Jenson Button

Οι αλλαγές στους κανονισμούς τής Formula 1 από το 2012 στο 2013 δεν ήταν μεγάλες, έτσι υπάρχει σύνδεση των δύο μονοθεσίων. Βάσει αυτό, οι περισσότεροι περίμεναν ότι η MP4-28 θα ήταν ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο, όπως ήταν και η MP4-27. Μόνο που η MP4-27 δεν είχε την αξιοπιστία που θα έπρεπε, καθώς είχε πολλά προβλήματα στους τελευταίους αγώνες, τα οποία κόστισαν πολλούς βαθμούς στη βρετανική ομάδα.


Φαίνεται, όμως, ότι τα προβλήματα αυτά είχαν αντίκτυπο και στο 2013, όπως δηλώνει ο Πρόεδρος της McLaren Racing, Martin Whitmarsh.

Πέρυσι, είχαμε ένα γρήγορο μονοθέσιο. Αν είχαμε αξιοπιστία, θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα. Περίπου στα μέσα τού έτους, όταν πήραμε κάποιες αποφάσεις για το φετινό μονοθέσιο, υποθέτω ότι είχαμε μια μικρή πτώση στην απόδοσή μας.

Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι μπορούμε να έχουμε πάλι μια καλή ζαριά και να έχεις μια καλή ανάκαμψη, γιατί αισθάνεσαι ότι είσαι καλά. Περιστασιακά, πηγαίνεις καλά και αρχίζεις να εκνευρίζεσαι και να πανικοβάλλεσαι. Ψάχναμε για βελτίωση την περασμένη σεζόν, όταν είχαμε ένα καλό μονοθέσιο, και μετά, δεν είχαμε τη βελτίωση που θέλαμε.

Κάθε βδομάδα, προσθέταμε 1.5 με 2 δέκατα κάθετης δύναμης στο μονοθέσιο, και όταν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό για 6 βδομάδες, αρχίζεις να πανικοβάλλεσαι. Ήταν ίσως η στιγμή που οι μηχανικοί μας ότι δεν μπορούσαμε να βελτιωθούμε άλλο κι έπρεπε να φύγουμε από την κατάσταση εκείνη.

Το 2013 ήταν μια από τις χειρότερες χρονιές για τη McLaren, η οποία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει νωρίς τη βελτίωση της MP4-28, ενός μονοθεσίου που είχε πολύ καλή συμπεριφορά στον ξεκίνημα, ειδικά σε πίστες που είχαν αρκετές αναπηδήσεις. Ο Βρετανός, όμως, είναι ικανοποιημένος που μπορούσαν ν’ ανταγωνιστούν κάποιες από τις κορυφαίες ομάδες στο τέλος τής σεζόν.

Πανικοβληθήκαμε στη Μελβούρνη, όταν είδαμε ότι το μονοθέσιο ήταν πολύ κακό στις αναπηδήσεις και βρεθήκαμε στη λάθος κατεύθυνση. Πήραμε ένα μονοθέσιο που δεν ήταν καλό και κάναμε τα πράγματα χειρότερα, για να είμαι ειλικρινής. Ήμασταν πίσω, δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο για φέτος, έτσι επικεντρωθήκαμε στην επόμενη χρονιά.

Αλλά, αν εξαιρέσουμε τη Red Bull, στους τελευταίους 4 ή 5 αγώνες, τρέχαμε μαζί με τη Ferrari, τη Mercedes και τη Lotus. Έτσι, κερδίσαμε κάτι και δεν είχαμε για 3 ή 4 μήνες κάνει αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο, μόνο πειράματα με κατά τη διάρκεια του FP1.

[Πηγή: AutoSport]