Οδηγοί και ομάδες ολοκλήρωσαν το σημερινό τους πρόγραμμα στο Buddh International Circuit της Ινδίας. Την πρώτη θέση πήρε ξανά ο Vettel, με τους Webber, Grosjean και Alonso να ακολουθούν. Πριν περάσουμε στα του FP2, να αναφέρουμε πως το κιβώτιο στο οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα ο El Nano νωρίτερα, ήταν αυτό που θα χρησιμοποιήσει σε κατατακτήριες και αγώνα, με την Ferrari να μην το αλλάζει, αφού σύμφωνα με τους Ιταλούς δεν συντρέχει λόγος για κάτι τέτοιο.
Το θέμα που προέκυψε από τις προσομοιώσεις αγώνα στο FP2, ήταν η μεγάλη φθορά στη μαλακή γόμα της Pirelli, κυρίως στον μπροστά αριστερά τροχό, ο οποίος δέχεται και τις μεγαλύτερες δυνάμεις. Τα περισσότερα προβλήματα φάνηκε να τα αντιμετωπίζουν οι McLaren, Sauber και Red Bull, με τα τελευταία δεδομένα να δείχνουν πως η αντοχή της μαλακής γόμας φτάνει στους 8-10 γύρους, συνυπολογίζοντας και την βελτίωση της πίστας. Χαρακτηριστικό ήταν το γυρολόγιο του Mark Webber. Ο Αυστραλός είναι εξαιρετικά σταθερός με τη μέση γόμα, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο του στο FP1 στον 15 γύρο του stint, ενώ με τα μαλακά ελαστικά κατάφερε να κάνει μόλις 6, με την απόδοση να πέφτει κατά 3 ολόκληρα δευτερόλεπτα.
Τα προβλήματα όμως δεν τελείωσαν εκεί για τους πρωταθλητές, αφού ο Vettel αντιμετώπισε θέμα τόσο με το KERS, όσο και με τα πίσω φρένα. Σοβαρό πρόβλημα προέκυψε και για τη Williams. Στα ελεύθερα της Ιαπωνίας, έφυγε το μπουλόνι από έναν τροχό, με τη FIA να τιμωρεί την ομάδα με μεγάλο χρηματικό πρόστιμο. Στην Ινδία όμως, παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα στο μονοθέσιο του Maldonado κι ενώ η Williams είχε δεσμευθεί να το επιλύσει. Το συμβάν με το μπουλόνι θεωρείται πολύ σοβαρό, αφού το μέγεθος και το βάρος του μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα, σε περίπτωση αποκόλλησης από το μονοθέσιο.
Τα δεδομένα από το FP2 φαίνεται να οδηγούν τις ομάδες σε στρατηγική δυο pit-stop (μαλακή-μέση-μέση), με κύριο μέλημα όλων την διαχείριση της μαλακής γόμας. Οι κατατακτήριες είναι προγραμματισμένες για τις 11:30 αύριο το πρωί, με την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών να ξεκινά 3 ώρες νωρίτερα.
Οι χρόνοι του Free Practice 2
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:25.722 | 35 | |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 1:26.011 | 0.289 | 38 |
3 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:26.220 | 0.498 | 36 |
4 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:26.399 | 0.677 | 36 |
5 | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:26.430 | 0.708 | 39 |
6 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:26.582 | 0.860 | 40 |
7 | 4 | Felipe Massa | Ferrari | 1:26.601 | 0.879 | 41 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 1:26.632 | 0.910 | 32 |
9 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 1:26.857 | 1.135 | 40 |
10 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:26.972 | 1.250 | 39 |
11 | 19 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 1:27.304 | 1.582 | 17 |
12 | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1:27.375 | 1.653 | 36 |
13 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 1:27.429 | 1.707 | 31 |
14 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 1:27.491 | 1.769 | 40 |
15 | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1:27.608 | 1.886 | 38 |
16 | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1:27.720 | 1.998 | 23 |
17 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1:27.949 | 2.227 | 34 |
18 | 18 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 1:28.431 | 2.709 | 30 |
19 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | 1:28.692 | 2.970 | 39 |
20 | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | 1:28.799 | 3.077 | 32 |
21 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | 1:29.366 | 3.644 | 37 |
22 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | 1:30.164 | 4.442 | 27 |