Allison-FryΟ James Allison με τον Pat Fry

Η Ferrari συνεχίζει να ψάχνει τον δρόμο που οδηγεί στην κορυφή, και σίγουρα θέλει να τον βρει εν όψει 2014 όπου θα έχουμε τεράστιες αλλαγές στους κανονισμούς, με την εισαγωγή των turbo V6 κινητήρων, 1.6 λίτρων, νέων συστημάτων ανάκτησης ενέργειας, που θα ονομάζεται ERS και θ’ αποδίδει 161 άλογα για 33.3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, ενώ δε λείπουν και οι κρίσιμες αλλαγές στην αεροδυναμική, και όλο αυτό είναι ένα σκηνικό που προσθέτει τεράστια ποσά πίεσης στις ομάδες.

Η ιταλική ομάδα, θέλοντας να επιστρέψει στην κορυφή το 2014, μ’ ένα κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο, προσέλαβε ξανά τον James Allison, πρώην Τεχνικό Διευθυντή τής Lotus κι έναν από τους καλύτερους τεχνικούς στη Formula 1, ενώ μαζί με τον Allison ήρθε στο Maranello και ο Dirk de Beer, πρώην επί κεφαλής αεροδυναμικής στη Lotus.

Ο Βρετανός πιστεύει πως έχουν γίνει κάποιες απαραίτητες αλλαγές στο Maranello, οι οποίες θα επιτρέψουν στη Ferrari να επιστρέψει στην κορυφή.

Κάτ’ αρχάς, ήμουν πολύ τυχερός που επέστρεψα στη Ferrari σ’ ένα σημείο που απαιτούνται κάποιες αλλαγές για να επιστρέψουμε την κορυφή, δηλαδή να κερδίζουμε πρωταθλήματα. Είναι απαραίτητες πολλές αλλαγές, για να γίνει αυτό που έχει τεθεί σ’ εφαρμογή από τον Pat Fry. Νομίζω ότι είμαι ιδιαίτερα τυχερός που έφτασα και μπορώ να επωφεληθώ από τις επενδύσεις αυτές, αντί να χρειάζεται να ξεκινήσω από το μηδέν. Υπάρχουν πολύ περισσότερα που πρέπει να γίνουν, αλλά είμαι τυχερός που είμαι εδώ.

Ο Βρετανός μιλά, φυσικά, και για το 2014, χρονιά-στοίχημα για τους Ιταλούς, οι οποίοι θέλουν να θέσουν τέλος στα 5 χρόνια δίχως τίτλο και να μπορέσουν να σταματήσουν την κυριαρχία τής Red Bull. Δεν αποκλείεται να δούμε εκπλήξεις τη νέα σεζόν, και ο Allison λέει ότι οι κορυφαίες ομάδες θα είναι στις πρώτες θέσεις και το 2014.

Στόχος τής Ferrari είναι να κερδίζει πάντα. Όσο για τη νέα σεζόν, νομίζω ότι το μέγεθος των αλλαγών θα έχει σαν αποτέλεσμα κάποιους απρόβλεπτους ανασχηματισμούς μεταξύ των ομάδων. Όμως, πιστεύω ότι, παρά το μέγεθος των αλλαγών, όλα αυτά τα χρόνια οι ομάδες έχουν εκατοντάδες ανθρώπους σε διαφορετικά μέρη και κατασκευάζουν αυτοκίνητα ανεξάρτητα μεταξύ τους και θα είναι πολύ ανταγωνιστικοί μεταξύ τους, κι ελπίζω πως αυτό θα συμβεί και το επόμενο έτος.

Επιπλέον, θα μπορούσα να φανταστώ ότι, στο πρώτο μισό, είναι πιθανό να έχουμε μεγάλες επιπτώσεις στις αξιοπιστία. Οι αλλαγές για τη νέα σεζόν είναι πολύ μεγάλες, μόνο όσον αφορά την αφορά τη διαμόρφωση του μονοθεσίου, αλλά, επίσης, να δώσεις μεγάλη βαρύτητα στην αξιοπιστία.

[Πηγή: ESPN F1]