέσιμη σε 2 μη μεταλλικά και 10 μεταλλικά χρώματα, με το μεταλλικό Estoril Blue να είναι διαθέσιμο στο M Sport πακέτο. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν στη Γερμανία από τον Μάρτιο του 2014. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF.

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου

A new dimension in dynamics. The BMW 2 Series Coupe.

  • Unbeatable driving dynamics in the premium compact segment.
  • Emotionally appealing aesthetics in typical BMW Coupe style.
  • Sporting tradition dates back to the BMW 02 range.

This is not the first time that BMW has treated the compact segment to its customary brand of driving pleasure. The BMW 1 Series, for example, has fulfilled this role for almost 10 years now, its standout position among its rivals rooted most prominently in its rear-wheel-drive concept (still a unique proposition in this class), powerful engines with BMW TwinPower Turbo technology and a compelling premium character. And now the BMW 2 Series Coupe takes the levels of driving pleasure on offer in a compact model to even greater heights. The new two-door cuts a particularly impressive figure with its distinctive body design, a range of extremely powerful engines and specially configured chassis technology.

There is clear water between the BMW 2 Series Coupe and the BMW 1 Series, the new model assuming a character all of its own. This differentiation is immediately recognisable in the design of the new car, but it also makes its presence felt in terms of performance. The BMW 2 Series Coupe is an even more eye-catching creation than its predecessor, the resoundingly successful BMW 1 Series Coupe (of which more than 150,000 units have been sold worldwide). As well as a standalone appearance and increased dimensions, there is also greater depth to its product substance in terms of both technology and standard equipment. The result is a new dimension in driving dynamics, aesthetic appeal and premium allure in the compact segment, highlighted by the “2” in the new car’s model designation. The number 2 has denoted the presence of a supremely sporting driving experience in a compact two-door car for over 45 years – ever since the introduction of the BMW 02 range.

Characteristic features of a BMW Coupe.

The specific vehicle concept behind the BMW 2 Series Coupe – unique in its segment – is faithfully reflected in its body design. The two-door model is first and foremost a Coupe from the BMW brand, and the design features that identify a member of this special breed – a three-box body with clearly defined boot and low-slung silhouette, a long bonnet, doors with frameless windows and a dynamically stretched roofline flowing smoothly into the rear end – are carried over into a compact model with greater enthusiasm and intent than ever. The ultra-sporty driving characteristics of the BMW 2 Series Coupe – generated by a hand-picked selection of engines and chassis technology tuned to make the perfect pairing – are thus unambiguously expressed in the design of the exterior. The 135 kW/184 hp four-cylinder engine in the BMW 220i Coupe is making its debut in a compact BMW model, and the 240 kW/326 hp six-cylinder in-line engine under the bonnet of the BMW M235i Coupe earns it top billing as the most powerful petrol-driven member of the BMW M Performance Automobile line-up.

The specific proportions of the BMW 2 Series Coupe are contained within a body measuring 4,432 millimetres in length. The two-door model is therefore 108 millimetres longer than the BMW 1 Series and 72 millimetres longer than the outgoing BMW 1 Series Coupe. The new compact Coupe is also 26 millimetres wider than its predecessor (at 1,774 millimetres), and has a 30-millimetre longer wheelbase (2,690 millimetres) and wider tracks (front: 1,521 millimetres, +41 millimetres; rear: 1,556 millimetres, +43 millimetres).

At the same time the vehicle height has been lowered by 5 millimetres to 1,418 millimetres. The result is an increase in interior space and 20 litres of extra boot capacity (now 390 litres). Added to which, the BMW 2 Series Coupe also boasts more efficient aerodynamics than both the BMW 1 Series and its predecessor, as reflected in a Cd of 0.29 for the BMW 220i Coupe.

Sporting tradition on a compact footprint.

The BMW 2 Series Coupe builds on the brand’s tradition of compact models offering a satisfying degree of driver engagement. And the presence of the 2 in the model designation creates a close link to this heritage. The introduction in 1966 of the BMW 1600-2, for instance, opened up a whole new vehicle segment. Inspired most profoundly by its precisely tailored package of powertrain and chassis technology, the two-door Coupe became a global standard-bearer for sporty handling and intense driving pleasure in the compact car segment. Additional engine variants increased the appeal of the new model series. For example, the BMW 2002 presented in 1968 took centre stage – in terms of both popularity and its success in turning “Freude am Fahren” (Sheer Driving Pleasure) from a slogan into an experience for whole new target groups. The most spectacular variant was the 125 kW/170 hp BMW 2002 turbo – the first model from a European manufacturer to gain the services of a turbocharger.