Επίσημο: Honda FCV concept

Σχετικά άρθρα

2014 Honda FCV concept 10

Η Honda παρουσίασε, χωρίς ιδιαίτερες τυμπανοκρουσίες, το FCV concept, που αποτελεί την δική της εκδοχή του υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου.

Το πρωτότυπο που παρουσίασε η Ιαπωνική εταιρία αποτελεί εξέλιξη του FCEV concept που είδαμε για πρώτη φορά στην περσινή έκθεση του Los Angeles και σύμφωνα με την Honda, είναι ο διάδοχος του FCX Clarity. Μαζί με το concept, η εταιρία παρουσίασε αυτό που ονομάζει Smart Hydrogen Station, μία μονάδα που θα παράγει υδρογόνο για το FCV καθώς και το Power Exporter Concept που στην ουσία μετατρέπει το FCV σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

2014 Honda FCV concept 3

Γυρνώντας στο FCV concept, να αναφέρουμε πως οι κυψέλες υδρογόνου που χρησιμοποιεί είναι 33% μικρότερες σε μέγεθος από την προηγούμενη εκδοχή και παράγουν ισχύ της τάξης των 100 kW. Σύμφωνα με την Honda, το FCV θα είναι το πρώτο υδρογονοκίνητο sedan στο οποίο ολόκληρο το powertrain θα βρίσκεται κάτω από το καπό που σημαίνει πως δεν θα υπάρχει κανενός είδους συμβιβασμός όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες ή τις αποσκευές. Τέλος, το υψηλής πίεσης ρεζερβουάρ υδρογόνου του FCV, χαρίζει στο όχημα αυτονομία 700 χιλιομέτρων –σε ταχύτητες ταξιδιού- ενώ όταν εξαντληθεί το υδρογόνο, απαιτούνται μόλις 3 λεπτά για το γέμισμα.

2014 Honda FCV concept 9

Η Honda, αναφέρει επίσημα πως το μοντέλο παραγωγής του πρωτοτύπου που βλέπεις στις φωτογραφίες, θα κυκλοφορεί στην αγορά μέχρι τον Μάρτιο του 2016 στην Ιαπωνία ενώ στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α. λίγο αργότερα.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Παγκόσμια Πρεμιέρα για το Νέο Όχημα Κυψελών Καυσίμου της Honda, Honda FCV CONCEPT, για μία κοινωνία χωρίς CO2

Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποίησε το νέο όχημα κυψελών καυσίμου, Honda FCV CONCEPT, το οποίο συνδυάζεται με μία εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος (Honda Power Exporter CONCEPT) η οποία επιτρέπει παροχή ρεύματος AC από το FCV με μέγιστη ισχύ  9 kW*1.

Το νέο FCV προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2016 και στη συνέχεια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Εκτός από το FCV και την εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης της Honda. Έτσι, η εταιρία θα συμβάλλει στην προσπάθεια της δημιουργίας μιας μελλοντικής ‘κοινωνίας υδρογόνου’ βασισμένης σε τρεις θεμελιώδεις αρχές – ‘παραγωγή’, ‘χρήση’ και ‘διασύνδεση’ – και στην ταχεία υλοποίηση μιας κοινωνίας χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Η Honda θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο της επόμενης γενιάς με υψηλές προοπτικές επειδή μπορεί να παράγεται από διάφορες πηγές ενέργειας και παράλληλα μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα. Βάσει αυτού, η Honda κατατάσσει το FCV – που χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό από τη χημική αντίδραση μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου σαν πηγή ισχύος για τον ηλεκτροκινητήρα – ως το απόλυτο οικολογικό όχημα και προωθεί ενεργά την έρευνα & εξέλιξη των FCVs από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.

Το 2002, το Honda FCX έγινε το πρώτο*2 όχημα κυψελών καυσίμου στον κόσμο που πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας (CARB). Με τέτοιες πιστοποιήσεις, η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του Honda FCX υπό καθεστώς leasing σε Ιαπωνία & ΗΠΑ. Το 2003, η Honda δημιούργησε το Honda FC STACK, το παγκοσμίως πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου *2 με δυνατότητα εκκίνησης σε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός. Στη συνέχεια, το 2005, η Honda ξεκίνησε πρώτη σε όλο τον κόσμο*2 τις πωλήσεις FCVs μέσω προγραμμάτων leasing σε ιδιώτες πελάτες στις ΗΠΑ.

Το 2008, η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις leasing του FCX Clarity, ενός πρωτοφανούς οχήματος κυψελών καυσίμου που προσέφερε όχι μόνο απόλυτα καθαρές επιδόσεις αλλά και νέες τιμές και υψηλότερη απήχηση χάρη σε ένα καινοτόμο σχήμα τύπου sedan και μία οδηγική αίσθηση πολύ καλύτερη των συμβατικών οχημάτων.

Όπως αποδεικνύεται από τη μέχρι τώρα ιστορία της, η Honda είναι κορυφαία εταιρία στον τομέα της εξέλιξης FCV, συγκεντρώνοντας πραγματικά δεδομένα μέσω των πωλήσεων leasing σε Ιαπωνία και ΗΠΑ, καθώς και αληθινά σχόλια και απόψεις χρηστών και λειτουργικά δεδομένα των οχημάτων.

Το Honda FCV CONCEPT είναι ένα πρωτότυπο επόμενης γενιάς FCV της Honda, που θα διαδεχτεί το FCX Clarity, με το οποίο η Honda προσπαθεί να βελτιώσει περισσότερο τις επιδόσεις και να μειώσει το κόστος. Η νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται σε αυτό το πρωτότυπο είναι 33% μικρότερη από την προκάτοχό της και παρόλα αυτά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με υψηλή πυκνότητα 3.1 kW/L. Σαν αποτέλεσμα, οι συνολικές επιδόσεις βελτιώνονται κατά 60% περίπου συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση της μονάδας κυψελών καυσίμου. Η επόμενη γενιά FCV της Honda θα είναι το παγκοσμίως πρώτο *2 FCV sedan με ολόκληρο το σύστημα κίνησης, μαζί και με τη μικρότερη συστοιχία κυψελών καυσίμου, να ενσωματώνεται κάτω από το καπό ενός οχήματος τύπου sedan. Αυτή η διάταξη του συστήματος κίνησης επιτρέπει πλήρη αξιοποίηση της καμπίνας που φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες και θα κάνει εφικτή την εξέλιξη του οχήματος σε πολλαπλά μοντέλα στο μέλλον όταν η πιο διαδεδομένη χρήση FCV θα απαιτεί περισσότερες επιλογές για τους πελάτες.

Το Honda FCV CONCEPT εφοδιάζεται επίσης με ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MP που παρέχει αυτονομία πάνω από 700 km*3. Η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ διαρκεί τρία λεπτά*4, κάνοντας τον ανεφοδιασμό γρήγορο και εύκολο όπως στα σημερινά βενζινοκίνητα οχήματα.

Επιπλέον, το Honda FCV CONCEPT διαθέτει μία λειτουργία εξωτερικής παροχής  ρεύματος *5, που έχει δοκιμαστεί πολλαπλώς με το FCX Clarity. Όταν συνδυάζεται με εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος, αυτό το FCV μπορεί να λειτουργεί σαν μίνι κινητή γεννήτρια που παράγει και παρέχει ηλεκτρισμό στην κοινότητα σε περιπτώσεις καταστροφών ή άλλων καταστάσεων.

Θέλοντας να συμβάλλει στη δημιουργία μιας μελλοντικής κοινωνίας βασισμένης στο υδρογόνο, η Honda θα συνεχίσει να αναλαμβάνει νέες προκλήσεις στον τομέα των τεχνολογιών υδρογόνου όπως το Smart Hydrogen Station, τα FCV και οι εξωτερικές συσκευές παροχής ρεύματος.

*1
Εσωτερικές μετρήσεις Honda
*2
Εσωτερική έρευνα Honda
*3
Εσωτερικές μετρήσεις Honda σε JC08 mode και χρήση σταθμού υδρογόνου με πίεση πλήρωσης 70 MPa . Η αυτονομία μπορεί να είναι μικρότερη ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης (θερμοκρασία περιβάλλοντος, κυκλοφορίας, κλπ) και το στυλ οδήγησης (ξαφνικές εκκινήσεις, χρήση μονάδας A/C, κλπ.)
*4
Ο χρόνος που απαιτείται για τον ανεφοδιασμό διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες.
*5
Ιαπωνική έκδοση

Honda Motor Co., Ltd. today unveiled, for the first time in the world, the Honda FCV CONCEPT, a concept car for an all-new fuel-cell vehicle (FCV), and the Honda Power Exporter CONCEPT, a concept model for an external power feeding device that enables AC power output from the FCV with maximum output of 9 kW*1. The all-new FCV that will be based on this concept model is scheduled to go on sale in Japan by the end of March, 2016 and subsequently in the U.S. and Europe. In addition to the FCV and external power feeding device, Honda will further promote the application of the Smart Hydrogen Station (SHS), a packaged hydrogen station unit that adopts Honda’s original high-differential-pressure electrolyzer. In this way, Honda will work toward the forthcoming hydrogen society under three key concepts – “generate,” “use” and “get connected” – and strive for the early realization of a CO2-free society.

Honda views hydrogen as a high-potential, next-generation energy carrier due to the fact that hydrogen can be generated from various energy sources and is easily transportable and storable. Based on this view, Honda has been positioning the FCV -which uses electricity generated through the chemical reaction of hydrogen and oxygen as a power source for the motor – as the ultimate environmentally responsible vehicle and taking a proactive approach to the research and development of FCVs since the late 1980s.

In 2002, the Honda FCX became the first*2 fuel cell vehicle in the world to be certified by the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) and the California Air Resources Board (CARB). With these certifications, Honda began lease sales of the Honda FCX in Japan and the U.S. In 2003, Honda developed the Honda FC STACK, the world’s first*2 fuel-cell stack able to start at below-freezing temperatures. Then in 2005, Honda became the world’s first*2 to begin lease sales of FCVs to individual customers in the U.S.

In 2008, Honda began lease sales of the FCX Clarity, an unprecedented fuel-cell vehicle that offers not only the ultimate in clean performance, but also new values and the appeal of a car, including an innovative sedan-type package and driving feel that is far beyond conventional vehicles.

As demonstrated by this track record to date, Honda has been a leading company in the field of FCV development, amassing real-world data through lease sales in Japan and the U.S., including actual feedback from individual users and also driving data from the vehicles.

The Honda FCV CONCEPT is a concept car for Honda’s next-generation FCV, a successor model to the FCX Clarity, with which Honda strives to achieve a further improvement in performance and a reduction in cost. The newly-developed fuel-cell stack installed to this concept car is 33% smaller than the previous fuel-cell stack and yet realized output of more than 100 kW and output density as high as 3.1 kW/L, improving the overall performance by approximately 60% compared to the previous version of the fuel-cell stack. Honda’s next-generation FCV will be the world’s first*2 FCV sedan with the entire powertrain, including the downsized fuel-cell stack, consolidated under the hood of a sedan-type vehicle. This powertrain layout enables a full cabin package that seats five adults comfortably and also will make it possible to evolve this vehicle into multiple models in the future when the more widespread use of FCVs requires enhanced choices for customers.

The Honda FCV CONCEPT is also equipped with a 70 MPa high-pressure hydrogen storage tank that provides a cruising range of more than 700 km*3. The tank can be refilled in approximately three minutes*4, making refueling as quick and easy as today’s gasoline vehicles.

Furthermore, the Honda FCV CONCEPT features an external power feeding function*5, which underwent a large number of verification tests with the FCX Clarity. When combined with an external power feeding device, this FCV can function as a small-sized mobile power plant that generates and provides electricity to the community in times of disaster or other events.

Striving to make a contribution to the forthcoming “hydrogen energy society,” Honda will continue taking on new challenges in the area of hydrogen technologies including the Smart Hydrogen Station, FCVs and external power feeding devices.

*1 Honda internal measurement
*2 Honda internal research
*3 Honda internal measurement in JC08 mode and use of hydrogen station with charging pressure of 70 MPa The cruising range may be shorter depending on conditions of usage (ambient temperature, traffic, etc.) and how the vehicle is driven (sudden starts, use of airconditioning unit, etc.)
*4 Time required for refueling will vary depending on conditions.
*5 Japanese version

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα