GP BRASILE F1/2013

Η κύρια αλλαγή στα νέα μονοθέσια είναι, φυσικά, οι νέοι turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, μαζί με το νέο ERS. Η απόδοση των κινητήρων θα είναι περίπου 600 άλογα, μαζί με τα 161 από το ERS, τα οποία, όμως, θα ισχύουν μόνο για 33.3 δευτερόλεπτα στον γύρο. Η συνολική απόδοση θα είναι περίπου 761 άλογα για 33.3 δευτερόλεπτα στον γύρο, σε αντίθεση με σήμερα, που οι οδηγοί τα χρησιμοποιούν συνεχώς, μαζί με τα 82 άλογα από το KERS, που είναι διαθέσιμα για 6.67 δευτερόλεπτα.

Λόγω του turbo, θα έχουμε αύξηση της ροπής, κοντά στα 600 N·m, κάτι που αναμένεται να κάνει τα μονοθέσια πιο “άτακτα” στις εξόδους των στροφών. Οι πρώτες δοκιμές έχουν ξεκινήσει, φυσικά στους προσομοιωτές των ομάδων, και ο Fernando Alonso αποκαλύπτει ότι το νέο μονοθέσιο ήταν πολύ διαφορετικό στην οδήγηση, αν και λέει ότι τα πράγματα θ’ αλλάξουν μέχρι τον πρώτο αγώνα, στα μέσα Μαρτίου.

Όταν δοκίμασα το μονοθέσιο για πρώτη φορά, ήταν πραγματικά δύσκολο στην οδήγηση. Αλλά, κάθε νέος προσομοιωτής αλλάζει τα πάντα. Έτσι, είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά μέχρι τη Μελβούρνη.

[Πηγή: GMM]