HONZ9608

Ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, πέρα από την ερχόμενη σεζόν, προετοιμάζεται και για αυτή του 2015. Το νέο συμβόλαιο της Ιταλικής εταιρείας με την FIA την κρατάει στο σπορ μέχρι και το τέλος του 2016, όμως του χρόνου έρχεται μια ακόμη αλλαγή στους κανονισμούς, για την οποία η Pirelli θα πρέπει να προετοιμαστεί από νωρίς.

Οι γνωστές σε όλους μας ηλεκτρικές κουβέρτες, που έχουν ως σκοπό τη διατήρηση της θερμοκρασίας του ελαστικού σε επιθυμητά επίπεδα πριν αυτό τοποθετηθεί στο μονοθέσιο, καταργούνται από του χρόνου και γι’ αυτό η Pirelli θα φέρει στο Bahrain ένα έξτρα σετ μεσαίας γόμας. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί χωρίς τη “βοήθεια” ηλεκτρικής κουβέρτας, με σκοπό τη συλλογή δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των ελαστικών. Ο αγωνιστικός διευθυντής της μάρκας, Paul Hembery, δήλωσε:

Θα φέρουμε στο Μπαχρέιν ένα επιπλέον σετ ελαστικών μέσης γόμας ανά ομάδα, με κατασκευή και ένωση όπως αυτή του 2014. Ωστόσο, αυτά θα θεωρηθούν ως “πρωτότυπα”, αφού σκοπός τους είναι να ελέγξουμε τη συμπεριφορά του ελαστικού χωρίς θερμαινόμενες κουβέρτες, οι οποίες θα απαγορευθούν από το 2015 και μετά.

Πέρα από την “πρωτότυπη” αυτή γόμα, η Pirelli θα φέρει στο Bahrain 30 σετ σλικ ελαστικών για κάθε ομάδα, με τα 22 να περιλαμβάνουν στάνταρ σετ σκληρής, μεσαίας, μαλακής και “χειμερινής” γόμας και τα υπόλοιπα 8 να επιλέγονται από τις ομάδες, ώστε να καλύψουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα προγράμματά τους. Όσο για τη χειμερινή γόμα, πρόκειται για ένα τύπο ελαστικού που βλέπουμε μόνο στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν, η οποία έχει τη δυνατότητα να ζεσταίνεται ταχύτερα από το κανονικό, ώστε να ανταπεξέρχεται καλύτερα στις χαμηλότερες θερμοκρασίες που επικρατούν στις πίστες.

Η πρώτη δοκιμή της χρονιάς στη Jerez περιστράφηκε γύρω από τις ομάδες, οι οποίες προσπαθούσαν να πάρουν μια πρώτη γεύση από ένα πολύ διαφορετικό σύνολο τεχνικών κανονισμών, έτσι, ο αναμενόμενος χρόνος ήταν περιορισμένος και η αξιολόγηση των ελαστικών δεν ήταν προτεραιότητα.

Συν τοις άλλοις, οι χειμερινές συνθήκες στην Ευρώπη, ακόμη και στη νότια Ισπανία, δεν είναι αντιπροσωπευτικές των συνθηκών αγώνα που θα αντιμετωπίσουμε μέσα στη σεζόν. Στο Μπαχρέιν, περιμένουμε καλύτερες καιρικές συνθήκες και περισσότερο τρέξιμο, το οποίο θα επιτρέψει σε εμάς και τις ομάδες, να αφομοιώσουμε περισσότερα δεδομένα και γνώσεις γύρω από τα ελαστικά.

[Πηγή | Photo Copyrights: Pirelli]