Motor Racing - Formula One World Championship - Indian Grand Prix - Practice Day - New Delhi, India

Η χαμηλή προσέλευση θεατών, αλλά και οι ιδιαίτερα αυστηροί νόμοι του Ινδικού κράτους, ήταν οι δυο κυριότερες αιτίες για την στροφή της Formula 1 σε άλλες πίστες και αγορές. Ιδιαίτερα οι νόμοι στις εισαγωγές, καθόριζαν πως τα αυτοκίνητα και ο εξοπλισμός, έπρεπε υποχρεωτικά να παραμένουν στο τελωνείο και να υπόκεινται σε βαρύς φόρους.


Όμως ένας νέος νόμος, ίσως να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στο Ινδικό grand prix και το Buddh International Circuit, στο οποίο πραγματοποιήθηκαν μόλις 3 αγώνες μεταξύ 2011 και 2013. Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο αυτό, ο εξοπλισμός αγώνα δεν θα αντιμετωπίζεται πλέον ως φυσιολογικό εισαγόμενο εμπόρευμα, εφόσον αφήνει τη χώρα εντός 30 ημερών από την εισαγωγή του. Την είδηση επιβεβαίωσε το τμήμα εξωτερικού εμπορίου της Ινδίας, όπως και ο Sameer Gaur, ο επικεφαλής της Jaypee, της εταιρείας που διοργάνωνε το Ινδικό grand prix.

Φαίνεται να είναι μια θετική εξέλιξη για τους αγώνες αυτοκινήτου στην Ινδία. Δεν μπορούμε, ωστόσο, να πούμε περισσότερα, χωρίς την περαιτέρω μελέτη του νόμου.

Την απόφαση είδε με ευχαρίστηση και η πρόεδρος της Ινδικής ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Vicky Chandhok:

Χαιρετίζω την απόφαση αυτή, για τροποποίηση της πολιτικής εισαγωγής για αυτοκίνητα και μηχανές που λαμβάνουν μέρος σε αγωνιστικές εκδηλώσεις. Αυτό, θα ανοίξει το δρόμο για την Ινδία, ώστε να φιλοξενήσει πολλές διεθνείς αγωνιστικές διοργανώσεις, παγκόσμιας κλάσης.

Επειδή σε κάποιους μπορεί να δημιουργήθηκαν απορίες γύρω απ’ το γνωστό επώνυμο της κυρίας Chandhok, να ενημερώσω πως πρόκειται για την μητέρα του πρώην πιλότου της Formula 1, Karun Chandhok.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Sahara Force India]