Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε τη διαμάχη των Mercedes-Benz και Renault Sport F1 με τη Ferrari για το κάλυμμα ασφαλείας που τοποθετείται πάνω από το turbo στον κινητήρα, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση που αυτό εκραγεί. Μόνο η Ferrari δεν έχει αυτό το κάλυμμα στον 059/3, όπως ονομάζεται ο turbo V6 κινητήρας των Ιταλών, γλιτώνοντας έχει 3 περίπου κιλά στο συνολικό βάρος του μονοθεσίου.
Αν τα 3 κιλά σου φαίνονται λίγα, για τη Formula 1 είναι πολλά, ειδικά αν μπορούν να προστεθούν στο διαθέσιμο έρμα, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των μονοθεσίων που χρησιμοποιούν κινητήρα Ferrari. Φυσικά, η FIA έχει πάρει θέση στο θέμα, λέγοντας πως δεν υπάρχει κάτι παράνομο στον 059/3, καθώς ο ιταλικός κινητήρας κλείνει το turbo με το παραμικρό πρόβλημα, συνεπώς δεν είναι επικίνδυνο.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η Mercedes και η Renault μπορεί να διαμαρτυρηθούν για το θέμα αυτό στην Αυστραλία (14-16 Μαρτίου το πρώτο Grand Prix), καθώς πιστεύουν ότι μπορεί ν’ αλλάξει η γνώμη τής Παγκόσμιας Ομοσπονδίας. Η λύση της αντιγραφής μπορεί απλά να μην υπάρχει για τους δύο, γιατί θα πρέπει να παραδώσουν τις τελικές μονάδες στη FIA στις 28 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα, όμως, με το γερμανικό περιοδικό, στα paddock υπάρχει η φήμη ότι η Ferrari ενισχύει την περιοχή γύρω από το turbo για να εξαλείψει τις πιθανότητες παρανομίας.
[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]