Koenigsegg-One-1-teaser-02

Μετά την πρώτη επίσημη φωτογραφία της Koenigsegg One:1, ήρθε η ώρα να μάθουμε και τα επίσημα στατιστικά του hypercar από την Σουηδία, το οποίο φαίνεται πως θα γράψει τη δική του ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης.

Το αυτοκίνητο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές του Μάρτη, με το όνομα One:1 να προέρχεται από το γεγονός πως το αυτοκίνητο έχει αναλογία ίππων ανά κιλό 1:1. Έχει απόβαρο 1.340 κιλών (περιλαμβάνουν όλα τα υγρά του αυτοκινήτου (λάδια, ψυκτικά υγρά κτλ), γεμάτο ντεπόζιτο καυσίμου καθώς και το βάρος ενός μέσου ανθρώπου 75 κιλών) και παράγει 1.340 άλογα.

Η Koenigsegg έχει δηλώσει ήδη πως η One:1 θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου στο 0-200, στο 0-300 αλλά και στο 0-400, με το τελευταίο να ολοκληρώνεται σε μόλις 20 δευτερόλεπτα.

Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου θα του επιτρέπει να παράγει έως 2G στις στροφές. Για να το πετύχει αυτό η Σουηδική εταιρία έχει τοποθετήσει μια τεράστια πίσω αεροτομή που στηρίζεται σε δύο πτερύγια τα οποία εκτείνονται από την οροφή έως το πίσω μέρος. Φυσικά η αεροτομή δεν είναι διακοσμητική αφού στα 450 χιλιόμετρα ανά ώρα της θεωρητικής τελικής του οχήματος, θα χρειάζεται κάθε κιλό αεροδυναμικά παραγώμενης κάθετης δύναμης ώστε να μην απογειωθεί. Η τελική ωστόσο, περιμένουμε να είναι περιορισμένη σε ένα ελαφρώς χαμηλότερο νούμερο, πάνω από τα 415km/h για να ξεπεράσει την Bugatti Veyron Super Sport.

Έξι One:1 θα κατασκευαστούν, με τον ιδρυτή της Koenigsegg, Christian von Koenigsegg να θεωρεί σίγουρο πως η εταιρία του θα χάσει κάποια χρήματα, αφού αυτές οι 6 One:1 που θα βγούνε στην αγορά δεν θα καλύψουν το κόστος έρευνας και ανάπτυξης του μοντέλου.

Με την ειδική έκδοση της Agera ο von Koenigsegg πιστεύει πως θα αυξήσουν την υστεροφημία της μάρκας στο κοινό, αφού πλέον το δικό του δημιούργημα θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου. Ακριβώς το ίδιο συνέβη και στη Bugatti, με τον von Koenigsegg να συμπληρώνει λέγοντας πως η One:1 θα συμβάλει θετικά στο να δημιουργηθούν μελλοντικά κέρδη από τα επερχόμενα μοντέλα της.

[Πηγή: GT Spirit]