MY14 Hyundai

Γράφω συνέχεια άρθρα για το Veloster μήπως και κάποια στιγμή εισαχθεί και στην Ελλάδα αλλά δεν το βλέπω πιθανό και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κάποια περίεργη νομοθεσία ή με το γεγονός πως στην Hyundai πιστεύουν πως δεν θα υπάρχει αγορά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Αναλογιστείτε το τελευταίο και δείτε το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες. Πρόκειται για την R-Spec έκδοση του Hyundai Veloster Turbo, μία έκδοση για την οποία σας είχαμε προετοιμάσει πριν μερικές ημέρες. Ακριβώς όπως και στο Genesis Coupe R-Spec, έτσι και στο Veloster, η Hyundai δεν έκανε σημαντικές αλλαγές. Απλά το άλλαξε στα σημεία και έριξε την τιμή. Η R-Spec έκδοση είναι γι’ αυτούς που θέλουν τον 1600άρη με τα 201 άλογα και τα 264Nm ροπής αλλά δεν θέλουν δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, πίνακα οργάνων με περίεργο φωτισμό, διακοσμητικά στο εσωτερικό, start button και αισθητήρες εγγύτητας. Αυτά ακριβώς έβγαλε η Hyundai από το Veloster Turbo R-Spec και για να το κάνει λίγο πιο σκληροπυρηνικό, έβαλε πιο sport επιλογέα ταχυτήτων της B&M Racing, σκλήρυνε λίγο τα ελατήρια εμπρός και πίσω, «έσφιξε» λίγο τις βάσεις του κιβωτίου και άλλαξε τις ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση. Επίσης, δεν ξέρω αν σας το είπα, χαμήλωσε την τιμή!

Χαμηλότερο βάρος, χαμηλότερη τιμή και ίδια μηχανικά; Yes please. Γιατί δεν το κάνουν και άλλες εταιρίες αυτό; Γιατί δεν γίνεται στην Ευρωπαϊκή αγορά και γίνεται μόνο στην Ιαπωνική ή την Αμερικάνικη; Ή γιατί όταν γίνεται οι κατασκευαστές χρεώνουν παραπάνω αντί να κόβουν από το κόστος; Μ’ ακούει κανείς ή μιλάω μόνος μου;

[Πηγή: Hyundai]