Lauda-Lowe

Σήμερα, ξεκίνησε το δεύτερο χειμερινό τεστ, στο Μπαχρέιν, εκεί που οι ομάδες θέλουν να πάρουν ακόμα περισσότερα δεδομένα για τα νέα τους μονοθέσια απ’ ό,τι στη Χερέθ. Στις πρώτες δοκιμές, η Mercedes AMG κατάφερε να κάνει 309 γύρους ή 1.368 χιλιόμετρα, δείχνοντας υποδειγματική αξιοπιστία, και θέλει να συνεχίσει στο ίδιο τέμπο και στο Μπαχρέιν.

Ο μη-Εκτελεστικός Πρόεδρος της γερμανικής ομάδας και μέτοχος κατά 10%, Niki Lauda, έχει τονίσει στο παρελθόν τη σημασία τής αξιοπιστίας σε μια τέτοια χρονιά, και τώρα, υπογραμμίζει ξανά πως η αξιοπιστία θα είναι καθοριστική, τουλάχιστον για τους πρώτους αγώνες.

Η αξιοπιστία είναι το κλειδί για τους πρώτους πέντε ή έξι αγώνες. Αυτός που είναι καλύτερα προετοιμασμένος θα είναι πιο μπροστά. Στη Χερέθ, δοκιμάσαμε τον κινητήρα. Τώρα αρχίζει η πραγματική προετοιμασία. Μετά από τη δεύτερη εβδομάδα στο Μπαχρέιν, μπορείς να διαβάσεις λίγο περισσότερο την ιεραρχία των ομάδων. Μέχρι τότε, δεν είναι δύσκολο, αλλά είναι άσκοπο.

Στο άλλο άκρο της αξιοπιστίας ήταν η Red Bull Racing στη Χερέθ, με την αυστριακή ομάδα να κάνει μόλις 21 γύρους, μέσα από προβλήματα αξιοπιστίας που είχε με την RB10. Ο Αυστριακός, όμως, είναι αρκετά έξυπνος για να μην ξεγράψει την αυστριακή ομάδα, ενώ τονίζει πως η ομάδα τού Brackley διψά για τον παγκόσμιο τίτλο.

Κάνεις δοκιμές για να βρεις προβλήματα. Εμείς θέλουμε να γίνουμε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Δεν ξέρουμε ακόμα αν αυτό θα γίνει φέτος ή άλλη χρονιά. Ο προσωπικός μου στόχος είναι να το πετύχουμε μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Είναι δύσκολος στόχος, αλλά έτσι πρέπει να είναι.

[Πηγή: GMM]