5 πράγματα που δεν πρέπει να βάλεις στο αμάξι σου για κανένα λόγο!

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Ricer

Δεν έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από τότε που έκανα το άρθρο για τους κάγκουρες αλλά όσο κυκλοφορώ, τόσο νιώθω την ανάγκη να επισκεφθώ και πάλι το θέμα. Αυτή τη φορά όμως από διαφορετική σκοπιά. Δεν έχει νόημα να ξαναμιλήσουμε για κάγκουρες. Αυτή τη φορά θα δούμε 5 πράγματα που δεν πρέπει κανένας, σε καμία περίπτωση και για κανέναν λόγο να βάζει στο αυτοκίνητό του. Να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή πως δεν είμαι αυτό που λένε “purist”. Δεν είμαι από αυτούς που θεωρούν βεβήλωση την οποιαδήποτε τροποποίηση ενός εργοστασιακού αυτοκινήτου. Πιστεύω στην βελτίωση και πιστεύω ακράδαντα πως όταν γίνεται σωστά, καταλήγεις με ένα όχημα που είναι σαφώς καλύτερο από το εργοστασιακό. Αυτά που ακολουθούν όμως δεν είναι βελτιώσεις!

[/nextpage]

[nextpage title=”Βελούδο” ]

Βελούδινα wraps και βλεφαρίδες.

mercedes-cls-shooting-brake-wrapped-in-velvet-video_6

Θα ξεκινήσω light… Τα βελούδινα wraps και οι βλεφαρίδες είναι μία μόδα που ευτυχώς δεν έχει κάνει την εμφάνισή της ακόμα στην Ελλάδα και προσεύχομαι σε όλους τους Θεούς να μην την κάνει ποτέ! Δεν με πειράζουν τα wraps βινυλίου. Ιδίως όταν πρόκειται για ένα άσπρο ή μαύρο matte και αναλόγως με το αυτοκίνητο πάντα, τα βρίσκω πολύ όμορφα. Μία ευχάριστη διαφοροποίηση από τη ρουτίνα των συνηθισμένων χρωμάτων. Όμως το βελούδινο wrap το παρατραβάει. Για ποιόν λόγο να το κάνω αυτό στο αυτοκίνητό μου; Πρώτα απ’ όλα «κρύβει» τις γραμμές του αυτοκινήτου! Σε κλίμακα από το 1 έως το 10, τα wrap βελούδου είναι ένα χαλαρό 9.5. Όσο για τις βλεφαρίδες… απλά ΟΧΙ! Χρειάζεται να επεκταθώ;

[/nextpage]

[nextpage title=”Σήματα” ]

Ψεύτικα σήματα.

66

Τα κρούσματα αυτού του φαινομένου είχαν μία έξαρση τη δεκαετία του ’90 αλλά από τότε ευτυχώς ηρέμησαν τα πράγματα. Πάλι βρίσκεις κάποια παραδείγματα αλλά σαφώς καμία σχέση με τότε. Κλασικά παραδείγματα; BMW 318 με σήματα M3, Citroen Saxo 1.1 με σήματα VTS, Fiat Punto 1.1 με σήματα GT κ.ο.κ. Ποιόν προσπαθείς να πείσεις και για ποιόν λόγο; Τον αδαή που δεν ξέρει να ξεχωρίζει μία 318 με ταμπούρα και 16άρες από μία M3; Γιατί να προσπαθήσεις να τον εντυπωσιάσεις; Και ακόμα και αν δεχθώ πως λόγω κάποιου κόμπλεξ σε ενδιαφέρει τι λέει ο διπλανός σου, δεν σε ενδιαφέρει ο γνώστης που θα σε κακοχαρακτηρίσει από την ανυπέρβλητη βλακεία του να βάζεις ψεύτικα σήματα στο χατέπι σου; Προσοχή. Δεν μιλάω για την αφαίρεση σημάτων για να κρύψεις αυτό που έχεις ή την προσθήκη σημάτων σε αμάξι στο οποίο έχει γίνει πλήρης μετατροπή. Αυτά είναι άλλες περιπτώσεις με τις οποίες δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Πέραν αυτών των περιπτώσεων πάντως, δεν είναι ντροπή να έχεις την βασική έκδοση ενός αυτοκινήτου οπότε ποτέ δεν θα καταλάβω το νόημα πίσω από αυτή την κίνηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εξαρτήματα” ]

Ψεύτικα tuning εξαρτήματα

48848ceff9761ded83c-large

Αυτό είναι ένα foul το οποίο έχουν κάνει και αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα παραδείγματα από μνήμης είναι οι τετραπλές απολήξεις του Lexus IS-F και της Ferrari California ή οι ψεύτικοι αεραγωγοί αρκετών οχημάτων. Φυσικά, το κοινό το έχει πάει σε άλλο επίπεδο. Ψεύτικοι αεραγωγοί στο καπό, ψεύτικες εξατμίσεις, ψεύτικα, αυτοκόλλητα δισκόφρενα πάνω στα πίσω ταμπούρα, τεράστιες, άχρηστες αεροτομές, οργανάκια που δεν λειτουργούν κλπ είναι πράγματα που βλέπουμε κάθε μέρα στον δρόμο και για άλλη μία φορά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Για το φαίνεσθαι; Για να κοιτάξει το αυτοκίνητο σου η Χ περαστική γυναίκα ή ο γείτονας; Το αυτοκίνητό σου εξακολουθεί να είναι όσο γρήγορο (ή αργό) ήταν όταν βγήκε από το εργοστάσιο και ναι, τραβάει τα βλέμματα αλλά όχι για τους λόγους που θέλεις ή υποψιάζεσαι…

[/nextpage]

[nextpage title=”Εξατμίσεις” ]

Group N και άλλες απαράδεκτα δυνατές εξατμίσεις

fartcans

Σοβαρά τώρα. Τι παίζει; Πώς την έχουνε δει μερικοί; Σε μία εποχή που ακόμα και οι πίστες έχουν όρια που αφορούν τον ήχο ενός αυτοκινήτου, πώς δικαιολογείται η νομιμότητα Group N ή άλλων τρομακτικά θορυβωδών εξατμίσεων; Γιατί η κατηγορία μπορεί να ονομάζεται Group N αλλά περιλαμβάνει όλες τις υπερβολικά θορυβώδεις εξατμίσεις. Ποιος σας έχει πει πως όσο πιο πολύ θόρυβο κάνει μία εξάτμιση, τόσο περισσότερα άλογα παράγει; Όποιος σας το έχει πει κάνει τεράστιο λάθος καθώς έχει αποδειχθεί πολλάκις πως μία καλοσχεδιασμένη εξάτμιση, με καλή ροή και καζανάκια, «νικάει» κάθε φορά στον πόλεμο της ιπποδύναμης. Ακόμα και αν 2 καζανάκια σας στοιχίζουν 5 άλογα, δεν με νοιάζει. Ζούμε σε μία πολιτισμένη κοινωνία που η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που ξεκινά του άλλου. Τι εννοώ; Και εγώ θέλω να την ξεριζώσω από το αμάξι σου και να σε κοπανάω με αυτήν μέχρι να ακούς χρώματα αλλά δεν το κάνω γιατί θα παραβίαζα τις ελευθερίες σου. Εσύ γιατί αγνοείς τις δικές μου παράγοντας στις 15.00 το μεσημέρι ή τις 03.00 το βράδυ όσα db παράγει ένα διαστημικό λεωφορείο κατά την απογείωση; Και να πεις πως έχεις κάποια Ferrari/Porsche/Aston Martin ή κάποιο αμερικάνικο V8 να πω εντάξει. Με ξύπνησε/ενόχλησε αλλά κάνει ωραίο ήχο. Ο τετρακύλινδρος κουβάς μας δεν θα κάνει ωραίο ήχο όσο και ανεβάσεις την ένταση!

[/nextpage]

[nextpage title=”Αυτοκόλλητα” ]

Αυτοκόλλητα tuning εταιριών.

MORCC-076

Επίσης μία μόδα «της εποχής μου» που φαίνεται να έχει χαθεί λίγο ή πολύ τα τελευταία χρόνια. Τι εννοώ «αυτοκόλλητα tuning εταιριών»; Τα αυτοκίνητα που όλοι έχουμε δει, με τα φτερά γεμάτα με αυτοκόλλητα NOS, HKS, GReddy, Tein, Sparco κτλ. Γιατί; Ένας από αυτούς που το κάνουν αν μπορέσει να μου απαντήσει γιατί. Επίσης, πώς γίνεται όλα αυτά τα αυτοκόλλητα να είναι κολλημένα σε αυτοκίνητα που προφανώς δεν έχουν ούτε ένα εξάρτημα από αυτές τις εταιρίες; Άντε, μπορεί να έχουν αλουμινένια πεταλιέρα. Αν έχεις μαγαζί που τα εμπορεύεσαι, κόλλα αυτοκόλλητο με την επωνυμία του μαγαζιού σου, να ξέρω από πού μπορώ να τα προμηθευτώ. Αλλά πιο το νόημα του να έχεις κάθε βελτιωτική εταιρία στο φτερό σου, την πόρτα σου, το πορτ-μπαγκάζ σου; Τι κερδίζεις;

[/nextpage]

[nextpage title=”Bonus!” ]

Bonus: Φθηνά, κακοπερασμένα aftermarket HID

01-07-06_2235

Τώρα μιλάμε για ασφάλεια και κατά συνέπεια τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Δεν κρίνω όλα τα aftermarket HID kits καθώς θα ήταν γενίκευση και οι γενικεύσεις είναι κατά κανόνα απαράδεκτες. Αλλά κάποια φθηνά kits είναι επικίνδυνα. Τόσο για αυτόν που τα φοράει καθώς αποτελούν κίνδυνο φωτιάς αν οι καλωδιώσεις είναι εκτεθιμένες ή ανεπαρκώς προστατευμένες αλλά και για τον δύσμοιρο που έρχεται από απέναντι κάποια νύχτα και τυφλώνεται για τα επόμενα 3 χιλιόμετρα. Επίσης. Ακόμα και το ακριβότερο σύστημα να πάρεις, αν δεν ξέρεις τι κάνεις και προσπαθήσεις να το περάσεις μόνος σου, τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια.  Δεν είμαι κατά των HID kits αλλά είμαι κάθετα αντίθετος σε φθηνά, «ψεύτικα» συστήματα που δεν έχουν ούτε το pattern φωτισμού, ούτε το καλιμπράρισμα των καλών συστημάτων και κατά του «πόσο δύσκολο μπορεί να είναι» στη διαδικασία περάσματος. Επισκέψου έναν σωστό επαγγελματία που θα σου προτείνει και θα σου περάσει ένα καλό σύστημα και στην τελική, πλήρωσε και 20€ παραπάνω. Είναι θέμα ασφάλειας και εκεί δεν γίνονται εκπτώσεις.

Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά μετά δεν θα είχα αρκετό υλικό για το επόμενο άρθρο μου. Πλάκα κάνω. Σοβαρά πάντως, όντως θα μπορούσα να συνεχίσω καθώς έχω αφήσει απ’ έξω αρκετά πράγματα. Αν έχεις κάτι να συμπληρώσεις ή αν διαφωνείς με κάτι, τα σχόλια είναι από κάτω. Θα χαρώ να μάθω την γνώμη σου, ακόμα και αν διαφωνείς.

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr