GP Ινδίας 2013 [FP2]: Εύθραυστα τα μαλακά ελαστικά της Pirelli

Σχετικά άρθρα

F1 Grand Prix of India - Practice

Οδηγοί και ομάδες ολοκλήρωσαν το σημερινό τους πρόγραμμα στο Buddh International Circuit της Ινδίας. Την πρώτη θέση πήρε ξανά ο Vettel, με τους Webber, Grosjean και Alonso να ακολουθούν. Πριν περάσουμε στα του FP2, να αναφέρουμε πως το κιβώτιο στο οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα ο El Nano νωρίτερα, ήταν αυτό που θα χρησιμοποιήσει σε κατατακτήριες και αγώνα, με την Ferrari να μην το αλλάζει, αφού σύμφωνα με τους Ιταλούς δεν συντρέχει λόγος για κάτι τέτοιο.

Το θέμα που προέκυψε από τις προσομοιώσεις αγώνα στο FP2, ήταν η μεγάλη φθορά στη μαλακή γόμα της Pirelli, κυρίως στον μπροστά αριστερά τροχό, ο οποίος δέχεται και τις μεγαλύτερες δυνάμεις. Τα περισσότερα προβλήματα φάνηκε να τα αντιμετωπίζουν οι McLaren, Sauber και Red Bull, με τα τελευταία δεδομένα να δείχνουν πως η αντοχή της μαλακής γόμας φτάνει στους 8-10 γύρους, συνυπολογίζοντας και την βελτίωση της πίστας. Χαρακτηριστικό ήταν το γυρολόγιο του Mark Webber. Ο Αυστραλός είναι εξαιρετικά σταθερός με τη μέση γόμα, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο του στο FP1 στον 15 γύρο του stint, ενώ με τα μαλακά ελαστικά κατάφερε να κάνει μόλις 6, με την απόδοση να πέφτει κατά 3 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Τα προβλήματα όμως δεν τελείωσαν εκεί για τους πρωταθλητές, αφού ο Vettel αντιμετώπισε θέμα τόσο με το KERS, όσο και με τα πίσω φρένα. Σοβαρό πρόβλημα προέκυψε και για τη Williams. Στα ελεύθερα της Ιαπωνίας, έφυγε το μπουλόνι από έναν τροχό, με τη FIA να τιμωρεί την ομάδα με μεγάλο χρηματικό πρόστιμο. Στην Ινδία όμως, παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα στο μονοθέσιο του Maldonado κι ενώ η Williams είχε δεσμευθεί να το επιλύσει. Το συμβάν με το μπουλόνι θεωρείται πολύ σοβαρό, αφού το μέγεθος και το βάρος του μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα, σε περίπτωση αποκόλλησης από το μονοθέσιο.

Τα δεδομένα από το FP2 φαίνεται να οδηγούν τις ομάδες σε στρατηγική δυο pit-stop (μαλακή-μέση-μέση), με κύριο μέλημα όλων την διαχείριση της μαλακής γόμας. Οι κατατακτήριες είναι προγραμματισμένες για τις 11:30 αύριο το πρωί, με την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών να ξεκινά 3 ώρες νωρίτερα.

Οι χρόνοι του Free Practice 2

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:25.722 35
2 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:26.011 0.289 38
3 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:26.220 0.498 36
4 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:26.399 0.677 36
5 3 Fernando Alonso Ferrari 1:26.430 0.708 39
6 9 Nico Rosberg Mercedes 1:26.582 0.860 40
7 4 Felipe Massa Ferrari 1:26.601 0.879 41
8 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:26.632 0.910 32
9 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:26.857 1.135 40
10 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:26.972 1.250 39
11 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:27.304 1.582 17
12 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:27.375 1.653 36
13 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:27.429 1.707 31
14 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:27.491 1.769 40
15 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:27.608 1.886 38
16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:27.720 1.998 23
17 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:27.949 2.227 34
18 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:28.431 2.709 30
19 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:28.692 2.970 39
20 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1:28.799 3.077 32
21 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:29.366 3.644 37
22 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:30.164 4.442 27

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...