2014-Subaru-WRX-STI-Review-0701 (1)

Το νέο Subaru WRX STI χρησιμοποιεί την δοκιμασμένη και αποδεδειγμένα καλή λύση του EJ25. Στην προκειμένη περίπτωση, ο 2.5 λίτρων boxer αποδίδει 305 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 393 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. αλλά σύμφωνα με τον project manager του WRX, Masuo Takatsu, ο κινητήρας έδωσε ότι μπορούσε να δώσει.

Όσον αφορά στον EJ κινητήρα, συνειδητοποιήσαμε πως μάλλον έχουμε φτάσει στο αποκορύφωμα της απόδοσης του. Δεν λέμε πως τελειώσαμε μ’ αυτόν αλλά είναι στο σημείο που μπορούμε να πούμε πως φτάσαμε στην κορυφή

Είπε ο Takatsu-san σε συνέντευξη που παραχώρησε. Ο Ιάπωνας παραδέχθηκε επίσης πως η ομάδα του δεν εστίασε ιδιαίτερα στον κινητήρα αφού αποφασίστηκε πως θα μπορούσαν να κάνουν πολλά περισσότερα στο chassis και τη δομή του αμαξώματος. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το νέο WRX STI δεν ακολουθεί την “παράδοση” που λέει πως το καινούριο μοντέλο πρέπει να είναι σημαντικά ισχυρότερο από το απερχόμενο.

Με το chassis και το αμάξωμα του προηγούμενου μοντέλου, δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα. Έτσι, πιστεύουμε πως με το νέο STI είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε την ισχύ.

Ο Takatsu-san έκλεισε τη συνέντευξη αναφέροντας πως ενώ δεν υπάρχουν οριστικά σχέδια για την αλλαγή του κινητήρα σε μελλοντικά μοντέλα, όλα είναι πιθανά. Από ένα υβριδικό σύστημα έως και κάποιου είδους twin-turbo setup.

[Πηγή: CarAdvice]