Mercedes-GP

Ίσως κάποιοι περιμένουν να είναι απρόβλεπτες οι δοκιμές, όχι για την απόδοση των μονοθεσίων τους, αλλά για την αξιοπιστία τους και τα προβλήματα που θα εμφανίσουν αυτά, ειδικότερα στο πρώτο τεστ, στη Χερέθ, στις 28 Ιανουαρίου, καθώς θα είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με πέρυσι, έχοντας στο πίσω μέρος έναν ολοκαίνουριο turbo V6 κινητήρα, 1.6 λίτρων, κι ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), που θ’ αποδίδει 161 άλογα για 33.3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, με την ψύξη των μηχανικών μερών να είναι ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τους μηχανικούς.

Ωστόσο, ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής και μέτοχος κατά 30% τής Mercedes AMG, δεν πιστεύει ότι θα επικρατήσει ένας χαμός τις πρώτες, με πολλές εγκαταλείψεις μονοθεσίων. Επισημαίνει, όμως, ότι οι δοκιμές αυτές θα είναι λίγο διαφορετικές απ’ ό,τι το προηγούμενα χρόνια.

Δε νομίζω ότι θα έχουμε ένα λουτρό αίματος με τ’ αυτοκίνητα να μην είναι στην πίστα έχοντας πρόβλημα. Αλλά, δε θα είναι συνηθισμένες δοκιμές, όταν έχεις εξέλιξη των τεχνικών κανονισμών κι εμείς θα κάνουμε 100 γύρους την ημέρα. Θα είναι πιθανόν κάπου στη μέση, αλλά αυτό είναι μέρος μιας νέας ανάπτυξης, όπου πρέπει να τρέξεις για να μάθεις τα προβλήματά σου. Αυτός είναι ο λόγος που κάνουμε δοκιμές.

Οι νέοι κανονισμοί είναι απλά μια τεράστια πρόκληση για τους μηχανικούς, και αυτό είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι τής Formula 1. Η Formula 1 ήταν πάντα επιτυχημένη, κι έχει γίνει το νούμερο ένα μηχανοκίνητο άθλημα επειδή είχε να κάνει με την καινοτομία και τον ανταγωνισμό μεταξύ των οδηγών και των ομάδων. Ο ανταγωνισμός έρχεται επίσης και με την καινοτομία.

Αυτό που θα έχουμε τη νέα χρονιά είναι τρομερό: 1/3 περισσότερη ενεργειακή απόδοση, προσπαθώντας να διατηρήσουμε το επίπεδο των επιδόσεων, μαζί με την προσπάθεια για να τα ταιριάξουμε όλα αυτά μέσα στο μονοθέσιο. Η ψύξη είναι ένα θέμα. Η διαχείριση της αποδοτικότητας των καυσίμων θα είναι κλειδί και την ίδια ώρα, θα έχουμε λιγότερη κάθετη δύναμη. Wow! Αυτό είναι καλό.

Ο Αυστριακός υπογραμμίζει ακόμα ότι η προσέγγιση των ομάδων για το κάθε Grand Prix, αλλά και η ικανότητα να “βλέπουν” το τι θα γίνει σ’ ένα αγωνιστικό 3ήμερο θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη συνολική απόδοση.

Θα υπάρξουν κάποια διδάγματα για τους αγώνες και τις στρατηγικές. Όποιος το κάνει πιο γρήγορα και μπορεί να προβλέπει κάποια πράγματα, σίγουρα θα είναι δυνατός.

[Πηγή: AutoSport]