alonso-raikkonen

Το προνόμιο να καθίσει πρώτος πίσω από το τιμόνι του νέου μονοθεσίου της Ferrari, θα έχει ο Kimi Raikkonen. Σύμφωνα με πηγές από την Ιταλία, ο Φινλανδός θα οδηγήσει τις δυο πρώτες ημέρες του πρώτου χειμερινού τεστ και όχι το μέχρι πρότινος αδιαφιλονίκητο Νο.1 της Scuderia, Fernando Alonso. Ο Ισπανός θα παραλάβει τη σκυτάλη για τις δυο τελευταίες μέρες των δοκιμών, στην πίστα Jerez της Ισπανίας, κάτι που ίσως να λέει πολλά, ίσως και τίποτα, αφού τα τελευταία χρόνια δεν ήταν λίγες οι φορές που ο Felipe Massa ήταν αυτός που πήρε την πρώτη γεύση από το νέο μονοθέσιο (όπως πέρσι).

Ο Luca di Montezemolo, πρόεδρος της Ferrari, έχει κάνει σαφές με δηλώσεις του, πως τη νέα χρονιά η ομάδα δεν θα έχει Νο.1 και Νο.2 οδηγό, παρόλο που θεωρεί τον Alonso ως τον καλύτερο οδηγό στον κόσμο.

Νομίζω ότι ο Fernando είναι ο καλύτερος οδηγός αγώνων στον κόσμο. (Του χρόνου) Θα έχει νέο teammate, με εξαιρετικά μεγάλο κίνητρο.

Ο Kimi θα είναι ο γνωστός Kimi, ο ίδιος οδηγός που ήταν πάντοτε. Αν μιλούσε πολύ, δεν θα ήταν ο Kimi. Βλέπω πως έχει κίνητρα για να είναι ξανά με τη Ferrari, αφού έπρεπε να σταματήσει για λίγο μετά την τελευταία περίοδο του με την ομάδα. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό για τον ίδιο, καθότι επέστρεψε πεινασμένος για επιτυχίες.

big_CORDERO DI MONTEZEMOLO

Όσο για τις φήμες που θέλουν τον Raikkonen να μην δουλεύει στον προσομοιωτή, ο Montezemolo πιστεύει πως μετά από τις αναβαθμίσεις που έγιναν, ο Φινλανδός δεν έχει πρόβλημα.

Πλέον έχουμε ένα πολύ καλό προσομοιωτή στη διάθεσή μας και νομίζω ότι ο Raikkonen είναι χαρούμενος που δουλεύει σε αυτόν.

Τέλος, ο πρόεδρος της Scuderia αναφέρθηκε και στη διαχείριση των δυο πρωταθλητών, ένα θέμα που για την ώρα δείχνει να απασχολεί περισσότερο τον τύπο και τις αντίπαλες ομάδες και οδηγούς.

Ανυπομονώ ώστε οι δύο οδηγοί να μαζέψουν πολλούς βαθμούς, έτσι ώστε να μπορέσουμε να αντεπιτεθούμε στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Ο Domenicali ήταν σαφής και με τους δυο. Έχουν την τιμή και την ευθύνη να οδηγούν για τη Ferrari. Εάν θέλουν να οδηγούν για τον εαυτό τους, μπορούν να κάνουν τη δική τους ομάδα ή μπορούν να υπογράψουν κάπου αλλού. Αλλά στη Ferrari, υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι κανόνες.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Ferrari SpA]